tudod, hogy mekkora móka volt, mikor bejöttek a vw motoros trabik?
pláne, hogy némelyiket 1.3-as motorral szerelték...
hozzászólások
opr
(veterán)
Huuuu, na azt viszont nagyon kiprobalnam, nagyon jol hangzik!
azóta se láttam annyi vörös fejű német prémium sofőrt, mint amikor ilyennel jártam
van aki a szakadt daihatsu-ból se nézi ki a 100+ lóerőt egy ~900kg-s kocsihoz....
[ Szerkesztve ]
te is bűnöző vagy akkor itt sokak szemében
nuke7! A szomszédom versenyszerűen csapatta egy időben... s igen, neki is volt egy daihatsu charade-je... gyárilag turbós.. szanaszéjjel nyerte magát vele gyorsulási versenyeken
ncc1701
(veterán)
Nagybátyám gen1 insigniával taxizott, kéreztem tőle, h hogy vált be, azt mondta, h soha ne vegyek olyat.
hunluki
(senior tag)
Ilyen autószerelő ismerettségi körökből én is ezt hallottam róla. Ők úgy hívták hogy a tökéletes céges autó. Kényelmes, fasza vezetni, csak szervizelni ne neked kelljen
Sirus86
(tag)
Azért jah, én egyszer ültem egy Daihatsi Sharade GTTi-ben, na az vert azért sok-sok nagy izomautót. Sajnos mára szinte mind eltűnt:
https://www.youtube.com/watch?v=47TN-vlL55k
Ez a videó Charade-ot még nyomokban sem tartalmaz.
Ez már Daihatsu dehát nyomokban sem utcai https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=XaEpOOlepjA
Szüleim 22 évig használtak Lada 1300-ast (kerek lámpás), én is voltam 18 éves koromban, érettségi után nyáron Isztambulban vele. Szervókormány, légkondi és autós rádió sem volt benne.... de csak ment és ment...
Viszont akkor még nem fordult utánam senki miatta.......
[ Szerkesztve ]
a kereklámpás jobb volt mint a kocka lámpás..?
punky10
(addikt)
Egy városi legenda miatt úgy tartják,hogy az még Fiat motorral jött.
Sose volt Fiat motor a Ladákban,de eleinte egy olasz mérnöki gárda felügyelte az orosz összeszerelést.A kocka lada ráadásul már egy fejlettebb motort kapott,bár az is igaz,hogy addigra már elég ingadozó lett a gyártás minősége...