üzenetek

hozzászólások


t72killer
(titán)
Blog

Dehát ződ!!!4!44 Nem kell gépjárműadót fizetni meg #ingyentankolsz ércsedmán;]

[ Szerkesztve ]


SzikiSanyi
(újonc)

Mikor lesz már paradigmaváltás az autóiparban? Mikor jönnek rá, hogy nem kell egy típusból több kategória? Elég csak egy, de abban legyen minden, amit bele tudnak pakolni, 8-12 milla között. Aki meg luxust akar, annak szikrázzanak a gyémántok a kocsijában! Máris 60 milla, ha a kormányoszlopot azzal rakatja ki!
Ez így a termékmanagement szégyene!


t72killer
(titán)
Blog

Alapkérdés: mi hoz több profitot?


Hallosz
(senior tag)

Az autós tulajdonságai gyengék, hozzá egy mosógépmotor meg egy szerény akkumulátor, mindezt egy lakótelepi garzon áráért. Na, ha ettől nem szoksz át a tömegközlekedésre, akkor semmitől . . . :R


Polarstar
(nagyúr)

Olyan gépjármű forradalom kellene most is, mint ami a franciáknál a CV2 és az olaszoknál a FIAT 500 idejében lezajlott. Kicsi, olcsó és megvehető, olcsón fenntartható kocsik cserélhetik le a nagy, nehéz, költséges kocsikat. De a rohadt nagy luxus és kényelem mindent maga alá rendel.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nagyvonalakban akkor lenne szerintem értelme, ha városban only elektronyhajtás...

70-100km-es pakk legyen benne, és ámen.. Mellette egy kisköbcentis szívóbenzin, 1.2 ideges mondjuk a kínálatból.

@Polarstar: Olajválság meghozhatja még. Ott vannak az életveszélyes mopedautók, ha koporsót akar az ember... Én feltalálnám újra a kettő darab lábunkat, mert az evolúció során majd lehet lábatlanná válik a jövőember...

[ Szerkesztve ]


consono
(nagyúr)

Garzont már nem nagyon kapsz ennyiért :(


SzikiSanyi
(újonc)

Szerintem - hangsúlyozom: szerintem - ami olcsó és sok van belőle, tulajdonképpen bárki meg tudja venni. Már ha egyáltalán meg kell venni! És ez itt a lényeg -> biztos, hogy kell birtokolnom? Nem lenne elég, ha hívok egyet, vagy beleülök egybe a parkolóba?


t72killer
(titán)
Blog

Így van, egyáltalán nem "biztos". Az ember mérje fel a valós szükségleteit: hol él, hol dolgozik, kell-e nehezen mozgatható, néha extrém igényességű embereket (=idős, gyerek, rokkant) szállítani-ellátni. Mennyi embert és mennyi árut kell mozgatni = ez ki is adja, hogy van-e saját járműre szükség és ha van, milyenre.


ncc1701
(veterán)

Az 5M az lassan egy alap swift ára.


ncc1701
(veterán)

Addíg, amíg 2-3 tonnás suvokra van igény, addig nem lesznek nagyon olcsó kis autók.


t72killer
(titán)
Blog

Bizony. Medián órabérben számolva is durván elszálltak az árak - és nem csak Mo.-on.


dajkapeter
(senior tag)

Hááát.... "a legolcsóbb Activa Pack esetén 17,3 millió forint" -> Volvo V60 fapadosan 15 890 000 HUF. Ha lenne ennyim (már nem lenne) , akkor egyértelmű melyiket választanám. De a Ford Tourneo Connect Sport 2.0, 102 LE felextrázva 15,5 milla. Hát....


Plug Life
(senior tag)

Ökoapu, ökoanyu és az ökogyerekek 😂


k-adi
(nagyúr)

Hát igen, ez még a feléért is vicc lenne, de így meg ársávon belül duplán


BReal
(addikt)

Úgy pontosíts, hogy egy kisvárosi lakótelepi garzon. Ilyen szegedi, győri, debreceni stb. garzonokat sajnos nem kapsz ennyiért, Pestről ne is beszéljünk. :)


BReal
(addikt)

Nem csak Magyarországon drágultak , de messze itt drágult MINDEN a legjobban - így az autók ára is. Ennek az okát egy amőba is tudja, azt most ne feszegessük. Elég megnézni egy bolti bevásárlást: bármelyik random nyugati országban közel annyiért lehozható, mint itthon. Németországban jelenleg kemény 6%-kal drágább a benzin, a dízel pedig azonos áron van, mint itthon. Stb.

[ Szerkesztve ]


Noukoum
(veterán)

Nem mintha a magyar embereket annyira érdekelné a valóság. :)


Yodafon
(senior tag)
Blog

A rendszer sebessége is dadogós, a görgetés és az érintésérzékelés is két generációval régebbi

Egyszeruen nem ertem ezt a dolgot. Kb ezzel akarjak eladni az autot es megse tudnak 2022-ben olyan UI-t irni ami ne akadjon? Komolyan nem vagom miert csinaljak ezt. Azert ez nem egy holdra szallas nehezsegu problema kellene legyen... :W


consono
(nagyúr)

A holdra szállás egész számítási kapacitása bőven belefér egy mai alsó kategóriás telefonba :) Node a viccet félretéve az a csoda, hogy van egyáltalán bármi, mert egy halom gyártó a chip hiány miatt nem is szállít, ha kérsz Android Auto/Car Play-t a kocsidba...Kollégám talán a Skodánál futott ebbe bele. Amúgy meg tényleg leragadtak kicsit hardverileg az autó gyártók, de a napi használatban ez messze nem annyira zavaró : én a Peugeot 3008-ban, ahol ~ ugyan ez a rendszer fut beállítottam az első heten mindent, azóta az óra átállítást leszámítva én csak a Car Play-t látom...


bambano
(titán)
Blog

az autó fejlesztése hosszú idő. a fejlesztési ciklus elején kiválasztják a hardvert, és az marad akkor is, ha közben a samsung 4-6 galaxy generációt is kidob.


Yodafon
(senior tag)
Blog

Szoftverrol beszelunk. Azt meg csak optimalizalni kell(ene).


consono
(nagyúr)

Hát ha a hardver ennyit tud, akkor lehet próbálkozni... PS3-ra sem tudsz PS4 játékot optimalizálni. A Tesla itt egyértelműen előnyben van mindenkivel szemben...


bambano
(titán)
Blog

olyan processzorokat tesznek az autóba, amik a telefonodban 10 éve voltak újak. meg olyan kijelzőt, meg olyan érintésvezérlést, stb.
és ha egyszer elkészült a szoftver, azt sokáig tesztelik és nem nyúlnak bele, ha készen van.


moma
(őstag)
Blog

Elektromos autóknak miért nem napelemből van a felülete?


Noukoum
(veterán)

Mert kicsi a felülete, nem gazdaságos jelenleg. De vannak olyan modellek aminél kérhető.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Igen, ezt sokan elpuffogtatják, hogy "optimalizálni kéne " és minden frankó.

Ezeréves vasra ha akarsz egy értelmes UI-t, ott nem segít az optimalizáció sem.

Azért dadog, mert nincs alatta rendes vas.

@moma: Mert a napelem hatékonysága olyan kicsi, hogy sokra nem mész vele... Illetve azt tudni kell, hogy a napelem is degradálódik.

[ Szerkesztve ]


Alaaf Pi
(aktív tag)

Hogy érted a több kategóriát?

üzenetek