Logitech szerviz - Egyéb hardverek fórum

üzenetek

hozzászólások


atomfal
(csendes tag)

Sziasztok!

Ezer éve használok logitech termékeket, de ami most történt velem felháborító. Vettem cégemre (cégre nincs 14 napos gar) egy G213 Prodigy billentyűzetet. Első napján már gyárilag hibásak voltak a billentyűk. Mondom semmi gond eddig sosem volt probléma a garanciával biztos megint cserélik egyből és kész. A nagykerben mikor vissza vittem jelezték külső garanciás forduljak a logitech ügyfélszolgálathoz. Itt szívéjesen üdvözöltek és azzal a lendülettel tovább küldted a magyarországi szervizhez Fixit-services. Mondom okéééé bár már itt érdekesen néztem javítják a pár napos billentyűt. Elküldtem ennek a profi szerviznek (https://rma.fixit-service.com/) akik tényleg nagyon hamar kb. 4-5 nap alatt vissza küldték, hogy teljes billentyű csere. Mondtam magamban ez még emészthető jó lesz így. DE!! Ugyan csak nem volt jó a billentyűzet így megint vissza küldtem a terméket. Na ezt addig játszottuk míg nem meguntam és harmadikra már írtam nekik, hogy szeretném a pénzemet vissza kapni. Amúgy nem értem, hogy lehet így vissza küldeni terméket egy szervizből, hogy nem is tesztelik. Erre negyedikre kaptam egy új billentyűt, ami angol kiosztású volt. Ezt már ki sem próbáltam egyből vissza küldtem nekik én nem angol kiosztást vettem, de már a termék amúgy sem érdekel ezek után. Innentől én már csak a pénzemet akartam vissza kapni, amire a szerviz válasza az volt, hogy ők nem tudnak vissza térítést forduljak oda ahol vettem. Így vissza kerültem oda ahonnan jöttem itt a kapcsolattartó azt mondta őn csak jóváírást tudnak, de ezt csak a logitech adhat nekik. Jóember módjára követtem az utasÍtást és jeleztem a gyártó felé ismét, akik megint csak a szervizbe akartak küldeni ekkora elpattant az utolsó húr és követelőzni kezdtem. A kapcsolattartó természetesen csak nyugtatgatott és mondta minden rendben....... több mint 3 hónap telt el van egy hibás billentyűzetem és jelenleg ott vagyok, hogy felfogom jelenteni a gyártót. Ezt annak írom aki esetleg cégre vásárolna drágább terméket. Ne tegye!! Megbízhatatlan lett a logitech már messze a régi ügyfélszolgálatától.

üzenetek