Mazda topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


rasotamas
(veterán)

A Mazda6 összes generációjának fórumtopikja

GG/GY 2002-2007 (facelift 2006-tól) 1.8/2.0/2.3 Benzin 2.0 Diesel 2.3 MPS
GH/GZ 2007-2012 (facelift 2010-től) 1.8/2.0/2.5 Benzin 2.0/2.2 Diesel
GJ 2013- 2.0/2.5 Benzin 2.2 Diesel

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda6
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9079007
mazda-auto.hu
mazda6.gportal.hu


SzaboZE
(addikt)

:))


bibliator
(aktív tag)

:C Szuper! Így az első sorban minden meg lesz mondva!

2.
index alias "Craetive"


atos19881101
(senior tag)

Jövök én is. :K


Debilon
(addikt)

szintén zenész :D

2002 1.8 kombi :)

[ Szerkesztve ]


rasotamas
(veterán)

Na már csak arra kellen rájönni, hogyan kell szerkeszteni a nyitó hozzászólást, és össze kellene raknunk egy jó összefoglalót:)
Indexen FunTom74656 néven futok.
2004-es ferdehátú CDH TE, sötétebbik kék, szürke belső.

[ Szerkesztve ]


Debilon
(addikt)

elvileg a modker-es topikban vagy hol kell egy moderátornak szólni, de előtte össze kell dobni a nyitót és ő majd beteszi

vagy mostanában van olyan, hogy topik gazda, ha valakit kineveznek az talán tudja szerkesztgetni

[ Szerkesztve ]


SzaboZE
(addikt)

Hát akkor össze lehet gyűjteni, hogy vétel előtt mit érdemes latolgatni, ez kb a leggyakoribb viszzatérő kérdés :)


h1mpi
(nagyúr)

Én most hoztam egyet Németországból 2004-es 2.0 benzines Sport. ~2000 EUR-ért vettem. Volt rajta lakatolás rendesen (2 első sárvédő csere, hátsó sárvédő javítás, 2 küszöb csere, lökös repedt volt fényezés). Kapott egy parkoló radart és egy hátsó szárnyat. Alváz és üregvédelmet is, ha már szét volt szedve.

81 000 km van benne vezetett szervizkönyves. Fékbetétből és tárcsából melyik márka ajánlott, mert az cserére szorul.

[ Szerkesztve ]


atos19881101
(senior tag)

ATE, Zimmermann, TRW szerintem.


h1mpi
(nagyúr)

Köszi. Nézegettem az árakat és alig van ezek között különbség árban. Van 50% kedvezményem is az még olcsóbbá teszi. Ezek közül melyik a legjobban ajánlott és tapasztalatból melyik betét, melyik tárcsát szereti?


atos19881101
(senior tag)

Talán az ATE ezek közül.


h1mpi
(nagyúr)

Megnéztem az árakat és az alábbi kalkulációt csináltam: [link]

Első betét és tárcsa: TRW
Hátsó betét és tárcsa: Zimmermann

+11K-ért előre mehet ATE betét és tárcsa csak nem tudom megér-e annyit?!


atos19881101
(senior tag)

Szerintem egyikkel sem nyúlhatsz nagyon mellé.


sitotomi
(tag)

Sziasztok!

Ha lehet, akkor csatlakozom.

Nálunk is van egy 2003-as 2.3GT.

[link]


h1mpi
(nagyúr)

Én lehet lecserélem egy 2005-ös 2.3-ra a 2.0-t. Most hoztam azt is és kegyetlen jól megy.
Van valami hibája a 2.3-as motornak?


atos19881101
(senior tag)

Kényes. Kevés olaj megy bele, és azt is szereti eszegetni. Ha nem figyeled rendszeresen az olajszintet akkor rövid életű lesz a motor.


h1mpi
(nagyúr)

Ha csak ez miatt kényes, nem gond, szoktam figyelni rá :K


sitotomi
(tag)

Hát nekünk lasssan fél éve van meg, 15-16k km ment bele ezealatt, asszony vezeti az esetek 90%-ban. Van hogy 7,2-vel elmegy. Ha én is beleülök és csak ülök, már akkor is 8,5 :D

Olajat egyáltalán nem csipegette, és lekopogom eddig gond nem volt vele, most van benne 98k km. Bár hozzá tartozik, hogy mindkét kocsinkban 10-12k km-ként cserélve van az olaj.

Azért a szívó benzin zseniálisan megbízható Mazdáéknál. Meg a láncos hajtás az láncos hajtás szerintem :U Ha jól tudom, a Toyota is szeretne kooperálni a Mazdával, vennének a Skyactiv benzinmotorokból, cserébe adnának egy kis "hibrid tudást". Ki tudja lesz-e belőle valami.

[ Szerkesztve ]


SzaboZE
(addikt)

De gondolom hajtani is szeretnéd? Ott a gond, hogy elfogy magas fordulaton az olaj, kevés a töltőmennyiség. Olajteknő tuningot szoktak alkalmazni megoldásként.

üzenetek