RC modell földön, vízen, levegőben - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


ADAM1337
(nagyúr)

A fém a fémet nem szereti.
Ez a sakura féle spur mert ha igen instant felejtős nem strapabíróbb sajnos.
MST, AXON, Yokomo spurt szerezz be.


tvamos
(nagyúr)
Blog

En megprobalnek egy rovidebb csavart. A pinion eleg gyorsan forog, talan a kiegyensulyozatlansagtol lelazulhat...

[ Szerkesztve ]


peet137
(tag)

Az előző hernyó rövidebb volt, azzal is ez volt. De ez is benne lehet.


peet137
(tag)

A többi gépen mindenhol műanyag a spur, csak itt használok fémet, mert ez a legerősebb setup és a műanyagokat mindig megette hamar.
Sajna az említett típusokból nem találtam jó fogszámot, mind kevés. Nem csak az áttétel miatt, hanem mert így is már faragtam a motortartón, hogy egyáltalán felmenjen a mostani, mert gyárilag ezen 0,6-os modul volt, az meg kb percekig bírta a terhelést :)
Valami más típus esetleg?


ADAM1337
(nagyúr)

Milyen motorral használod (szenzoros ?) és gumival milyen felületen ?
A 0,6 elvileg jobb ha koszosabb felületen használod gumi kerékkel, sőt sok tamiya alapból azzal van szerelve ami aszfaltra való.
48dp inkább szönyegre finomabb felületekre való szenzoros motorhoz.


peet137
(tag)

Most épp aszfalt a leggyakoribb, de van műanyag is. A kerék tamiya félkemény drift. Alapból ez is 0.6ossal jött, de akkor még gumi kerék volt rajta és tapadóztam egy 9t-s szenzor nélküli szettel. Most Novak Slydr Drift spec szett van benne, 6.5t szenzoros. A régi BL átment a Sakura zero-ba tapadózni. :) De már minden autóban 48p-t használok, a buggy is azt kapott, meg a monsterek is.


Emunem
(senior tag)

csavar rögzítő kell neki, fém/fém kapcsolatkor minden esetben ajánlatos. Enélkül csak boszorkánysággal lehet helyben tartani. (Mondjuk termikus trükközéssel, de akkor szinte rágyógyul a csavar a menetre... :U )


ADAM1337
(nagyúr)

Nem hallottam még erről a szettről pedig lassan 10 éve driftelek.
Én valami szolidabb 10.5t vagy 13.5t motort probálnék ki, mi mind azzal megyünk a pályán, betonra a 13.5t jobb ugye hosszabb áttétellel, ha drift a cél.


Emunem
(senior tag)

Az nem pályázásra való? :F (6.5T) túl nagy a fordulat, cserébe nem nyomatékos a motor.


peet137
(tag)

Ez több, mint 10 éve megvan, ha jól emlékszem :D A verda meg még annál is idősebb, csak sokat pihent a polcon kihasználatlanság miatt. Szeretek egyedi dolgokat tervezni - nem csak RC-ben - úgyhogy pár éve elővettem újra, mert eredetileg sima 50:50 drift volt. Kapott egyedi fém szíjkerekeket, előre saját tervezésű szabadonfutót, meg 50% CS-t.
Idő hiányában minden nagyon lassan történik a változtatásokkal, de jó móka :D
Eddig csak épülgetett, mert a drifthez nem sok partner van, inkább tapadóztunk, vagy buggyztunk, de most már a gyerekek is kezdenek érdeklődni iránta. (egyre több a javítanivaló minden autón :)))
Gondoltam rá, hogy lecserélem a szettet, de igazából minek? Tökéletesen elégedett vagyok vele. Egy gyári HPI távszettel használom (Futaba cucc, HPI felirattal :P), teljesen jól megvagyunk. Ereje bőven van ezzel az áttétellel.


peet137
(tag)

Ez elvileg egy gyárilag driftre kitalált ESC+Moci kombó... Brutál nyomatéka van így is, próbáltam 2 zárt diffivel, meg gumikerékkel anno, mert kíváncsi voltam, mennyit megy. Nem sikerült kideríteni, mert széttépte a szíjakat :D


peet137
(tag)

Most nézem, lehet, hogy 7,5t, nem is 6,5, de a lényegen nem változtat. :)

Ez a szett: [link]


ADAM1337
(nagyúr)

Így már mindent értek.
Jelenleg én is egy usukani nge rwd vázat alakítgatok át, gyári csavar szettet titánra cseréltem, gyári golyós difi helyett önzáró difi van benne, mst tr56 gátló szett.
Most jön az elektronika bele, hobbywing xerun v10 g3 10.5t 4500kv motor, egy yokomo r100 drift esc, meg valószínű egy 2in1 servo gyro kombo Razor-D1, kaszni egy hothatch corolla lesz rajta.
És szönyegre épül ez is.

üzenetek