Köszönöm, jelenleg sárgás lötty van benne, de a tartály kupak meg zöld.
Akkor most milyen is kell bele gyárilag? Ásványi vagy szintetikus.
Vagy a kupak színe jelent valamit, vagy nem érdekes?
[ Szerkesztve ]
Köszönöm, jelenleg sárgás lötty van benne, de a tartály kupak meg zöld.
Akkor most milyen is kell bele gyárilag? Ásványi vagy szintetikus.
Vagy a kupak színe jelent valamit, vagy nem érdekes?
[ Szerkesztve ]
Pihent vagy, kellene már egy jó építkezésbe kezdened!!
Éh pont annak a jele ez a kontrollálatlan marhaság részemről hogy ledobta az agyam a szíjat
Ki milyen kapacitást használt max update-hez?
Nekem megy 128-as kártyáról, de SSD van, nem HDD.
Régebbi kiadás kb. 100%, hogy nem fog menni.
Skoda firssítési portálon alvázszám alapján elérve és letöltve
- az ECE 2024 térkép (azaz OI_P107_EU_202345_Offline_Update.zip) és
- a Radio Station Logos (HUN_20200331.zip) állományokat
felvinni a gépjárműre.
2008-tól a legtöbb VAG motor kétlépcsős szabályzással/csökkentett olajnyomással működik.
Ez egy jó reklámfogás, vagy tényleges probléma/hibaforrás?
Úgy rémlik, az érzékelő figyeli is, szóval szól, ha nem jól vált a két mód között. Ford Puma motoroknál voltak komolyabban hibák emiatt pl, és ott rá lehet építeni a régi fogaskerekeset.
[ Szerkesztve ]
V6 Tdi-nél hasznos lehet, a többi motornál nem látom túl nagy értelmét.
Nos, utánanéztem. Hivatalosan G004 000 zöld színű szervóolaj kell bele ami szintetikus olaj. De mivelhogy valaki volt olyan ügyes és belevágta a sárga színű olajat, ami ásványi, akkor maradok ennél. Rátöltök hogy ne a minimum alatt legyen azt csókolom. Nyilván ha lesz időm le lesz cserélve a megfelelő olajra.
Most voltam szervizben, olajcserere 100k-t mondott a szerviz ez mennyire reális?
Gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt meg milyen szervizről van szó?!
Milyen olajat és milyen márkájú szűrőkről van szó?
Márkaszervizben reális.
Amúgy:
- olaj 20 ezer (minőségi)
- olajszűrő 5 ezer (gyári)
- munka bruttó félóra, ha alaposan átnézi a motorteret, diagra dugja, úgy 1 óra.
Sajnos reális, sőt már már jónak mondható.
Szép. Itt megveszem az olajat ~62€-ért, csere 30€.
Az jo ar Superb-be csak az 5.5 liter motorolaj vt 74k most.
[ Szerkesztve ]
Sziasztok!
Érdekes jelenséget tapasztaltam az imént
Hazafele megálltam 1 kilométerre egy pékségnél, és mikor indultam volna tovább, azt írta, manuálisan indítsam, és a Start gombot ha röviden nyomtam csak röviden indítózott és vissza megállt a motor, hosszan kellett nyomnom a start gombot, mint ahogy a kulcsot kéne elfordítva hagyni hagyományos slusszkulcsos megoldásnál.
Mi lehet az oka?
Nos, nem volt senki olyan kedves, amikor az autót gyártották, ásványi olaj került a szervóba, azóta ha valaki cserélte, nagyon helyesen nem dőlt be a reklámoknak és a drágább ásványi olajjal töltötte fel.
Az a zöld, amit most hoz hozzá a rendszer, nem volt bele való soha, csak azzal szeretnék helyettesíteni. Én anno megtettem az octaviaval, és meg is bántam. A zöld egy év alatt megég benne feketére. Legjobb, ha automata váltóba való ATF2(piros) olajra lecseréled az egészet. Olcsó, és soha nem ég meg feketére. Jelenleg a golf4-ben is ez van nekem, köszöni szépen, 5 éve jó, persze volt már cserélve azóta, de nem kell évente, mint a zöldet.
Továbbra sem sikerál.
Kistarcsán tudna valaki segíteni pls, hátha én nem jól mókolok valamit?
Nem láttam még ilyet, hogy nem tudok frissíteni egy ilyen elvileg magától értetődő metódussal...
Köszönöm a hasznos információt, visszaszívom az előző hozzászólàsomban írtakat, miszerint rossz olaj került bele. Ezek szerint bölcsen mellőzték a szintetikus olajat.
Természetesen minnél előbb lecserélem az általad tanácsolt ATF2 piros olajra.
Most nézem, én is 2019 októberben cseréltem Dexron II D olajra. Ettől független, már kezdenek szivárogni a szervó csövek a krimpelésnél, lehet megpróbálok (erősített) bilincset tenni rájuk először - a szintet nézem néha, az jó volt mindvégig.
A Rádió logókat nem kell telepíteni, ki tömöríted egy pendrive-ra, és csak bemásolod őket.
Menüben: Rádió, Logók
A navi nem tudom miért nem megy, nekem SD kártyán van azzal nincs ilyen gond.
Már nem csak úgy. Vagy "nagyonsok" féle képpen.
Sziasztok!
Valaki tapasztalt már hasonló, csobogó, csordogáló hangot autó indításkor? A videó az csak illusztráció, de pont így csinál az enyém is, és közben nagyon picit fogy a hűtő folyadék is. Légtelenítve volt a rendszer!
Octavia 3, 2014, 2.0TDI, CKFC
EGR hűtő vagy szívósor probléma. A két hőcserélőből az egyik dolgozza bele a levegőt a rendszerbe.
Hiába légteleníted, ha egy keményebb kigyorsítás után légbuborékokkal dúsítja a hűtővizet a verda.
Ha az ablaktörlő, amely egyébként esôérzékelős, automatára van téve, akkor az mitől függ, hogy hátul töröl-e?
Azt veszem észre, hogy néha ott is letörli, de nem veszem benne észre a rendszert/logikát...
Akkor ezért lesz oda a víz..Hogy a legegyszerűbb kideriteni, hogy melyik a bakis? Köszönöm.
Nyomás próba kellene szerintem.
Köszi, keresek akkor egy olyan szervízt, ahol van erre mód.
[ Szerkesztve ]
Cserélt valaki szelepdeknit olaj fogyasztás miatt? Lassan, de fogy az olajam és ezt javasolta a szerelő, hogy cseréljem ki. Lehet megoldás szerintetek? 2000 km/0,5L
Az autó jól megy, nincs hibakód, nincs füst. A kipufogó vég tiszta, turbónak semmi baja, de a turbófeltöltő slagban látszik egy kicsi, minimális olaj. Nincs csöpögés, folyás sehol, szóval ez az érdekes!
Ugyan csak: Octavia 3, 2014, 2.0TDI, CKFC
Crtdi-be is szeret beleszakadni az izzító? Sajna a 4. hengerben levő bejelentkezett cserére.