Ha most jól szerepel, nem lesz neked arra költségvetésed.
PH!antasy F1 - Klánok, Ligák, Versenyek fórum
hozzászólások
-Mike-
(addikt)
Amire meg is van az esély, Massa a poros oldalról rajtol, örülhet ha 3.-nak fog elfordulni az első kanyarban.
-Mike-
(addikt)
Megmondtam vagy megmondtam a renault motort?
Oké, de Red Bullal akkor is többet értem volna, mint a Force Indiával meg Buemivel meg ááá...
Pá
(addikt)
49
sokkal jobb is lehetett volna, ha Sutil nem pördül meg az elején...
Ugye a kiesett versenyzők után is jár pont?
hunnylander
(őstag)
A 23. helyezettig igen. Szerintem a kiesés lényegtelen, a futam hivatalos végeredményében is sorrendbe teszik őket is.
hunnylander
(őstag)
Hamarosan ki fogja számolni majd a rendszer is és mindenkinek ki is írja. De könnyű előreszámolni. Megnézed a végeredményt, kikeresed a választottaid eredményeit és megnézed mi mennyit ér: Pontok. (Időmérőre és futamra is van pontozás.)
Motor, kasztni, személyzet kategóriákban az adott csapat mindkét pilótájának eredménye számít.
[ Szerkesztve ]
Tekintve, hogy ilyen kevés pontot lehetett most szerezni és az eladás 5% bukással jár, elég küzdelmes lesz jobb csapatokat összerakni...
(Ha valaki játszott tavaly - én mondjuk nem -, ott a jó olcsó Brawn meg Red Bull mindenkinek rengeteg pénzt hozott, azaz az elejhén csak a bátraknak )
[ Szerkesztve ]
hunnylander
(őstag)
Nagyon nehéz lesz belendülni. A 48 pontommal például keményen 2400000 'eurót' szererztem (1 pont = 50000). Ez nem nagy fejlesztésre ad lehetőséget, de a csapatok és versenyzők ára is változik és újragondolhatom a taktikámat az első futam tanulságai alapján.
Lehetséges, az se hülyeség, hogy nem változtatni, és gyűjteni a pontokat pár futamon át, amíg normálisabb pilótát/csapatot nem tud szerződtetni az ember.
Igen, csak az a bökkenő, hogy a normálisabb pilóták/csapatok ára egyre csak emelkedni fog.
Értsd pl a 4 topcsapat ára kb garantáltan gyorsabban fog nőni mint a mi pénzünk mennyisége
(Alapból pl a pénzünkből kijött volna Alonso és Mclaren és még maradt volna 10 misi, most meg a 100 millióba nem fér bele Alonso és a Mclaren együtt, a játékosok pénzmennyisége meg 105 milliónál nem nagyon több.)
Úgy kalkulálok, hogy arra lesz lehetőség 1-2-3 futam múlva, hogy a 8 élpilótából és 4 élcsapatból 1-et szerződtessen az ember, cserébe a maradék 4 helyen csak a L/V/H hármasra és egy borzasztóan teljesítő és ezért olcsó középcsapat számára jut majd pénz
(Utóbbi 4 ugyanis egyre olcsóbb lesz, bár abszolút értelemben nem sokkal.)
Egyébként ezen a hétvégén a kezdőpénzből a legjobb választásnak valószínűleg egy RBR/TR/Lotus/Glock/Senna ötös bizonyult, ez ugyanis 94 pontot, azaz 4.7 millió eurot eredményezett. Hozzáteszem, mindezt úgy, hogy Vettel hibája nélkül ez még 19 ponttal, azaz csaknek 1 millió euróval több lett volna.
Hunny lesajnálta itt pár napja azt az illetőt aki bepréselte az RBRt a kezdőjébe, pedig igaza volt, én nagyon bánom, hogy nem kockáztattam meg Most felmegy az ára és nem fog kijönni a pénzből
Pá
(addikt)
Sajnos nekem csak szombaton jutott eszembe, de egyértelműen az a nyerő taktika, ha az elején bespórolsz egy csúcscsapatot húzónévnek, a többi meg mindegy és az egyedül több pénzt hozna, mint 3-4 középcsapat.