Mazda topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


tobias88888
(őstag)

Aksi csere megy egyszerűen itt is vagy az i-stop miatt kell valami plusz kalibráció? Valahol olvastam mintha hogy újra kell kalibrálni az i-stop-ot valahogy.


Moleman
(addikt)

Nekem csak az automata ablakok végállását kellett újratanítani az akksicsere után, az i-stop egyből működött.


Uyuarasy
(tag)

Nem tudom mennyire fontos, de ujra lehet inicializalni hogy tudja uj akksi kerult bele.


eldoble
(aktív tag)

És azt hogy kell?


ZeroX92P
(tag)

Van egy leírás fék/gáz nyomogató metódus fejből most nem tudom, az a facelift előttieken ment, fl utánin a kombináció már nem csinált semmit így végül elengedtem a dolgot, azóta is tökéletesen működik minden.


Uyuarasy
(tag)

Itt egy leiras hozza, de vannak videok is a neten. Elsore nekem sem sikerult, masodik/harmadik nekifutasra mar kinullazta a BATT_DAY erteket.


tobias88888
(őstag)

Nem is tudtam hogy van újabb verziójú USB. Képek alapján talán P2 vagy P2.1 van nekem, lehet befizetek egy 3.2re (Mazda3 2017-et azért lecsekkolom előtte)


focvis
(veterán)

Kíváncsi vagyok. P2-t tettem be tavaly, a 2.1 az USB-C portos.

Valamiért azt gyanítom, hogy ezek - főleg a 3.2 - kínai fejlesztések.
Gyárilag YouTube, Netflix macskamozin? :N De csak gyanú.


norti
(addikt)

Nem kell kalibráció, felismeri/újratanulja a rendszer, amint közlekedsz vele.
2 hónapja cseréltem akkut, minden működik, az i-Stop is kb. 3 méter mozgás után megjavult.

Ez nem BMW :DDD


piny
(tag)

Sziasztok!

Ha már pont témánál vagyunk:
Én ezt néztem ki magamnak (Mazda6, GH, 2017.09):
https://www.aliexpress.com/item/1005004918870504.html
(mazda 2in1 wireless-t).

Nem néztem be semmit, jó lesz ez nekem?


focvis
(veterán)

Ez lenne a P3.2-es verzió. (Nekem azt súgja valami, hogy a P2.1, P3.1, P3.2 mind kínai fejlesztés, nem a gyári verziók egyszerű másolata. Ettől még működhet tökéletesen.)

Elsőként a szoftvert frissítsd, előtte derítsd ki, hogy elég a 70.x vagy a 74.x verzió kell a P3.x-hez.


tobias88888
(őstag)

Kétlem hogy kínai fejlesztés, inkább csak másolat. Legalábbis a mazda holnapján írnak wireless android auto-ról: [link]

[ Szerkesztve ]


TheMartin03
(tag)

2017-es Mazda 6 inkább GJ, nem? GH Biztos nem


tobias88888
(őstag)

Ezzel kapcsolatos, a vezetékes android auto másnál is úgy megy, hogy a csatlakoztatás előtt be kell már indítani a kocsit/infotainment-et? Ha indítás előtt/alatt dugom rá a telefont, akkor később már nem ismeri fel csak ha kihúzom/bedugom.


focvis
(veterán)

Lehet. Sőt. (A Netflix, YouTube azért gyanús.)
A gyári cikkszámot kell kideríteni az eredetihez. Azzal 1:1-ben megegyezőre kicserélném a P2-t.
(Most AAWireless dongle-t használok, ezzel automatikusan csatlakozik a telefon.)

[ Szerkesztve ]


piny
(tag)

Azt irja, hogy legalább 70.00.21 kell neki


ZeroX92P
(tag)

Ne kételkedj, mind egy szálig kínai fejlesztés. Egyfajta usb hub van azt másolta le a kínai, első verzióra több kevesebb sikerrel pld: lett aa/cp de nem működött az sd olvasó és így a gyári navi ez volt a "P1"', majd ezt a "P2" re javították az stabilnak és a gyári egységgel tartalmát tekintve azonosnak tekinthető. Ennek vannak azóta különböző fejlesztései.

Amelyik autó tudja gyárilag a vezeték nélküli aa/cp párost abban a fejegység maga tudja, ami itt történik az az, hogy beintegrálták az aftermarket dongle-t amit focvis is használ az usb hubba meg az usb c-t stb
Köze nincs a mazda gyári egységéhez egyiknek sem.
A mazda connect ezen verziója eol-ba futott, legördült az utolsó autó amibe beépítésre került, nem várható hozzá se fejlesztés se frissítés se semmi a továbbiakban, minden ilyen jellegű cucc okos kínai mérnöki munka eredménye.


tobias88888
(őstag)

Félre érted. Android auto megy, ahhoz kell a 70es firmware, én legutolsó 74esen állok.

A kérdés az hogy ha a telefon rá van dugva már az usb-re és csak azután indítom a kocsit, akkor másnak se kapcsolódik az Android Auto utólag? Ilyenkor újra kell csatlakoztatnom és utána már jó. Zavaró így, mert általában a telefonnal a kezemben szállok be és egy mozdulattal leteszem/csatlakoztatom mert úgy kényelmes.


piny
(tag)

(bocs, félrement, focvis 6611 hozzászólására akartam írni)

Nem tudom, hogy segít-e, nekem is az volt az előző Mazda6-nél amit írtál. De nekem nem 'gyári' volt, hanem fw mókolással lett megoldva.


tobias88888
(őstag)

"Amelyik autó tudja gyárilag a vezeték nélküli aa/cp párost abban a fejegység maga tudja"
Ez tiszta sor, viszont az adatok alapján ezek inkább mind mazda másolatok. Abból gondolom ezt, hogy a mazdarev fórumon lévő kommentek alapján legalább 3 verzió biztosan létezik az 5ből:
- Az új 2023as mazdák már P3.2-nek megfelelő configgal jönnek
- Viszont volt olyan, talán Ausztrál, akinek az Android Auto csak wired, szóval P3 vagy P3.1
- 2018-2022 Mazda 3nál OEM wired AA/CP volt, szóval P2 vagy P2.1

Szerintem ténylegesen van ennyi verzió, csak régiónkként változik hogy hol mit kap az ember. Példa: Nekem pl tolatóradar van, de RBCM nélkül mert a Magyar Mazda csak a fapad verziót tette be a Challenge-be (hivatalosan katalógusból nincs is benne).

Nem láttam újabb mazdát belülről, lehet hogy az usb box mérete más amit beépítenek. Ha más akkor nyilván ezek tényleg csak másolatok, de attól még mazdánál is meg vannak ezek a fejlettségi szintek (vagy egy részük)

[ Szerkesztve ]

üzenetek