Vodafone mobilszolgáltatások - Üzlet és Szolgáltatások fórum

üzenetek

hozzászólások


Lauda
(félisten)
Blog

A szolgáltatás aktiválása díjmentes, de ezt is bemásoltam és linkeltem már neked, azonban ezek az infók nem érdekelnek úgy látszik.

Elhiheted, nekem tökmindegy, te jöttél ide panaszkodni, aztán meg nem érted miért nem azt olvasod másoktól, amit vártál (gondolom).

Mivel sokadjára futsz bele önellentmondásba (nem tájékozódsz, utólag reklamálsz, de téged nem kell megvédeni magadtól) és nem akarod valamiért megérteni amit írnak neked, szerintem sincs értelme többet írnom a témában. ;)

[ Szerkesztve ]


stingy2
(senior tag)

Akkor neked is: miért is kellene a cég honlapját bogarásznom, ha a saját felhasználói fiókomban a szolgáltatás díjmentesként van hirdetve. Miért kellene máshol körülnéznem?
Értem, amit írsz, de azért remélem neked sem kell a "Napi jegy- Díjmentes" szókapcsolat jelentését ecsetelnem.
A másik képen meg ott van mi történik, ha rákattintok a részletekre: ott sincs 2990FT. A minimum az lett volna, ha ott feltüntetik a konkrét díjat, de nem. Szóval ez szimpla átverés, lehúzzuk az ügyfelet oszt pont.
Az előbb már kaptam a számra az "ügynöközésért", de megmondom őszintén, nekem nagyon gyanús, hogy hirtelen idesereglett egy csomó vodavédő. Mindegy ti tudjátok.
Csak hogy ne legyen személyeskedő: sztem a fenti képen lévő szöveget csak diszlexiások képtelenek értelmezni, de még lehet, ők is :D .


stingy2
(senior tag)

"A szolgáltatás aktiválása díjmentes" -írod te. A voda meg azt, hogy "Világ napijegy- Díjmentes" nem az aktiválás, a napijegy. Érzed a különbséget. Egy szavam sem lenne, ha ott van, hogy V.napijegy aktiválás díjmentes, de napi díj 2990 ft pl. De nem.
"szerintem sincs értelme többet írnom a témában. "
Na végre, sok értelmeset nem írtál, így végre befejezhetjük, Kíváncsian várom immár negyedszerre :).


yanna
(őstag)

Ennyi energiával már egy jogilag is teljes értékű panaszt írhattál volna minden bizonyítékkal mondjuk az NMHH -nak. ( vagykiatökömnek)


zzola
(félisten)

Oda hiába ír, az ÁSZF-ben benne vannak a díjak, feketén-fehéren.
A díjmentesség itt a szolgáltatás elérhetőségére vonatkozik.
A hívásátirányítás is a díjmentes alap szolgáltatások közé tartozik, de az átirányítás díja 50 forint/perc, perc alapon számlázva.


4Grider
(nagyúr)

A hívásátirányítás szolgáltatás is mindenütt díjmentes. Csak épp fizetsz az átirányított hívásokért...
Yettel (vállalati) flottakezelő vagyok, megáldva egy csomó tájékozatlan kollégával. És nagyon nem szeretnénk a vodához menni...


Lauda
(félisten)
Blog

Itt még linkelte is másnak a cikket a témában, ahol szintén leírják a 3. oldalon, hogy napidíjas a szolgáltatás és ez a díj az adria esetében (ahova szerbia is tartozik) 2990 ft. :DNyilván akkor ebből következik, hogy ez nála díjmentes. :D Persze ezt is minek elolvasni, utólag sokkal jobb és figyelemfelkeltőbb reklamálni, mint megelőzni a problémákat.

[ Szerkesztve ]


Lauda
(félisten)
Blog

Az online felületükön írtam ma a cégnek és ez a válasz jött:

Tisztelt Ügyfelünk!
Hivatkozva a 2024. április 26-án érkezett elektronikus megkeresésére, ezúton küldjük válaszunkat.Tájékoztatjuk, hogy ha a https://www.vodafone.hu/probald-ki oldalunkon keresztül rendelt díjmentes SIM-kártyát, melyet feltöltőkártyás díjcsomaggal aktiválhat, annak kiszállítását a posta végzi.A kártya postázása a rendeléstől számított 2-4 munkanapon belül várható, viszont rajtunk kívül álló okok miatt előfordulhat, hogy nem érkezik meg időben. Őszintén sajnáljuk az ezzel kapcsolatos kellemetlenséget!
Javasoljuk, hogy amennyiben 2 héten belül nem kapja meg a SIM-kártyát, az említett linken legyen kedves újra leadni rendelését, vagy üzleteink egyikét is felkeresheti feltöltőkártyás előfizetői szerződés megkötése céljából! Képviseleteink listáját a https://www.vodafone.hu/kapcsolat/uzletek oldalon részletezzük. Az átvételt követően a SIM-kártya aktiválását kérheti a kártya készülékbe helyezését követően a 1270-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, vagy a https://www.vodafone.hu/shop/sim-aktivalas felületünkön keresztül.
Megértését és együttműködését köszönjük!


Kíváncsi leszek küldenek-e kártyát. :D


zzola
(félisten)

Én nem védek senkit.
De nem voltál körültekintő, nem jártál utána a roaming költségeknek.
Ha utazás előtt vetted volna a fáradságot és felnézel a netre, kb . 2 perc alatt be lehetett volna zsebelni az információt.

:R


yanna
(őstag)

Én csak arra céloztam, hogy itt tuti nem kap "igazságot" hetek , hónapok alatt sem, talán máshol többre jut a vélt, vagy valós dolgokkal.


stingy2
(senior tag)

"De nem voltál körültekintő, nem jártál utána a roaming költségeknek."
Mivel kikapcsoltam az adatroamingot, így fel sem merült, hogy bármilyen költségem felmerül ezzel kapcsolatban. Ez eddig tökéletesen működő problémamegelőzés volt.

Egyedül abban hibáztam, hogy az átverős sms-üket nem olvastam végig figyelmesen, dehát azt meg nem véletlenül küldik azzal a szöveggel.
Mindegy, nálam voda = inkorrekt lehúzó cég, ha nem lenne még 11 hó hűség már holnap lépnék T-hez. Inkább egy digitális jólét csomag 2500-ért, vagy vmi küf csomag. Ha a voda így folytatja, még az is olcsóbb lesz.

#83010yanna persze, igazad van. De mint írtam, 1negatív véleményt 8x annyian olvasnak, mint egy pozitívot, ennyit nekem megér, ha ezért 1-2 ember elgondolkodik, és nem ezekkel szerződik ;). Nyilván nem az én esetem fog dönteni, ekkora arcom azért nincs, de ha már egy kis koporsószeg lesz, már megérte.


zzola
(félisten)

Hívd fel a 1270-et, meg tudják mondani most is, mennyi lenne a bontás díja. Ha nem vettél eszközt, akkor nem lesz magas a díj.


dchard
(veterán)
Blog

A látottak alapján az iróniát sem érti, nyilván a panaszát (már ha megírja) kettő perc alatt fogják dobni, és ponotsan arra fognak hivatkozni, mint amit már leírtatok. Az utolsó mondatom erre reflektál. ;)


cherubion08
(aktív tag)

Minden szolgáltatói topikba van 4-5 hívő. Minden lepörög róluk. Ezek nem fizetett ügynökök,ingyen ilyenek :DDD


viktorhu
(veterán)

Jófejségből simán elengedhetik neki az ilyen nem szándékos roamingdíjat, szóval érdemes lehet megpróbálni, ha ez az egész megér annyit neki. Ha már az sms után kapcsolta le az adatroamingot, akkor esélyes, hogy többe került volna neki napijegy nélkül,.mint így.


Lauda
(félisten)
Blog

Én is így látom. :) Azzal, hogy a hivatalos panaszt komolyan is gondolja, arról árulkodik, hogy kvázi semmit nem sikerült felfognia ebből az egészből.


SztiviVander
(őstag)

.

[ Szerkesztve ]


libus
(őstag)

Sziasztok!

Valaki tud a problémámban segíteni?
Mert az ügyfélszolgálat tanácstalan.

Poco X4 Pro 5G telefonom van, amin HyperOS fut.
Van egy Vodafone-os és egy Telekomos Sim kártya benne!
Vodafone-os kártyámon múlt héten az ügyfélszolgálattal bekapcsoltattam a VoLTE szolgáltatást, mert a határ közelében lakom és szükségem lenne a VoWifi szolgáltatásra, mert nagyon rossz a térerő nálunk.
Volt telefon újraindítás, plusz egy órára ki is volt kapcsolva, de nem működik a VoWifi. :(
A telefonon mindkét szolgáltatóra, be van kapcsolva a Wifi hang, és a wifi van előnybe részesítve.
A Telekomos számommal tökéletesen működik a VoWifi!
Megpróbáltam azt is, hogy kivettem a telekomos kártyát, és áttettem a vodafone-os sim kártyát a telekom helyére, de akkor sem működött a Vodafone VoWifi! :(
Sőt, ma azt is megpróbáltam, hogy a kollégám telefonjába beletettük a vodafone-os sim kártyám de az övében sem működött a VoWifi!
Ilyenkor mi van?
Mi okozza a problémát?? :U
Az ügyfélszolgálat azt állítja, hogy be van kapcsolva a szolgáltatás.
Sim kártyát is cseréltettem a héten..
Help!


4Grider
(nagyúr)

Teljesen más a VoLTE/VoWiFi támogatás ezeken a kínai hálózatokon (Huawei/voda, ZTE/yeti), mint az Ericsson maggal rendelkező Telekom hálózaton. Értsd: Ericssonnál minden hulladék készülék támogatott, kínai hálózatokon azok, amelyiket feltanítják rá készülék és hálózat oldalán is.
Alapból ezért a kínai hálózatainkon a gyakoribb készülékmodellek támogatása a tuti, először Samsung és Iphone támogatást gyógyítják rájuk. Gondolom a másik készülék, amiben próbálkoztatok, sem mostani Samsung vagy Iphone volt...


libus
(őstag)

Mint írtam, Poco X4 Pro 5G a telefonom.


4Grider
(nagyúr)

És írta valaki, hogy müködik rajta a voda/yettel féle VoWiFi?
Amúgy nem az volt a kérdés, hanem, hogy a kollégád telefonja amiben szintén próbáltátok, az Samsung vagy iPhone volt-e...


libus
(őstag)

Xiaomi 9T a kollégám telefonja. Ebben próbáltuk..
De egy másik kollégámnak van samsungja, abba kipróbálom hamarosan..
De tudod mi a vicc? Ha már ennyire be van határolva, hogy melyik készülékeken működik csak a VoWifi?
Az, hogy minden alkalommal megkérdezte az ügyfélszolgálat, hogy milyen készüléken próbálom..


nagyfejü
(őstag)

Sziasztok!
Még most ismerkedek a vodával , digi től jöttünk át.
Azt kérdezném hogy meg tudom nézni valahol hogy hogy alakul az adott számhoz tartozó mobilnet?? 22. én kaptam a számlát gondolom e körül van a forduló is!
Az a probléma hogy nagyon hamar lemegy a 15 GB mobilnet! Most jött a figyelmeztető sms!!!! A diginél nem volt ilyen baj!
Azért lenne jó megnézni valahogy!
üdv


Landsmann
(addikt)

Redmi 9-en csak a Telekom vowifije megy, gondolom nem kivétel ez alól a butább, 9T sem. A volte viszont mindhárom szolgáltató által megy rajta.


4Grider
(nagyúr)

A telefonodon tudod legegyszerűbben nyomon követni, hogy mi mennyit fogyasztott.


stingy2
(senior tag)

Erre írhatnám, hogy ne személyeskedj, de én elfogadom, hogy szövegértési problémáid vannak. Vhol olvastam egy statisztikát, hogy Mo-on a lakosság 25%-a funkcionális analfabéta :) .


Lauda
(félisten)
Blog

Nyugodtan írhatod, csak éppen nem lesz igazad. Először talán meg kellene érteni a személyeskedés fogalmát, mivel ez a megjegyzés szintén az: én elfogadom, hogy szövegértési problémáid vannak.

Az nem személyeskedés, ha azt írom, hogy nem értetted meg/nem fogtad fel amit írtunk, mert ezzel nem a személyt minősítem. Ha például azt írod, hogy érthetetlen vagy, képtelen vagy felfogni dolgokat, az már személyeskedés.

Nem szeretnék a marhaságaiddal többet foglalkozni. A vodafone válaszát majd bemásolhatnád nekünk, ahogy korábban is kérték.

[ Szerkesztve ]


4Grider
(nagyúr)

Ez még nem mentség arra, hogy olyan szolgáltatás kiszámlázását reklamálod, amit elkezdtél használni és amivel kapcsolatban ott voltak az orrod előtt az információk. Ha ugyanis minden ebben szenvedőnek el kellene engedni a szolgáltatási díjakat, a többieknek minden jóval drágább lenne. Ennyire azért nem akarunk szociálisak lenni veletek...


Wolfram
(aktív tag)

B818-on mivel nézitek vagy állítjátok a band-okat?
Letöltöttem az LTE H-Monitort, de nem tűnik használhatónak.
Azt írja például a dashboard-on hogy "DL: 1815MHhz (band 3)", de tudtommal nincs is ilyen band.😑


Marcsello31
(őstag)

Szia! Én egy huawei app managerrel szoktam állítgatni a bandot, a csatornákat esetemben megy b525ről is, hogy jó e A b818hoz nemtom, elvileg jónak kéne lennie, letöltő link androidra:
[link]
Az LTE H-Monitorral be kel jelentkezni a routerbe annak a címével nevével és jelszavával, és utána jónak kel lennie.


donjohnson
(addikt)
Blog

hogyne lenne? ezt hívják az 1800-as B3 LTE sávnak: [link]
beleesel a tartományba. kijelöltem félkövéren.
Identifier 1800
Uplink (MHz) 1710 - 1785
Downlink (MHz) 1805 -1880
a telekomnál meg a yettelnél is van b3, nem lehet kereken 1800 mind a háromnak egyszerre. hanem ezen a tartományon osztoznak bizonyos frekvenciától bizonyos frekvenciáig.

[ Szerkesztve ]


Wolfram
(aktív tag)

LTE H-Monitornál hogyan tovább?

13 letöltési band van kijelölve, ezek között ugrál? 🤔


Wolfram
(aktív tag)

Jogos, bezavarodtam mert a régi cat4 állandóan a b20-on lógott. Viszont itt nem értem miért van csak 1 bandon, mi van a hiper-szuper aggregálási funkcióval.


Marcsello31
(őstag)

Szia egy tipp: Ki kellene választanod a 4g módot, majd az elérhető csatornát, és Apply.
Már ha sikerült belépned a routerbe a progin keresztül, de lehet egyszerűbb ez az egész egy telefonnal, már ha van androidos telefonod :).
Egy tipp: próbálj 4gre váltani majd utána csatornát, ami él, és úgy alkalmazni, apply.
ha utána is ugrál akkor nemtom mi baja.


donjohnson
(addikt)
Blog

akkor fog aggregálási funkciót használni ha elkezdesz letölteni egy nagy fájlt, vagy speedtest-et nyomsz. alaphelyzetben nem fog CA-zni.
tedd vissza Auto-ra az LTE Band mode-ot és meg fogod látni a router admin felületén, hogy mikor CA-zik letöltés közben.

üzenetek