Robogó, kismotor - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


oceanearth
(őstag)

semennyire ez egy régi 98 utáni ZX, amit lefestettek az ülését újrahúzták. és az elejére nagyon kontár módon csináltak valamit, amire nem tudok rájönni, hogy micsoda. viszont nagyon csúnyán néz ki, ahogy sufni tuninggal megcsinálták


oceanearth
(őstag)

az király. hát nem tudom előbb üldd meg a motort, amjd sportgyújtás, gyertya, kipufugó(én leovincit ajánlom), de pl. ha visszahajtott tuning kipufogót akarsz az már igényli a nagyobb hengert meg a nagyobb karbit is. szvsz ha nagyon tuningolni akarsz akkor először gyertya, gyujtás, kuplung, majd egyszerre karbi, henger, kémény. sztem. hát, hogy mekkorát dob a teljesítményen azt nem tudom, de az én robogóm pl. megy terepgumikkal majdnem 100-at. ja és kifelejtettem, hogy a hátsó meg az első rugóstagot érdemes kicsrélni.

[Szerkesztve]


neongorack
(senior tag)
Blog

Akkor nem, de nekem akkor is teccik csak az elején az a biszb@sz nem!
De az üléshuzat nagyon állat :)


oceanearth
(őstag)

na kkor neked tetszik a sima zx dio mert alapból nincs az elején az a szar. az üléshuzat tényleg király, csak 1 perc alatt a fehér szürkévé változik.


ngabor2
(nagyúr)
Blog

A Derbi-ről jót/rosszat valaki?


Yaye
(őstag)
Blog

Nézd meg a Totalbike-t, keress rá a derbire, van jópár cikk, igaz többnyire nem robogósak (van azért az is egypár), valami azért leszűrhető belőlük a gyártóra nézvést. Bővebben: link (sok köztük a versenyhír, de fusd végig) Nekem úgy tűnik hogy korrekt gyártó, valódi műszaki teljesítménnyel. 2001 óta a Piaggio része, ha jól emlékszem a Piaggiokba/Vespákba is gyártanak blokkokat.
Ha megnézed ezt: Bővebben: link
meg ezt: Bővebben: link
akkor látszik hogy tudnak valamit.
Van hazai importőrük is (derbi.hu).

[Szerkesztve]


gyufa
(tag)

Öröm 500-600e ft-os Aerox meg hasonló csodákkal gyorsulni. A kis Malaguti F10-emmel úgy otthagyom mindet, mint a sz*rt. Aztán meg csak néznek. :C

Módosítás: Szóval robogó vásárlás előtt vizsgáljatok meg minden alternatívát!

[Szerkesztve]


ngabor2
(nagyúr)
Blog

Köszi. Elég jól néz ki.
Bár a közepe lehetne egy kicsit laposabb, de nem vészes. Kár, hogy árat nem találtam a forgalmazó oldalán. Mindegy, megyek személyesen.


wedlock
(tag)

Kicsit megkésve,de törve nem válaszolik

Szóval:M3 robogó centrum
1155 Bp. Irány u. 1
Tel:06-1-410-83-91


Gergello
(addikt)
Blog

Bővebben: link megér egy misét, de jelenleg még véletlenül sincs egy Jog-se, se Neo, Dio-t pedig nem tudtam keresni, mi a rendes neve?


golyani
(addikt)

és vajon volt-e bennük folytás????

naongorack bukót csak oylat érdems festeni ami üvegszálas vagy carbon vagy imifene, mert a polikarbonátot öregíti a festék és az oldószar azaz hamarabb fog törni .
valahol azt olavstam h a polikarbonát bukókat meg érdemes kb 5évente cserélni de szerintem ez kitolható 7 évre is mer az UV is öregíti vagy mi.


golyani
(addikt)

ezzel a derbi sportmotorral csak 1 bajom lenne az ára. amire még van vmi adó de az kb 12k.
ha veszem a CBR-t az 700000k +ÁFA ilyen adó+forgalomba helyezés akkor van max 800-ba és azért mégiscsak 125-ös:)


golyani
(addikt)

én meg azt mondom h nem leovinci mert van magyar kisiparos dob is nagymotorra egy carbon dob max 40k ami leovinci-be van 60-70 is. ugyan az mint a lovinci vagy akrapovic vagy remus mer azokat másolják:D. raptor avgymi fene a neve keress rájuk.


Yaye
(őstag)
Blog

Nem mindenki vesz kizárólag azért robogót hogy másokat legyorsuljon :) Vannak azért egyéb, fontosabb szempontok is.


Yaye
(őstag)
Blog

Hát ja, az ára az elég húzós, de nem is a miatt linkeltem :) Ha meg azt nézzük hogy újonnan egy 50cc robogó is simán meglehet 600k, akkor már talán nem is annyira túlzó.


Janesz
(őstag)

60-nál odahúztam még felállt egykerékre szal nem akarok neked bizonygatni semmit...leszarom mit hiszel el és mit nem...
én azt mondtam,hogy odaállt mellém egy köcsög műbráner a 2-es tuninggolffal és túráztatta a motort gumicsikorgás meg minden oszt mégis lemaradt mint a borravaló!!
a 150-es leonardo 2,7mp alatt gyorsul 50-re!! ezt se túl sok autó tudja szerintem!!


Janesz
(őstag)

semmit nem fog dobni a teljesítményen elárulom....tuningolás sorrendje
1. gyujtáselektronika (hogy ne fojtson le 65-nél bár a zx-ben nem kell mert az alapból is csak 65-öt megy!!!!!)
2.varriátor
3.henger
4.karburátor
5.kipufogó
6.hajtás

de a jog-on (ismétlem még 1x csak és kizárólag a nextzone super z és a superjog zr -ről beszélek amikor jog-ot említek) a karbit nem kell cserélni mert alapból nagyobb és a légszűrőt meg végképp nem szabad mert akkor át kell fúvókázni az egészet!!)

amúgy meg nézd meg a leo vinci kipufogóit!! nagyon jó minőség (gianelli-től jóval jobb!!) egy malossi dob kb 60k ugyanúgy mint polini...én sem a polinit vettem pedig megtehettem volna mert lóvé volt rá szarásig...

[Szerkesztve]


Janesz
(őstag)

ez ocsmány!!:DDD főleg az eleján az a légbeömlő...

amúgy visszatérve a kipufogóra!! lehet,hogy felteszed és még szarabb lesz mint a gyárival...ugyanis a 2 üteműnek a lényege a fojtás és ezek a sportdobok nem úgy vannak kialakítva mint a gyári=rá kell hangolni a görgőket a karbit meg nem árt egy nagyobb henger se,hogy az ú.n. huzat hatás érvényesüljön ami a rezós kidörgők lényege!!(ha veszel egy jobb kipufogót adnak hozzá görgőket is!!talán nem véletlenül...)

[Szerkesztve]


oceanearth
(őstag)

igaz. mind1 nekem akkor is ott a jó kis leovinci, még szerencse, hogy csak 30ért vettem.


Janesz
(őstag)

nagyon jó a leovinci!!szép a hangja is...főleg a zx-nek!!

üzenetek