Skoda, VW, Audi, Seat topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


Troy.
(addikt)

Nyáron még 1.6os octavia (Ambiente felszereltségű ) volt. Jó kis gép. Semmi probléma nem volt vele. Azóta 2.5-ös superb figyel. :P

[Szerkesztve]


<>jana<>
(senior tag)

szerintem nyugodtan belefér az autós topic is,ez a közösségi részleg,ha nem foglalkoztat a dolog legfeljebb nem olvasod ;)
jövőhét szerdán végre meglessz:)

[Szerkesztve]


<>jana<>
(senior tag)

valahogy engem nemvonz mostanság a lóerő,elég lessz nekem ez a 75 paci:)


dzsoni
(senior tag)

Engem se érdekelt hogy hány lovas a gép amikor megvettem a kocsit. Megtetszett és helyben volt azért hoztam el, de majdnem el is dobtam első teszt közben, mert nem közölték velem a 160 ló meglétét :). Nagyon nem hajtom, 150 volt a max amit mentem vele, de előzéskor nagyon meg tud indulni, és olyankor azért nem árt ha van benne erő. Ja ez egy passat nem octavia, de közel állnak egymáshoz :).


Lord Zero
(addikt)

hát igen... nem rossz a gép, nem rossz.. de olybá tűnik, egy fanclubhoz nem elég ;]


<>jana<>
(senior tag)

még reménykedem :)


Lord Zero
(addikt)

szerinted ezt és a fabiás topikot nem lehetne eggyé (mondjuk nagy skoda topik, vagy ilyesmi blabla) szintetizálni?
csak kérdem

(ja, és a 75 ló elég, de csak addig, amíg bele nem ülsz egy nagyobba - vagy még inkább egy jó kis nyomatékbajnok dízelbe ;))


<>jana<>
(senior tag)

nyugodtan összelehet vonni a kettőt,már ha a fábiás topic indító is úgygondolja. remélem ez a nagy nap :) edig nagymotoros járgányaim voltak 2.0 2.2 aztán jött egy civic 1.5 ös mocival,automata váltóval azóta öregurasan vezetek :D a skodri a hondától azért jobban megy:)



[Szerkesztve]


<>jana<>
(senior tag)

No nem is tudom hol kezdjem:) pénteken lett meg a sárkány járgány.első nekifutásra iszonyatosan nagy,nagyobb mint hittem:) a madaras tesco parkolójában egy mondeo kombi mellett áltam és hajszálra olyan hósszú mint az:) a vezetési pozíciót tökéletesen sikerült beállítani. a kaszniban még száz körül is csend honol és ezt szeressem nagyon:) kb 200km után az átlag fogyasztás 6.8l pedig pesten mentem a 40%ban majd ki a 10esen dorog felé aki erre lakik tudja hogy az átlag sebesség 5km/o :)szal egyekkora kasznihoz teljesen jó a fogyasztása.az 1.4 es moci nekem még mindíg nem kevés,nem egy versenyautó de érezni hogy megyeget ha rálépek a gázra,pedíg még nincsen bekova elvileg ez még javulni fog.kis hiba hogy nincsen visszajelzés az útról a kormányon,semmijen rezgés nemjön át.télen szerintem lessz néhány melegebb pillanatom miatta,de majd csak megszokom.a váltó az skodásan akadós,ahogy olvastam róla ez nálam is előjött,néha nemakar a hejére csusszanni a kar,ez főleg akkor ha kis fordulaton szeretnék váltani .lassan 24 órája nemvagyok hajlandó kiszálni a járgányból:) remélem így lessz még pár évig.összességében nagyon tetszik az autó ,érdemesnek tartom rá hogy fan clubbot nyissunk neki :D nah megyek autókázni valamerre... :DD majd fojtatom hátha elolvassa valaki :)


Nakata
(tag)

Hááát remélem is hogy jó autó, mert a mai napon hivatalosan is megrendeltük apummal az 1.9-es PDTDI-s Octaviat már alig várom, hogy én is a volán mögé üljek:D majd olyan 2-3 hét múlva amikor megjön a szalonba megírom a tapasztalatomat a Diesel Octaviaról


coocoo
(csendes tag)

Én 1999-ben vettem az enyém. Hiszitek v. nem, teljesen véletlen volt. Kávét akartam inni, semmi nem volt a közelben, na mondom ide bemegyek, mert van kv autómata. Megláttam, beleszerettem, másnap megvettem. Ez kedden volt, pénteken már alattam volt.
Nekem 1.6 volt, anno téligumikkal együtt 4,5M volt tokkal vonóval.
A csomagtere jó nagy basszus, 2db 50-es söröshordó simán belemegy. A váltója szar, a motor megbízható ugyan de elavult, 101 ló kevés a kasztnihoz. 10.000 km alatt 2 garnitúra kerékcsapágy ment bele, szériahiba. Sokat evett, a sok elektromos kütyü télen soxor lefagyott (Alpokban). Szar a lengéscsillapító (vw betegség mint a váltó), viszont a műanyagok nem zörögtek. Jó az útfekvése, a fék is rendben. Összességében elégedett voltam vele. Az 1.9 dizeles már okés, csak drága. Mondjuk aki kicsit béna, az nem tud majd tolatni vele, magas a segge. Főleg kisebb kocsik után lehet fura, pedig csalóka, golf, a3, bora egyazon padló. Elöl kényelmes - ülések tipikus német fapad - de hátul már szűk a lábaknak. Szal nem rossz gép ez. Két éve eladtam, buktam rajta elég szépen, de ez van ha új kocsit vesz az ember.


Lord Zero
(addikt)

ez azért gyönyörű történet... ide bemegyek, mert van kávé automata.. másnap megvettem... :))

loool, nagyon tetszik :R


coocoo
(csendes tag)

de igaz...:)
amúgy kocsit akartam venni sürgősen, egy használt Nissant voltam nézni, szal nem csak passzió volt. Hazafelé Zalaegerszeg szélén egy kertesházban volt akkoriban a kereskedés. A tesóm mondta, hogy nagyon kell budira mennie, én meg kávé után sóvárogtam :) Azelőtt nem tudtam ez milyen kocsi, de többször láttam az utakon és tetszett. Azt mikor bementünk és megláttam, nem kellett győzködni magam.


<>jana<>
(senior tag)

nemrossz a story :D remélem az ujj octáviákban már kijavították a régi hibákat:) a motor nekem még mindíg elég,bár kicsit zavar hogy jobban pörög mint az átlag járgányokban.lassan 1300km van a gépben, idáig nemtalálkoztam idegesítőbb hibákkal. fogyasztás beált 7.2 re eggy valamire nemjöttem még rá valami kattog a motortérben erre kéne rájönni miaz:)


















Nakata
(tag)

Hát nagyon remélem hogy okés lessz az 1.9-es PDTDI mert 5,3 milla sztem nem kis pííííííz :U :U maga a kocsi sztem gyünyörő(persze csak a maga kategóriályában) nagyon Gebasz lenne ha ennyi pénzért szart adnának el mondjuk az ülések igazi vw-es fapadosak ez kicsit nagyon gáz de mindegy remélem jó vas lessz. :)


Nakata
(tag)

Vagyis hát az 1.4-es Peugeot 206 osnál csak jobb lesssz :D de nem lessz fura hogy negy mert van egy Kia K2500 kisteher.


dzsoni
(senior tag)

lehet dizelt kaptál azé kattog :DDD


<>jana<>
(senior tag)

akkor azért fogyaszt 6.5 litert?:) a kipuffogó gázt vezeti vissza a motorba az a kis kütyü,még nem olvastam utána pontosan,de igen idegesítő hangja van:) igaz belül nemhallani.

[Szerkesztve]


coocoo
(csendes tag)

nem kell izgulni biztos fasza lesz :), az vw ülések mindig puritánok voltak, a francikhoz viszonyítva; azok mint a fotel ehhez képest; japán váltó után - amit soxor egy ujjal pöckölgetsz - fura lehet, mikor 3.-ból 1-esbe nem lehet betenni, csak belefeszegetni; a futómű egy opelhez képest gyötrelem (audi, passat, golf, stb.), viszont jó hír, a dízel motorjuk a pözsóéval vetexik (majdnem), a fényezése ott van a szeren. összességében ár/tudás/érték alapján jó választás a skoda, biztos sok örömed lesz benne:)


degu
(senior tag)
Blog

En 1968-ban vettem az enyem! :P
Hiszitek,vagy nem...nem veletlen volt! :(
Tiz evig sporoltam ra! :R
53eFt volt! Egy eredeti gumigarnitura kemeny 1000.-Ft volt! belsokkel,szerelessel egyutt
/korszeru Barum diagonal!/
Az elsokerek-felfuggesztese modern,gombfejes/!/...a hatso hid rugozasa 7 /!/ lapos rugo!
Extra kormanyvalto 4 /!/ sebesseggel!
Egy piros Feliciat jobban szerettem volna,de azt nem tudtam megfizetni! :R :DD
31 eve eladtam! Buktam rajta 13 rugot! :W
Azota is banom!...
Kiraly egy erzes volt,amikor 90-el dongettem a felig kesz M7-esen,es megeloztem minden Trabantot /mind a negyet! akivel talalkoztam!/ :DDD
Es csak a Moszkvicsok tudtak megelozni! :Y :D

[Szerkesztve]

üzenetek