Vicc. 5-7M-ért esetleg.
Vagy ez már a Great Reset?
hozzászólások
consono
(nagyúr)
5-7 misiért már csak a Yaris kategóriája van, vagy az sem, abba nem fér bele a család, főleg nem felcuccolva. Nekem ideális lenne, mert 150 km-nél többet egyben nem nagyon autózunk évi egy, két alkalomnál többször és a 3008-ba épp csak beférünk 4-en a kutyával, ráadásul ahogy nőnek a gyerekek egyre több hely kell Ja és itthon is van vagy 10 töltőpont 2-3 kilométeren belül és a munkahelyemen is tudnék tölteni. Már csak annyi a bibi, hogy nem akarok autóra költeni 16-18 milliót...
Füleske
(addikt)
Nem tudom, hogy az 5-7M - val mire gondolsz. A Dacia Spring fapadosan 8+. Ennél csak drágábbak vannak, pl. VW E-up 12+, Kia Niro EV 16+.
bear_
(aktív tag)
Ekkora hatótávval ez max kisáruszállítónak jó az agglomerációba.
Noukoum
(veterán)
Sajnos még értelmet sem adnak pedig sokakra ráférne.
ugye nem lehet a hátsó ajtó lendületes kinyitásával tőből kitörni a töltőkábelt?
tomcat78
(őstag)
Végre némi infó róla, hogy hogyan viselkedik úton
Kis helyesbítés: egy nyugodt autó mondjuk gyorsul 8 mp környékén, közepesen szar futóművel. Kanyar vadászatra az is alkalmatlan, de legalább lámpánál meg lehet mutatni. Max nem megy.... Ez meg lehet, hogy komfortos..... De nem nyugodt, hanem lomha
Nem mellesleg: igazából nem értem a gyártókat. Az ilyen autók- szerintem- annyira szűk réteget tudnak lázba hozni, hogy nem látom minek kell ebbe energiát tenni. Ha már zöld, meg stb.... Kár energiát pazarolni a fejlesztésére is. Vagy reszelgethetnék kicsit tovább, hogy ne egy maroknyi embert érdekeljen.
Ez nem családi (istenments...) hanem futár/cégautó, céókettőre recskázó menedzsmenttel megáldott vállalatoknak (ahol persze a menedzsment különgéppel repked, de az ugye nem számít).
[ Szerkesztve ]
egyszer kaptam egy próbaútra egy corsa-e-t. namost ha ennek a menetdinamikája a corsa-e-hez képest is szerény, akkor az elég gyászos történet...
tomcat78
(őstag)
Az a baj, hogy arra is van jobb alternatíva. Ez olyan..... Semmilyen. Nem igazán látom, azt a piaci hézagot, amit ezzel az izével be akartak tömni. Nagynak kicsi, kicsinek nagy, hatótáv a nullához konvergál. Jó megközelítés lehet(ne) a "másodlagos" autó. De ez a méretéhez képest még annak is túl kompromisszumos. Mert városban..... Ahol az emberek inkább vesznek kisautókat. Egy város vége táblán túl meg életképtelen.... Bepakolom a családot, majd 70-80km-ként megállok rátölteni? Ugyanmár.... Ez egy sz@rhalom....
dave987
(aktív tag)
Hát ugye nagy energia nem kellett a fejlesztésére. A lényeg még mindig a furgon belsőégésű motorral. Kibélelik a belsejét, beledobják a konszern egyen elektromos hajtását és már kész is. 😀
consono
(nagyúr)
Az ugye megvan, hogy már nincs belsőégésű verzió a Rifterből? Még ha az alap az is...
[ Szerkesztve ]
tomcat78
(őstag)
Attól ez még nem igazán életképes.... Szerintem elég sok- és élhető - alternatíva létezik. Hacsak valaki nem gerjed ennek a formájára ( ami... nincs)
consono
(nagyúr)
Persze, hogy van elég alternatíva és egyre több is lesz Csak legyen töltő, meg fizetőképes kereslet. Én mondjuk nagyon szeretem a Peugeot iCockpit megoldását, a kicsi kormánnyal (két éve egy 3008-ast nyúzok), a formát meg feláldoznám a praktikum oltárán. Nekem a 150-170km/töltés bőven életképes megoldás, ezzel a havi mamalátogatás is beleférne különösebb spórolás nélkül, melózni bőven sok is lenne. Bár azt bevallom, hogy kívülről a Citroen és a Toyota féltestvér is jobban tetszik
[ Szerkesztve ]
Polarstar
(nagyúr)
Egy új Multiplát a népnek! Dolgozzák meg az eredeti 1958-as terveket.
[link]