nemrossz cucc, epp most telepitek egyet
Rendszergazda topic - Infotech fórum
hozzászólások
Nekem is uj, es erdekelne is, pont ezek miatt jott letre ez a topik.
Tok jo lenne, ha valaki irna rola egy kis bemutatot
Kulonben itt is elegge porgosek a munkanapok, tegnap letudtam egy 2008SBS-t.
8:30-tol volt kiirva delutan 3:30-ig a melo 1 fore, de mivel uj vagyok jott velem a fonok is.
Ketten csinaltuk szinte megallas nelkul du 5-kor jottuk el ugy, hogy a konyveloprogi nem lett meg attelepitve az uj szerverre...
Meg be sem fejeztuk a szervert, masik fonok dobodt egy emailt, hogy van egy ugyfel akinel o allitotta be a mentest, csak nezzek ra hogy megy rendesen.
Este beleptem a szerverre, nincs 3% szabad hely sem,se a rendszer sem az adat sem a mentes hhd-n. Az esemeny naplo rogyasig van hibakkal, a szerverre kotott UPS, szorja az ablakokat, hogy szinte minden nap aramszunet van es szarok az aksik,csere,csere,csere.
Es a secutity log fullon van a sikertelen belepesi kiserletektol, admin, administrator, admistreaur felhasznalo nevekkel 5 percenket 115 kiserlet.
Ezeket leszamitva minden fasza.....
Este 11,egy uj uzenet. Az ugyfel irja, hogy a gmail-es fiokja nem szikronizalodik a blackberry telojaval rendesen, es most van 600 uj uzenete, mit csinaljon.
En kikapcsoltam a telefont es lefekudtem......
[ Szerkesztve ]
Reggel minden gondomat, teendomet feredobtam es keszitettem egy kor email csak a belso dolgozoink reszere, annyi kulonbseggel, hogy a bogrere ratettem a cegunk logojat az arckepet meg kicsereltuk a cegtulaj arcara:
Dear Team,
In these economic times, I think customer satisfaction is more important than ever. I believe simply just being “good” is not enough anymore. We should go one step further, and take our customer support on a high new level.
Because of this, I just set up a new service on our exchange server. If we receive any emails, from any customer after 11:00 pm which contains the following words, the server will send an automatic respond.
“I set up my” “now” “it does not work “ needs to fix this” “ASAP”
Here is the message:
Dear Customer,
We are very busy at the moment, probably sleeping or trying to spend some time with our family, so …
If you still need solution for your problem, like right now, please take a look of the above picture again.
Thank you for choosing cegnev!
En kikapcsoltam a telefont es lefekudtem......
Nalunk tobbsegeben nyugi van, minket kozvetlenul nem ernek el az ugyfelek (szep is lenne) ticketing rendszeren keresztul megy minden. Mindenre van SLA azon belul kell megoldani aztan kesz. A szokasos MS patching tuesday utani napon illetve az azon a hetvegen szokott tobb melo lenni. Jovo heten lesz idom, megprobalhatok irni egy hosszabb valamit a Citrixrol. Kerdes mi legyen benne ?
FixY67
(senior tag)
És nincs helpdesk ügyelet, akik mégis utolérnek akár hajnali 3-kor is? Szégyen...
FixY67
(senior tag)
A kép szövegét lefordítaná valaki? A szleng és káromkodáskultúra már nem fér bele az angolomba.
24/7-ben megy az ipar, de nem hivnak az ugyfelek csak a service desket, ok megcsinaljak a ticketet ha az ugyfel nemtudja, atdobjak ide, es majd meg lesz oldva
ev vegeig adtunk 3an standby ugyeletet egy darab kiemelt ugyfelunknek, de akkor sem az ugyfel hivott ha gaz volt hanem a monitoring csapat (server lent van ilyesmik)
mit szolnal egy pohar pofad befogodhoz ?
de en kikotokben tanultam az angolt
FixY67
(senior tag)
Egy pillanatra elakadt a lélegzetem... nem tudtam, mi bajod lett velem hirtelenjében.
(lehet, hogy ilyen fokú feledékenységgel már orvoshoz kéne fordulnom? )
Engem érdekelne a cikk. Citrix nekem is az újdonság erejével hat. Nevét hallottam, de ezenekívül kb semmit.
Hogy mi legyen benne? Hááát, így hogy nem tudok róla kb semmit, nehéz megmondani
Igazából első körben az érdekelne, hogy micsoda ez, hol és hogyan lehet használni. Tehát egy ilyen átfogóbb bemutató, ismertető talán.
Aztán ha esetleg még akad szabadidőd a jövőben is, akkor jöhetnének a mélyebb részletek
[ Szerkesztve ]
ZCoyote
(őstag)
+1 a Citrix íráshoz. Bele a sok tudományt a buta fejembe
FixY67
(senior tag)
Apropo Citrix: a Xen név ismerős neked? Ha igen: mi köze a Citrix-hez?
Az Citrix uj verzioja a Xen igy hivjak....
az az uj citrix neve
elejen volt citrix metaframe server aztan citrix presentation server most meg xenapp servernek hivjak
meg van a xenserver ami egy ingyenes linux alapu virtualizacios megoldas (lasd vmware es hyper-v)
FixY67
(senior tag)
Na eztet nem ércsem igazábú... hogy jön össze a Xen nevű virtualizációs eszköz a Citrix dolgaival? Csak névrokon?
Szerk: a virtualizációs bigyóval ismerkedek és doksi keresés közben botlottam a Citrix oldalán található Xen feliratba. Kicsit megijedtem.
[ Szerkesztve ]
Jó kis írás, gondolom szívtatok vele ezrrel.
Nálunk is volt az egyik ügyfélnél citrix, TS remoteapp-ra lettek átmigrálva, sokkal stabilabban meg gyorsabban működik.
Amúgy van mostanában valami ami miatt érdemesebb a Citrix-et, akarom mondani Xen-t választani a Terminal server (Web Access, Remoteapp, App-V, Med-v, Gateway, Session Brokert) -el szemben? Ja már ezt is átnevezték Remote Desktop servicesre.
A citrix komplett virtualizációs platformot próbál nyomni Xen néven.
na latod ezt nemtudom, hirtelen azt mondom hogy nincsen, de jobban bele kene asnom magam app-v dolgokba, olyat meg nem csinaltam, csak tanultam
a citrixnek talan jobb az eroforras kihasznaltsaga, kevesebb savszelesseget igenyel
de erdekes felvetes hiszen citrix reszvenyeket birtokol az ms valamint eleg komoly/szoros munkakapcsolatuk van