Vodafone mobilszolgáltatások - Üzlet és Szolgáltatások fórum

üzenetek

hozzászólások


stingy2
(senior tag)

Akkor neked is: miért is kellene a cég honlapját bogarásznom, ha a saját felhasználói fiókomban a szolgáltatás díjmentesként van hirdetve. Miért kellene máshol körülnéznem?
Értem, amit írsz, de azért remélem neked sem kell a "Napi jegy- Díjmentes" szókapcsolat jelentését ecsetelnem.
A másik képen meg ott van mi történik, ha rákattintok a részletekre: ott sincs 2990FT. A minimum az lett volna, ha ott feltüntetik a konkrét díjat, de nem. Szóval ez szimpla átverés, lehúzzuk az ügyfelet oszt pont.
Az előbb már kaptam a számra az "ügynöközésért", de megmondom őszintén, nekem nagyon gyanús, hogy hirtelen idesereglett egy csomó vodavédő. Mindegy ti tudjátok.
Csak hogy ne legyen személyeskedő: sztem a fenti képen lévő szöveget csak diszlexiások képtelenek értelmezni, de még lehet, ők is :D .

üzenetek