Megnyugtató. Azért a forgalmira rá fogok pillantani.
Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik - Technika, hobbi, otthon fórum
Hirdetés
hozzászólások
Hasonló?
Ennyi erővel tiédre is hasonlít csak színes
Köszönöm kérdésed de semmi jó.
2014.03as az autó, de lehet 13as motor van benne, amihez van javító cucc.
Ott tartunk, hogy bele kell nézni, motor eszi meg.
2es gyertya olajos, 3as hengerben kompresszió szar (ha jól mondom), ezekben van valószínű gebasz.
Folytköv. hónap végén.
atos19881101
(senior tag)
Részvétem. Szívsz te azzal az autóval ahogy látom.
Sajnos nem adott még választ senki. Te esetleg nem tudod az első bölcső csavarjaknak a meghúzási nyomatékát? Superb 2013
Köszi!
Avatar helyett inkább az autónk hasonlít nekem is 1.4 TSI G7 van.
szerintem nem az. szivesebben hajtanek erosebb autot, aminek nyilvan magasabb a kibocsatasa, de nem akarom megfizetni utana a tobb adot, igy maradt az alap 150 lovas dizel motor es nem a 190-es. szoval mukodik
focvis
(veterán)
+zoo8800
Oké, bocs Srácok! Vak vagyok. 🤗
Henger-lekapocsolós verzió?
Addig is jobbulást kívánok a gépnek!
[ Szerkesztve ]
daniel2121
(senior tag)
Értékcsökkenés kártérítés csak felelősségi kártérítési igény esetén kérhető,de az is bizonyos feltételek esetén. Casco alapján nem,gondolom a vadkár arra ment.
Erre találták ki a chiptuningot. Nálunk sok céges meg volt írva, mert ha az erősebb TDI-t kérted nem fér bele csak pár extra.
Whynot?
(aktív tag)
Tuti, hogy igaz. Ugyaninnen vittem el egy 2021-es 1.5 TSI DSG octavia kombit és az eladó már a próbakörnél mesélte a sztorit az előző vevővel és felhívta rá a figyelmem, nehogy én is vontatni akarjak.
Primary92
(senior tag)
Erről a Terraclean-ről van valami tapasztalatotok? Meg úgy egyébként a kiszerelés nélküli EGR, esetleg DPF tisztításról?
Valószínűleg a termosztát hibás lehet, mert nem hagyja elérni a 90 fokot, ez befolyásolhatta az EGR állapotát?
5 hónapja bedobálta az EGR hibajelzést, azóta zömmel Shell V-Power Deisel-t tankoltam, és most vagy tényleg a benne lévő adaléknak köszönhetően nem volt hiba, vagy amúgy sem lett volna azt nem tudom, de most újból besűrűsödött a hiba. Segít megvédeni az EGR rendszert a lerakódások képződésétől. A hatást a Shell saját tesztjei bizonyítják. A valós hatást és előnyöket több tényező, többek között a jármű típusa, állapota és a vezetési stílus is befolyásolhatja.
Nem feltétlen rohannék EGR-t cserélni, tervek szerint 40-50 000 km-t megyünk még az autóval, utána remélhetőleg úgyis nagyobb kell. 345000 km körül van a CFHC motorban.
CharlieDrop
(veterán)
Hm, eddig mindenki az ÖMV MM-ra esküdött, hogy jó erre.
Valakinek még ugyanilyen jó tapasztalata van a Shell dízelről?
Semmi köze az üzemanyagnak az EGR hibához. Nem a lerakódott korom okozza, hanem mechanika szarul van megtervezve. Ha elkezd vacakolni, csak idő kérdése, mikor döglik meg teljesen. Ka beadja a kulcsot, vészmódban gurulsz vele haza, ha be fog indulni.
Be tud szorulni nyitott állapotában, akkor nem fog beindulni a motor.
[ Szerkesztve ]
Nekem Passat-on mikor bemattolt kb 500 km-ről kellett hazajönnöm lábon vészmódban. Ki is nyírtam a DPF-et vele.
Primary92
(senior tag)
Akkor felesleges tisztításon gondolkozni.
Valahol említették, hogy van két EGR márka, amin kíívül nem érdemes mást venni. Melyik lehet?
Az olcsót tényleg nem érdemes belerakni 50000 km erejéig?
Nem érdemes rajta spórolni, mert nehéz cserélni. Pierburg vagy a gyári VW emblémás...
atos19881101
(senior tag)
Ha esetleg valaki hasonló infót keresne: [link]
90Nm+180fok
Úgyhogy a kedves szerelő cseszett meghúzni.
Primary92
(senior tag)
Gondolom akkor nincs áttervezett verzíó, ami nem sz@r