Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
[ Módosította: radi8tor ]
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
[ Módosította: radi8tor ]
Feltett szándékom már jó ideje, hogy a Fabiam egy Octaviara cserélem. Bár tapasztalatom konkrétan az Octaviaval még nem volt, de eddig a kistesóban nagyon kellemesen csalódtam. Nekem személy szerint a SuperB jön be nagyon. Annak ellenére, hogy ''csak'' Skoda, külsőleg hihetetlenül elegáns.
Milyen autód volt korábban?
En nagyon szerettem
1.6-os automata volt a ''kicsike'', semmi rosszatt nem tudok rola mondani
hááát a superb csak álom marad eggyenlőre sajnos nekem az még aranyárban van nekem is nagyon megtetszett,bár elötte egy honda city-t néztünk ki.de helyben a city seholsincsen a skodához.
[Szerkesztve]
Szalonból veszed, vagy használtan? Felszereltség?
Egyelőre még nekem is csak álom a SuperB, de ami késik... az majd egyszer eljön.
az automata váltó nekem hiányozni fog,de sajnos a tourban nemválasztható.
szalonból lessz,egy tour ez a széria felszereltség[link] ehez jött még riasztó,cd,díszléc és hátsó ablaktörlő.
Azért remélem legalább 1.6-os motorral veszed. Az 1.4-es igen karcsú ekkora karosszériához. Dízel, vagy benzin lesz belőle?
az 1.6 sajnos nemjött össze,csak 1.4 es mocival,de nembánom mert a gyerek mióta megvan elég öregurasan vezetekvoltam tesztvezetésen és elégnek tünt az 1.4es teljesítménye.remélem elég is lesszjah természetesen benzin,én a ketyegés ellenes brigádba tartozom.nemtudom elviselni a dieseleket.
[Szerkesztve]
Használd jó sokat! Ha elhozod, majd számolj ám be részletesen a tapasztalatokról!
ok. a totálkáron[link] nemsok rosszat írnak róla.remélem nem is lessz vele gond
mikor gépet cseréltem, a kettes octavia is benne volt a futnak még csapatban... szerintem gyönyörű autó, kívül-belül, nincs mit sokat ragozni, ''teljes'' passat más emblémával/névvel..
nosza ki is próbáltam egy tesztautót, 1.9 pdti, fasza telitalpas gázpedál, ahogy kell (nüansznyi adalék a bmw-fíliámhoz )
apropó, itt jegyezném meg, h 1.4es benzinmotorral szerintem gyakorlatilag kötelező elfelejteni, még az 1.6 is harmatos (golf/leon volt 1.6-ossal, ők se nagyon virgonckodtak ekkora motorral, pedig lényegesen pehelysúlyúabbak)
ment az 1-9es, mendegélt, nem dízelrakéta, de volt benne szufla, kézreálló váltó/kormány/kormánykörnyezet, finomka belsőtér, kifejezetten kellemes kormányozhatóság, felfüggesztés strapabíróságát is sokat dícsérik (ezirányú empíriám nincs, míg a szalon alkalmazottja ott ül melletted a tesztautóban, addig ugye mégse mehetsz túl látványosan szándékosan kátyúból kátyúba), az egész vezethetősége olyan pozitívan hatott.. szóval oké volt az autó
(csak hát megízleltem - többek között - egy mazda6-ot is.. és itt ért véget a történet)
Nemtudom. csak nekem tünik fel hogy gyülik az ''autós''topicok sokasága? van nekünk egy milyen autot vegyünk topicunk, van egy olajcserés automosós védelmezős ápolósunk... van egy tuningosunk... van egy japán és van egy német autósunk.. ezek után hova nyilnak sorra az opel ''aszta'', honda ''cicik, Sokda szuper és skoda octvaia és egyéb topikok? Számomra itt kezd a hardwer forum fogalom érvényesülni.. vannak gyüjő topicok de nem menjünk már ennél tovább... szvsz Te meg még aszisztálsz is ehez...
[Szerkesztve]
1./ Ez nem csak hardver fórum, hanem közösségi fórum is.
2./ Egyelőre csak a cím nagybetűsítését végeztem el.
3./ Én meghagytam, de ettől még lehet, hogy egy másik modnak, vagy esetleg a többségnek, még az lesz a véleménye, hogy zárni kellene. És akkor zárva lesz.
4./ Lehet, hogy még ennél is tovább megyünk.
5./ Az OFF hozzászólást tedd OFF-ba!
6./ Mindig a megfelelő helyen reklamálj! ''Moderátort keresek'' [link], ''Jogos moderálás'' [link]
Felesleges minden autótípusnak külön totyik ezen a fórumon, arra ott van az AutóMagazin és különböző autós TV-műsorok portáljai, ez igaz.
Az 1.6-os benzinesről meg annyit, hogy volt szerencsém egy 1.6-os VW Bora-t hajtani, elég dinamikusan, jó úttartással a kanyarokban, jó gyorsulással lehetett hajtani, csakhát ugye drága. Egy 1.9-es TDI Oassat-ot is, az is ment, mint a meszes, SuperB-ben is ültem már, az sem volt rossz, 318i-s BMW, stb. Az eddig felsoroltak mind kicsik: vagy a mögöttem ülő nem fér el, vagy nekem kényelmetlen az első ülés, hátul még a Passat/SuperB fejtere is kicsi, ugye csepp alakú utasszekrény . Közröhely, de vagy BMW5+, vagy WagonR+ az az autó, amiben elférek helyileg a hátsó ülésen is.
pffff én meg ültem 1.6os benzines passatba... egy örökké valóságnak tünt a kecskemét budapest táv és ezek mellé társult egy nagy fogyasztás, mivel az a motor 100felett szenved a passattal. Nem hiszem hogy az oktavia ennél sokkal jobb lenne, ráadásul még automata váltót is belerakni... Vicces lehet... viszont a fauvé nagyon tud dizelt gyártani... 1.9 PDTDI már egész frankó.
Munkatársamnak van 1.6-os octaviája, városi közlekedésre elég a maga közel 100lovával, csak győzze az ember tankolni. Nekem már a chippelt 1.9PDTDI is kezd kevés lenni
turbó csere, kipufogó adjusztálás stbb... gyorsan lehet belöle koromgépet épiteni...
vegre egy octavia fan club
tapasztalataim: 2007 marciusaban lesz 4 eve hogy en is hozzajutottam a kicsikehez. fura volt a suzuki utan atulni. nagy belso ter, es vegre nem er ossze a vallam azzal aki mellettem ul
rendszeresen szervizeltem, a szervizkoltsegek nem voltak tul alacsonya. ezen ido alatt 2 problemam volt: a 2. ev vege korul elszallt az iranyjelzo kapcsolom. garanciaban kicsereltek. 3 hete fekbetetet kellett cserelnem, 19000huf-ba kerult. ezt mar nem szerviz csinalta.
ha valakit erdekel, elokeresem a szamlakat a szervizdijakrol
futott km: 82.400
[Szerkesztve]