Azt kalkuláld bele, hogy minden futam után változnak az árak, szóval ha megvárod ennek a futamnak a végeredményét, akkor eredménytől függően nyerhetsz is és veszíthetsz is a dologgal.
PH!antasy F1 - Klánok, Ligák, Versenyek fórum
hozzászólások
értem, akkor megvárom a levelet és majd szépn szabályosan benevezek az akkor árakkal.
köszi mindnekinek a segítségét.
Pá
(addikt)
Aztóta sem jött meg?
Akkor ott valami gáz lehet, nekem szinte azonnal megérkezett.
Pá
(addikt)
Már az időmérőn szinte visszahozta az árát.
Pedig sokáig Kobayashit akartam, de aztán utolsó pillanatban váltottam Sutilra.
hunnylander
(őstag)
9 pontot szereztem az időmérővel. Eddig csalódás a Sauber és a Toro, mint első fordulóra szánt 'húzóerő'.
hunnylander
(őstag)
Én sötét ló csapatokra építettem a nyitó taktikámat, mert azok tandemben hoznák a pontokat, persze ha ennyire a várakozásaimon alul teljesítenek, akkor nem eleget.
Gondoltam. Mondjuk nekem is csak most esett le hogy a csapatok két pilótával egyszerre hozhatják a pontokat.
Nekem is hasonló a felállásom. Szerintem nem olyan rossz a helyzet, a FI sok pontot hozhat holnap, míg azoknál akik erősebb versenyzőre építenek, kevesebb lesz a holnapi termés, mert a gyenge csapatok semmit sem érnek, a versenyző meg csak 1x számít és nem 2x annyit.
Minél gyengébb eredményt ér el egy csapat, annál jobban "megérte" a csapatra fogadni nem pedig a versenyzőre ahogy látom. (Az első 5 helyen több mint 2x annyit ér egy jó versenyzői helyezés mint a csapatáé, a 12.-től lefele viszont már egyenlő...)
Csak jó lett volna kispórolni a Red Bullt...
-Mike-
(addikt)
Én csináltam red bullos variációt is, de a renault motor miatt inkább mégsem. Ferrari elveri őket így nem fogunk sokat bukni.
hunnylander
(őstag)
A versenytempójuk még lehet nagyon gyatra, ha a pole egy kvali-optimális felé elhangolt beállítás eredménye és rossz lesz a nehéz autó gumikímélése.
Nincs lefutva, lehet hogy Sutilé a nyerő taktika.
-Mike-
(addikt)
Azt tudtuk eddig, sőt talán Webber nyilatkozta is hogy a kocsi kevés benzinnel übergyors, ami látszik is, de a Ferrari a (leg)jobb versenytempóban. Nem adok Vettelnek 20kört és a Ferrarik bedarálják.
-Mike-
(addikt)
Viszont egy kiállással lehet tervezni, ami ugye Sutil esélyét nagyban növelné és nem melleseleg sok pontot érne nekem... és persze másoknak is ő volt a jelenlegi keretből a legjobb opció.
[ Szerkesztve ]
Érdekes lehet... Amennyiben Vettel tényleg jelentősen lassabb lesz versenyben mint a Ferrari-k, akkor Massa-nak majd nem ártana megelőzni a pályán, amiben annyira nem acélos szerintem. Közben valszeg ott fog lihegni a nyakán a csapattársa.
Amúgy Sutil nálam is alkalmazott. Ha jól szerepel esélyes a szerződés hosszabbításra is.
Ha lesz rá esélye, és nem nyomja le rögtön a rajt után Alonso Massát.