Ez a netpajzs csinál valamit a gyakorlatban? Vagy csak ilyen marketing?
Yettel topik - Üzlet és Szolgáltatások fórum
hozzászólások
[RIOS ERROR]zoli62
(addikt)
Bebizonyosodott, hogy a Yettel belső folyamatleírásában az ÁSZF-ben leírtakkal ellentétben nem szerepel, hogy az első három próbahónapra akkor sem készülékkötbért fizetni, ha az ügyfél három hónap után mondja fel a szerződést. Emiatt sajnos az ügyintézők is félretájékoztatnak az OtthonNet felmondása esetén fizetendő készülékbérleti kötbérről.Sajnálatos módon nem ez az első, és nem isz utolsó, amikor a Yettel belső folyamatleírásai eltérnek az ÁSZ-ben leírtaktól. Számtalan ilyen esetben hatósági vizsgálatot lehetne indítani a Yettel ellen.
[ Szerkesztve ]
Hát, 26. óránál vagyok, de még semmi . Direkt rákérdeztem az ügyintézőnél, hogy beleszól e a hétvége, de azt mondta, hogy nem.
[ Szerkesztve ]
próbáld meg most újraindítani a telót. lehet, hogy magától nem érzékeli.
Az biztos.
Időnként kell a restart, mert csak akkor próbál hálózatot keresni a készülék.
Zsolt,72
(aktív tag)
Akkor ezt most kicsit elhúzzák nálad.
Természetesen megvolt már többször, egyelőre elengedem.
4Grider
(nagyúr)
Azért jó tudni, hogy online is lehet esim-et rendelni új előfizetéshez. Kérdés, hogy ugyanez-e az ügymenet mindenkinél, mint nálad. Mert akkor inkább személyes ügyfélszolgálat...
Zsolt,72
(aktív tag)
Én ~2 éve vettem online eSIM-et, minden gyorsan történt, nem volt nyűg. Előfordulhat, hogy valakinél jobban elhúzódik, ugye az átvételi értesítés egy fontos kritérium, ha pl az megakad a rendszerben, úszik az egész.
Tavaly nyaron rendeltem esimet, bescanneltem es ment. Sima kartyas alap csomag
4Grider
(nagyúr)
Én is évek óta rendelem őket, de nem vagyok olyan bátor, hogy ezt új előfizetéshez tegyem.
INGJOKE
(veterán)
Beszéltem ma vele, felhívta a küfös csávót és meglett az 15 pro. A 14 pro már nagyon régi volt.
SztiviVander
(őstag)
Latom nehezen akarod megerteni Ahhoz nincs kozom hogy a szolgaltato engem hivogasson azert mert valaki masnak kikuldi azt ami nekem szol es ezert en azonositgassam magam meg hivogassam vissza az ugyfelszolgalatot ha biztos akarok lenni hogy nem valami kamu adathalasz keri az adataimat, amit amugy miert is ker hiszen lat mindent amit latnia kell. Lehet neked van kedved/idod a szolgaltato es valaki vadidegen kozti problemat megoldani, nekem meg egyik nincs, foleg nem ilyen felkerdezos modon.
[ Szerkesztve ]
gps76
(őstag)
Tudtok segíteni NX510-esben hol lehet lefixálni a sávot? Mert nem találom benne a mobil résznél. Ha kézzel kerestetem csak a 3 szolgáltatót mutatja
[ Szerkesztve ]
a zte-hez van egy webes script. a tp-link-hez, nem tudom, hogy jó-e. a videó leírásában van a szöveges rész, amit megmutat: [link]
nem lett gyorsabb amúgy a tp-link, mint a korábbi huawei router-ed?
esbii22
(őstag)
Nálam is ez a tp link mukodik tegnap ota, azota legalább 10-szer állt meg a yetteltv adás az internet miatt. Megy is vissza mindkettő a jövő héten…
lasz10
(junior tag)
NX510v-nél más a módszer, de lehet állítani.
aha, értem, szóval először 4g only-ba kell tenni, hogy feloldódjon az a menüpont.
lasz10
(junior tag)
Irreleváns a "4g only", csak nálam nincs yettel 5G. y2K_o fórumtárs leírása alapján csináltam, de ahogy a ZTE-nél, itt sem ér semmit a band fixálás úgy látom.