PH! rFactor F1 TEAM - Klánok, Ligák, Versenyek fórum

üzenetek

hozzászólások


proof88
(addikt)
Blog

anno mikor kipróbáltam a shiftet, teljesen meg voltam lepődve, mert az előző nfs-ekkel szemben teljesen más volt az irányítása, meg realisztikusabb volt a mozgás is. Akkor még nem tudtam, hogy miért ez a nagy változás.
Alapvetően ha jól tudom, az nfs hasonlóan a cod-szériához, 2 fejlesztőcsapat által készül, és felváltva adják ki a részeket.

Amúgy vannak itt összefüggések, kéremszépen:

Shift was developed by Slightly Mad Studios in conjunction with EA Black Box and published by Electronic Arts.

Slightly Mad Studios is an independent British video game company headquartered in London, England. On 12 January 2009, the company acquired the business and assets of Blimey! Games. (...) Currently, Slightly Mad Studios is developing a community-based racing simulator known as Project CARS.

Blimey! Games was an entertainment software development company in central London. The CEO was Ian Bell, formerly Managing Director and founder of SimBin Development Team. (...) The company was founded in May 2005 by the development team who produced the PC Driving Game GTR - FIA GT Racing Game in 2004.
Blimey! Games also formed the core development team of GTR - FIA GT Racing Game 2, and sports car racing game, GT Legends.

A BMW M3 Challenge-et is a Blimey! csinálta. Na a lényeg az, hogy az 2007-es játék volt, de a 2009-es Shiftben amikor mentem a Bömössel, akkor pont úgy mozgott mint az M3 Challenge-ben, sőt asszem a szélzaj vagy mi is pont ugyanaz volt, meg a sóderágy is érzetre ugyanolyan volt, akkor éreztem hogy márpedig ez SimBin alap lesz.

[ Szerkesztve ]

üzenetek