Csak a kérdés, hogy az előző tulaj is oda figyelt-e rá megfelelően. Elég 1-2x kevés olajjal megpörgetni aztán jöhetnek a gondok szvsz.
Mazda topik - Technika, hobbi, otthon fórum
hozzászólások
atos19881101
(senior tag)
Nehéz a lábad biztos.
Nekem 1.8-asom van. Tényleg nagy baj (kopp-kopp) nem szokott lenni a szívó benyásokkal, de azért szeretik csipegetni az olajat pár 100k km után ahogy én látom. De ez legyen a legnagyobb gondjuk ...
sitotomi
(tag)
Igen, de csak ha a Mazdában ülök.
A dízel Vectránkkal volt alkalom mikor 4,7- 4,8 ra jött ki a fogyi. Most Dabas-Pest mindennapos távon 5,2-vel eljárok azzal.
A 6-ossal megkajáltatok 9-10-et simán a városban. Nem is nagyon szeretem ezt a pillanatyni fogyasztásmérőt nézegetni... 73-4 litereket is tud mutatni...
sitotomi
(tag)
Van itt zumzum az kétségtelen.
Mindamellett, hogy szerintem egy nagyon jól összerakott autó, van ami Titeket kifejezetten idegesít a 6-ban (már a korábbi 6-ra gondolok, újabbakkal nem tudom mi a helyzet)?
Engem két dolog:
Ha leveszem a gyújtást nem mükszik az ablakemelő, illetve ezzel vetekszik a 83 cm gurulás után bekövetkező és egyre elviselhetetlenebb csippogó hang a biztonsági övért. 99 cm-nél már agyf.szt szoktam kapni attól a hangtól... Nehéz az élet...
atos19881101
(senior tag)
Az ablakemelő a sofőr oldalon még egy ideig működik kulcs kivétele után is. Legalább is nálam.
A csipogó ... hát igen. Én személy szerint örülök, hogy csipog, mivel így már megszoktam, hogy indulás előtt bekötöm magam. Szerintem hasznos ... A biztonság az első.
Ami engem kifejezetten zavar, az az állandó nyöszörgés ami random helyekről előjön. Mindig keresem a zaj forrását és ha egyet eltüntetek jön a másik (tudom már 10 éves a kocsi, és a műanyagok öregednek). + a hátsó futóműtől már 1 éve hallok zörejt, de eddig egy szerelő sem talált rajta hibát (már vagy 10 helyen nézték, rázópadon, teleszkóp mérés stb ...)
sitotomi
(tag)
Na ezt még nem figyeltem, már azon felidegesítem magam mindig, hogy kinyitom a kocsit, és mielőtt beszállok nem tudom "letekerni" az ablakot. De egyébként gondolom nálunk is így van, a sofőr ablaka az egyetlen ami kvázi automata, a többinél amíg nyomva tartom, addig mozog fel/le.
Viszont érdekes, hogy a nyöszörgést mondod. A Vectra után úgy érzem, hogy ez valami nagyon babán összerakott kis kocsi. Belül semmi nem mocorog, ha rátehénkedek a könyöklőre nem recseg, nem ropog.
Egyedül akkor hallottam zajt, mikor feszítőgörgőt kellett cserélni.
szerk: Természetesen egyébként a biztonság fontos, de kulturáltabban is jelezhetne az a sz.r
[ Szerkesztve ]
SzaboZE
(addikt)
Nem tudom mikori modell, az enyém faceliftes, ott a távirányitóval is fel-le lehet huzatni az ablakokat.
Szerk: most látom facelift előtti a tied, ott nem tudom ez megy-e.
[ Szerkesztve ]
sitotomi
(tag)
Igen, ez még előtti. [link] Ez a távirányító egyszerű mint a vonatfütty.
Debilon
(addikt)
menj lassabban, 10 km/h felett kezd el nyafogni
vagy az ülés alatti csatit húzd szét
atos19881101
(senior tag)
Ha széthúzod azt nem fogja jelezni? Lehet venni ilyen öv csatot azt kell belenyomni ... Bár egyszerűbb és hatásosabb becsatolni az övet. ;-)
Debilon
(addikt)
nem jelez semmit, mert az csak a csipogót kapcsolja, nekem is szét volt húzva mikor megvettem, aztán nézegettem mi az, összedugtam és azóta csipog
nem értem az embereket, ha már benyomod az övcsatot, nem egyszerűbb becsatolni az övet? (ezt sosem értettem miért jobb egy csatot belenyomni, vagyis tudom, de nem értem ) a másik meg amikor a támla mögött, vagy a támla előtt, de az ember háta mögött van behúzva
persze, amíg kitolatok én sem kötöm be, lassan megyek lehetőleg és akkor nem csipog
atos19881101
(senior tag)
Én ahogy beülök már kötöm is be magam. Az elején még nekem is "rossz" volt de ma már szinte az a fura ha nem vagyok bekötve. Az öv egy alapvető biztonsági eszköz. Ha meg a légzsák is nyílik akkor elég kellemetlen helyzet alakulhat ki öv nélkül.
[ Szerkesztve ]
h1mpi
(nagyúr)
Majd eldől, hogy mi lesz még kicsit gondolkozom. Hajtani annyira nem szoktam az autóimat, max néha napján egy-egy előzésnél.
SzaboZE
(addikt)
"Rendes" autózás lehetetlen öv nélkül, kanyarban nem tudsz bent maradni az ülésben Ezért aztán én is mindig bekötöm
atos19881101
(senior tag)
Hát az már nem a rendes autózás szint, amikor az öv tart a helyén. :-D Az már inkább level99
sitotomi
(tag)
Az előzésről jut eszembe; korábban volt benzines Micunk, mindig vissza kellett váltogatni vele előzés előtt, nem lehetett kvázi ugrálva lelépni az embereket. Ha 4-5 ember benne ült, akkor kis túlzással még a hátszelet is meg kellett várni.
Aztán jött a diesel vectra, ezzel szintén kis túlzással oda beférek ahova nem szégyellek , az után már megbolondultam volna, ha vissza kell váltogatni. Megszokás... Úgyhogy igazából ezért IS esett nagyobb benzinesre a választás. Odalépsz neki, akkor oda van lépve...
Sziasztok!
Tud arról valaki valamit, hogy van.e különbség a fejegységben a bose és a nem bose verzió között?
Vagy csak a hangszórók mások?
SzaboZE
(addikt)
Naná hogy van Az egész hangrendszer különbözik. A bose 7 hangszórós, külön erősítő van az anyósülés alatt, a fejegységben pedig ennek megfelelően nincs erősítő, a csomagtartóban pedig egy aktív mélynyomó van a pótkerékben, 4 ajtós kivitel esetében a kalaptartóban.