Kicsit csalódtam a Pannonban.
Egyrészt az ÁFA-csökkenés nem érintette a készülékek árát, másrészt a csomagok árának és a percdíjak kalkulásánál is filléreskedtek. Nem az összegek miatt háborgok(mindegy, hogy 50, vagy 100 HUF-ot csökkentenek, ill. 1-2 HUF a percdíjnál sem tétel), hanem az eljárás miatt. Inkább hagyták volna úgy, ahogy volt, csak a látszat miatt kár volt változtatniuk. Mert ha bevállalják, hogy nem 5%-ot csökkentenk, hanem mondjuk 6%-ot, hogy kerekebb legyen a szám, akkor azt mondom, fasza gyerekek, mellesleg nem is halnának bele. Erre az 5% helyett 3%-ot se, csak hogy nagyobb legyen a haszon. Üzlet, meg pénz a világ, tudom, de azért mégis...
Ezek apróságok, dehát az ilyen apróságok miatt mennek az ügyfelek máshová...
Yettel topik - Üzlet és Szolgáltatások fórum
hozzászólások
Atlantis
(veterán)