Szia!
Az olajszivattyú láncnak semmi köze a szívósorhoz.
Próbálj meg utána járni, hogy mikor volt utoljára szívósor takarítva. Én még nem találkoztam láncszakadással, de előfordul. Neked kell eldöntened, hogy kicsit még csúsztatod-e vagy sem. Nehéz megmondani, hogy mennyit megy el, mert 150 k-s és 150 k-s futásteljesítmény között különbség van. Amiatt lenne érdemes megcsinálni, mert a lánccseréhez le kell venni a szelepfedelet, ahhoz pedig ki kell venni az injektorokat. És az injektor alatti tömítések miatt van sok gond ezekkel a motorokkal. A lánccal is, nem a szívósor miatt. Én a Te helyedben először a lánccal kezdenék, és csak később a szívósorral. Azzal elég akkor foglalkozni, ha dobja rá a hibát.
#6897WasabiTrsr
Ilyen tényleg van? Ha odamész, hogy csináljátok, meg akkor azt mondják, hogy attól sem lesz jó, nem csináljuk meg? Nem pénzből élnek? Ez röhej.
Keress egy olyan szervízt ahol kicserélik.
Sima 2.0 PE?
#6895smerch
Én erre azt mondanám, hogy vállalható. Ha olyan autót keresel, amin semmi rozsda ne legyen, akkor sokáig fogsz keresgélni és zsebbe kell nyúlni.
Ez még átmegy így műszakin. Azért a lengőkarokon, futóműkereten van anyag, az nem rohad csak úgy el. A küszöbök, sárvédő ívek, padlólemez legyen rohadás mentes, mert azok 1-es lemezek. Ott könnyen lesz lyuk. Ha azok jók, akkor szerintem ennek még elég egy alvázvédelem és ebben az állapotában megfogható a dolog.