OLED TV topic - TV & Audió fórum

üzenetek

hozzászólások


ΞΔGLΞ
(nagyúr)

Aki rendelt akciós CX-et és meg is fogja kapni, vagy csak beetetés volt, feltétlenül nézzen meg több unboxing videót (töltse a telefonjára etc...), hogy még álmában is tudja, mikor kibontja a dobozt, hogy annak, hogyan kell becsomagova lennie gyárilag és milyen matricák kellenek rajta lennie.
Mert úgy csak a gyárban lehet becsomagolni, minden más esetben nem újat, visszaküldött, vagy már használtat, vagy javítottat kapott.
Persze le is lehet tojni ezt a részét, csak egy mejegyzés volt, csak az csekkolja, akinek számít, hogy valóban, gyári új tévé legyen

[ Szerkesztve ]


Pro Koryak
(addikt)

+ az üzemórát sem ártana ellenőrizni. Még jó, hogy ahhoz is mókolni kell hála az LG-nek. :O


krx21
(nagyúr)

Volt aki használtat kapott? :F


Mcleod
(tag)

Sziasztok! Újabb pozitív tapasztalat az LG termékgaranciával kapcsolatban. Pár hete észrevettem, hogy az 55 B7V-m oldalain a fehér kicsit kékesedik. Írtam LG-nek mailt, válaszul kaptam telefonszámot, hívtam. Kérték futtassak le pixelfrissítést, megtörtént, nem változott, mondták, hogy akkor szólnak szerviznek, de már ugye kifutottam a 2 év garanciából (12.08-án járt le), szóval majd egyeztetünk, hogy milyen költségei lesznek.
Még aznap hívtak az effektív szerviztől, és azt mondták, hogy az LG-nél néhány hete jött ki az az irányelv, hogy a Garanciaidő lejárta után fél évvel még javítanak elvileg mindent, 1 éven belül pedig a beégést (azt hiszem ez minden OLED TV-re igaz)
Megrendelte a panelt múlt hétfőn, tegnap hívott, hogy megjött, ma 10-kor egy fél óra alatt kicserélte.
Egyelőre mintha kicsit sötétebb lenne azonos beállítások mellett, de kékesedést nem látok, és hát csak egy új panel. Nem beszélve arról, hogy elképzelhető, hogy még a 2 év gari is újraindul (kaptam doksit a cseréről).
Szóval le a kalappal az LG előtt. :R


arpi6k
(addikt)

Most jött a mail, átadták a tv-t a kiszállítóknak. Nem lesz ez kamu...


Dreamie
(őstag)

A csomagolást azért jól nézd meg! :R


nozs23
(addikt)

Tényleg le a kalappal a magyar szerviz szolgáltatásuk előtt, függetlenül attól, hogy milyen panelek kerülnek kereskedelembe.


Jakesz
(őstag)

Micsoda izgalmak, kérem szépen:)


bobojszan
(tag)

Onkyo TX-RZ720 az erősítőm, ami ugye Atmosos, úgyhogy szeretném, ha nem ugrálna fel! Nem is nagyon hallottam még a TV hangját, mert a TV adást is a hangfalakon hallgatom! Akkor hol keressem a hibát? Erősítő, TV, videókártya amin kijön vagy esetleg a LAV filterben? Mert már mindent állítottam mindenhogy de csak folyamatosan jelez...bár lehet ha kikapcsolom az erősítőn, hogy nem küldje tovább a hangot csak a képet a TVnek megoldódhat a probléma...

[ Szerkesztve ]


ΞΔGLΞ
(nagyúr)

[link]
Nagy valószinűséggel igen, mert hiányzott a matrica....


ΞΔGLΞ
(nagyúr)

EZt csak akkor mutatja a tv, ha a beépített hangszorót használod. Emiatt átnézném a kábeleket, a tv és az erősítő közt. Vagy akár lehet rögtön cserélném.


ΞΔGLΞ
(nagyúr)

Sansung-nál nekem egyszerűbb volt belépni a szervizmenübe. És valahogy átláthatóbb is volt. Pl FR-t mindig ott csináltam.


#72042496
(félisten)

Sima eliminációval lehet troubleshootolni. Vedd ki az erősítőt a láncból, nézd meg más lejátszóval, más kábellel, esetleg a tévé egy másik HDMI portján.

Nekem egyébként a korábbi posztodból gyanús volt hogy PC-t használsz, az némi túlzással garancia rá, hogy a legfurább dolgokkal szopjon az ember. :) És tényleg PC... tévedhetek, de én meglepődnék, ha nem az kavarna be.

[ Szerkesztve ]


arpi6k
(addikt)

Mindenképpen. :K


Norbi8
(csendes tag)

Most frissült a BX szoftvere:

03.21.75


esicyhun
(tag)

Nem tudom miért bíztok annyira az üzemóra számlálóban: C8 esetében a szerviz menübe belépve lehet nullázni, az Anymote telós programban a "in stop" gomb gyári beállítást csinál üzemóra nullázással. Nekem sikerült tudatlanságból megnyomni. Gondolom a CX esetében is működik.


arn
(félisten)

Vki emlegette itt hogy bezzeg az osztrakok...

19en jott meg a cx tv, 23an jeleztem nekik, hogy foltos a szurke. A kepet kulon kellett elkuldeni, mert a rendszerukre nem ment fel.

a kerdesekre nem valaszoltak, csak nemi blahblah, meg hogy majd elszallitjak. Hivott is a futarceg, hogy elviszik, no de mi lesz ezutan? Felhivtam akiktol vettem, hogy megis most mi van... zero kommunikacio. Erre azt mondjak, hogy majd javitjak (becsben vagyunk, salzburgban).

mondom en nem akarok semmilyen javitast, vagy penzt akarok vissza, vagy kicserelhetik ujra, ha garantalni tudjak, hogy rendesen mukodik. Erre azt valaszoltak, hogy nem tudnak semmit garantalni, a kulsos ceg majd megvizsgalja (1-2 het), hogy nem tettem e kart benne, es ezutan a szakertoi vizsgalat utan majd visszafizetik az arat, vagy adnak egy masikat. Eddig a pontig 1+ het alatt jutottunk el.

Szoval ennyit a premiumszolgaltatasrol, meg az osztrakok, stb... a routernel ugyanez volt, ket honap utan en csereltettem ki a gyartoval, akik kuldtek egy masikat. Egy rakas szar a garancialis ugyintezesuk.

ez az egyik legmagasabban ertekelt ceg (electronik4you), milyen lehet a tobbi?


bobojszan
(tag)

Kurvajó, zsír új kábelek...na majd este szétkaratézom őket! :)


Bilux
(veterán)

Simán lehet kompatibilitási probléma... legújabb szoftver van a tv-n, erősítőn?
Nem csak egyszer villan fel amikor elindítod az erősítőt?
Nekem az LG SN10 soundbarral van összekötve a TV CX9 e-Arc-kal Hdmi 2.1-en és csak akkor írja ki a tv illetve a soundbar mikor Xbox Series X-et bekapcsolom illetve ha olyan játékot indítok vagy olyan hangsávú filmet nézek. Máskülönben soha.
Ja a HDR-t szoktak még jelezni.

[ Szerkesztve ]


Strezi
(őstag)

#nyugatonmindenjobb
Egyébként részvétem, mert ez tényleg gáz! :(((
De, EAGLE kolléga mindjárt mond pár ismerőst akik ugyanígy befürödtek evvel a céggel, ezér(is) csak az MM, és mindjárt jobban érzed majd magad! :U

üzenetek