Rendszergazda topic - Infotech fórum

üzenetek

hozzászólások


bobsys
(addikt)
Blog

nemrossz cucc, epp most telepitek egyet


gaborbol
(őstag)
Blog

Nekem is uj, es erdekelne is, pont ezek miatt jott letre ez a topik.

Tok jo lenne, ha valaki irna rola egy kis bemutatot :U

Kulonben itt is elegge porgosek a munkanapok, tegnap letudtam egy 2008SBS-t.
8:30-tol volt kiirva delutan 3:30-ig a melo 1 fore, de mivel uj vagyok jott velem a fonok is.
Ketten csinaltuk szinte megallas nelkul du 5-kor jottuk el ugy, hogy a konyveloprogi nem lett meg attelepitve az uj szerverre...

Meg be sem fejeztuk a szervert, masik fonok dobodt egy emailt, hogy van egy ugyfel akinel o allitotta be a mentest, csak nezzek ra hogy megy rendesen.

Este beleptem a szerverre, nincs 3% szabad hely sem,se a rendszer sem az adat sem a mentes hhd-n. Az esemeny naplo rogyasig van hibakkal, a szerverre kotott UPS, szorja az ablakokat, hogy szinte minden nap aramszunet van es szarok az aksik,csere,csere,csere.
Es a secutity log fullon van a sikertelen belepesi kiserletektol, admin, administrator, admistreaur felhasznalo nevekkel 5 percenket 115 kiserlet.

Ezeket leszamitva minden fasza.....

Este 11,egy uj uzenet. Az ugyfel irja, hogy a gmail-es fiokja nem szikronizalodik a blackberry telojaval rendesen, es most van 600 uj uzenete, mit csinaljon.

En kikapcsoltam a telefont es lefekudtem......

[ Szerkesztve ]


gaborbol
(őstag)
Blog

Reggel minden gondomat, teendomet feredobtam es keszitettem egy kor email csak a belso dolgozoink reszere, annyi kulonbseggel, hogy a bogrere ratettem a cegunk logojat az arckepet meg kicsereltuk a cegtulaj arcara:

Dear Team,

In these economic times, I think customer satisfaction is more important than ever. I believe simply just being “good” is not enough anymore. We should go one step further, and take our customer support on a high new level.

Because of this, I just set up a new service on our exchange server. If we receive any emails, from any customer after 11:00 pm which contains the following words, the server will send an automatic respond.
“I set up my” “now” “it does not work “ needs to fix this” “ASAP”

Here is the message:

Dear Customer,
We are very busy at the moment, probably sleeping or trying to spend some time with our family, so …

If you still need solution for your problem, like right now, please take a look of the above picture again.

Thank you for choosing cegnev!


bobsys
(addikt)
Blog

En kikapcsoltam a telefont es lefekudtem...... :DDD

Nalunk tobbsegeben nyugi van, minket kozvetlenul nem ernek el az ugyfelek (szep is lenne) ticketing rendszeren keresztul megy minden. Mindenre van SLA azon belul kell megoldani aztan kesz. A szokasos MS patching tuesday utani napon illetve az azon a hetvegen szokott tobb melo lenni. Jovo heten lesz idom, megprobalhatok irni egy hosszabb valamit a Citrixrol. Kerdes mi legyen benne ?


FixY67
(senior tag)

És nincs helpdesk ügyelet, akik mégis utolérnek akár hajnali 3-kor is? Szégyen... :DD


FixY67
(senior tag)

A kép szövegét lefordítaná valaki? A szleng és káromkodáskultúra már nem fér bele az angolomba. :)


bobsys
(addikt)
Blog

24/7-ben megy az ipar, de nem hivnak az ugyfelek csak a service desket, ok megcsinaljak a ticketet ha az ugyfel nemtudja, atdobjak ide, es majd meg lesz oldva :)
ev vegeig adtunk 3an standby ugyeletet egy darab kiemelt ugyfelunknek, de akkor sem az ugyfel hivott ha gaz volt hanem a monitoring csapat (server lent van ilyesmik)


bobsys
(addikt)
Blog

mit szolnal egy pohar pofad befogodhoz ?

de en kikotokben tanultam az angolt


FixY67
(senior tag)

Egy pillanatra elakadt a lélegzetem... nem tudtam, mi bajod lett velem hirtelenjében. :C
(lehet, hogy ilyen fokú feledékenységgel már orvoshoz kéne fordulnom? :D )


bobsys
(addikt)
Blog

:DDD


CsodaPOK
(senior tag)
Blog

Engem érdekelne a cikk. Citrix nekem is az újdonság erejével hat. Nevét hallottam, de ezenekívül kb semmit. :U
Hogy mi legyen benne? Hááát, így hogy nem tudok róla kb semmit, nehéz megmondani :D
Igazából első körben az érdekelne, hogy micsoda ez, hol és hogyan lehet használni. Tehát egy ilyen átfogóbb bemutató, ismertető talán.
Aztán ha esetleg még akad szabadidőd a jövőben is, akkor jöhetnének a mélyebb részletek :)

[ Szerkesztve ]


ZCoyote
(őstag)

+1 a Citrix íráshoz. Bele a sok tudományt a buta fejembe :K


FixY67
(senior tag)

Apropo Citrix: a Xen név ismerős neked? Ha igen: mi köze a Citrix-hez?


Hedgehanter
(őstag)
Blog

Az Citrix uj verzioja a Xen igy hivjak....


bobsys
(addikt)
Blog

az az uj citrix neve
elejen volt citrix metaframe server aztan citrix presentation server most meg xenapp servernek hivjak
meg van a xenserver ami egy ingyenes linux alapu virtualizacios megoldas (lasd vmware es hyper-v)


FixY67
(senior tag)

Na eztet nem ércsem igazábú... hogy jön össze a Xen nevű virtualizációs eszköz a Citrix dolgaival? Csak névrokon?
Szerk: a virtualizációs bigyóval ismerkedek és doksi keresés közben botlottam a Citrix oldalán található Xen feliratba. Kicsit megijedtem. :)

[ Szerkesztve ]


kraftxld
(nagyúr)
Blog

Jó kis írás, gondolom szívtatok vele ezrrel.
Nálunk is volt az egyik ügyfélnél citrix, TS remoteapp-ra lettek átmigrálva, sokkal stabilabban meg gyorsabban működik.
Amúgy van mostanában valami ami miatt érdemesebb a Citrix-et, akarom mondani Xen-t választani a Terminal server (Web Access, Remoteapp, App-V, Med-v, Gateway, Session Brokert) -el szemben? Ja már ezt is átnevezték Remote Desktop servicesre. :DDD


kraftxld
(nagyúr)
Blog

A citrix komplett virtualizációs platformot próbál nyomni Xen néven.


bobsys
(addikt)
Blog

na latod ezt nemtudom, hirtelen azt mondom hogy nincsen, de jobban bele kene asnom magam app-v dolgokba, olyat meg nem csinaltam, csak tanultam
a citrixnek talan jobb az eroforras kihasznaltsaga, kevesebb savszelesseget igenyel
de erdekes felvetes hiszen citrix reszvenyeket birtokol az ms valamint eleg komoly/szoros munkakapcsolatuk van


Hedgehanter
(őstag)
Blog

...

[ Szerkesztve ]

üzenetek