te ezt nem merev tengelynek hívod, hanem csatolt lengőkaros felfüggesztésnek Miután ez nem merev tengely...Az tök más.
hozzászólások
Qtya123
(őstag)
Gyerekek, engedjük el ezt a témát, máshogy nem fog menni. Az Opel a lehető legjobb, leghibátlanabb road presence császár. Ha rossz egy opel nem az opel rossz, hanem a tulaj hülye. Ha gyenge egy opel, nem az opel gyenge, hanem a tulaj hülye. Fogjuk már ezt fel és haladjunk tovább, mert amíg nem ezt írjuk mindannyian úgysem lesz vége...
[ Szerkesztve ]
Ezt a kormány kopást már más K-nál is láttam, ott a srácnak ~30 ezer után gyakorlatilag lefoszlott a felső réteg róla.
"aki jó K astrát akar az az első verziót vegye.."
Csak ne az 1,4T-ket 2018 tavaszáig. [link]
1) Ugye arról volt szó, hogy scross szoba jöhet e Astra helyett amúgy. nem a legújabb vectrat néztem, bocsi.
2) a swift sport nem merev tengelyes, ahogy te is írtad. Ha nem teljesen független, akkor sem mozog teljesen együtt a két kerék
opr
(veterán)
Mindenhol azt irod, hogy vectrad van, itt meg hogy insigniat vettel. Akkor most gyak a B insigniat hivod E vectranak? Vagy van egy C vectrad meg egy B insigniad? Vagy a C vectrat valtotta a B insignia? Vagy valaki masnak segitettel vasarolni, O vett insigniat?
(Tudom, hogy sehol nem hivjak B insignianak, csak uj insignianak, de annyira logikatlan, plane hogy minden mas modellnel abc van, hogy csakazertis B-nek fogom hivni)
[ Szerkesztve ]
Ezen logika mentén az is kiderült, hogy a Suzuki a világ legjobb autója...
- az derült ki, hogy nem rosszabb mint az átlag, nem prémium márkák, és hogy ár-értékben eléggé jó az újabb autó felhozataluk.
2000-ben az akkori munkahelyemen kaptam egy 1999-es g astrát céges autónak. mikor onnan eljöttem, jó áron meg tudtam venni, úgyhogy megvettem.
2005-ben távoztam következő munkahelyemről, ahol fóccvágen bora 1.6 benzines céges autóm volt, amit utáltam, és akkor kellett vennem valamit helyette. mivel a rendes motoros vectrákat nagyon alulárazta a piac, akkor vettem egy másfél éves használt vectrát. ez a vectra kiválóan szolgált 10-11 évig, akkor kellett rá költeni egy kicsit. mivel nekem muszáj, hogy legyen működő autóm, ezért úgy döntöttem, hogy veszek egy másikat. ez volt 18 elején a második generációs insignia. kicsivel később rájöttem, hogy azt, amit a régivágású autó nyújt, nem szeretném elengedni, illetve amennyit adna a piac a vectráért, annyiért inkább rozsdásodjon a ház előtt, úgyhogy úgy döntöttem, nem a normális ügymenet lesz (hogy ember autót vesz, a régit eladja), hanem jó lesz az a vectra egyrészt hobbi autónak, másrészt hot-standby autónak az insignia mellé.
úgyhogy most három autóval pusztítom a kisfókákat, az asszony jár a g astrámmal, nekem parkol egy vectra, és ha mennem kell, akkor rendszerint a b insigniába ülök bele.
dehogy fapad... vagy pedig a 96 előtti ezres csettegő GL-ből indulsz ki
Hidd el, ültem GL+ vitarába, és hát azok az ülések Ismerősnek van egy P20-as Nissan Primera-ja... hátsó ülésen 20 perc után már fáj a nyakam... Szóval igenis közepes a kényelem... Haljak meg, hozzunk össze egy találkozót, próbáld ki a kagyló üléseket, hidd el, le térdelsz, olyan faszányosak
Menetkomfortra külön nem tértem ki... Az amúgy tényleg elég gyenge, talán a leggyengébb az autónak... a virsli gumik nem tesznek csodát, és a zajnál is csak gyenge 3-ast adtam
Szóval... az értékelésemet továbbra is fentartom, és azok alapján, hogy sok autóban ültem, sok autóval hasonlítottam össze
Csak hogy értsd mire utaltam :
ülj bele egy 2005 ös évjáratú Audi 6 ba vagy Citroen grand picassoba, Ford C maxba,Mazda 6 ba, Egy H astrába ,Peuget 307 be,407 be,Renault Meganba vagy Lagunába. utána nem fogsz adni 3 as osztályzatot a 2005 ös Suzuki swiftnek
most ilyenről hogy Mercedes E , vagy Citroen C5 nem beszélek. Hiába más kategória ezek az autók, az osztályzatot nem lehet kiosztani anélkül hogy ne vennéd figyelembe hol tart a többi autógyártó vagy hol tartott 2005 ben kényelem és komort terén. Ezek igazából a közepes/ jó kényelmű autók.
Egy kagylóülés elhiszem hogy változtatott de azért általánosan/ átalakítás nélkül nézzük itt a legtöbben a swittedet mert akkor ennyi erővel egy Renault Meganba is beleteszel egy kagylóülést és az akkor 5 ös kényelemből mert alapból is baromi jó.
Ezért nem értek egyet azzal hogy osztályoztál,de ezt ne vedd támadásnak, ez az én preferenciám csupán, de tapasztalat nélkül ezt jobb elkerülni szerintem.
[ Szerkesztve ]
Ha az A6-ost hozzáadtad, akkor a Merci E-t is nyugodtan - egy kategória.
Listaárakból meg konfigurátor által kiköpött árakból szerintem egyik márkánál se érdemes kiindulni...
Skodám konfigurátorban összerakva 14600 EUR-ra jött ki, szalonban 10 perc alatt lett belőle 12000 EUR + egy szett ajándék téli gumi.
Audi A3 meg volt... deréktámaszos meg minden, hangyányit kényelmesebb...
Mazda 6 meg volt (első gen-es) hangyányit tényleg jobb...
BMW X6 van a rokonságon belül. tényleg jobb... ezek az autók lennének a 4-es 5-ös osztályzatúak számomra
Egy kagylóülés elhiszem hogy változtatott de azért általánosan/ átalakítás nélkül nézzük itt a legtöbben a swittedet mert akkor ennyi erővel egy Renault Meganba is beleteszel egy kagylóülést és az akkor 5 ös kényelemből mert alapból is baromi jó.
ebben a részben akár igazad is lehetne de csak majdnem a gyári GLX ülések sem rosszak ám... azok is deréktámaszosak meg minden... de nekem azoknak keményebb volt a tömése... tehát arra gyenge hármast adnék amúgy... Illetve azért írtam, hogy cska majdnem értek egyet veled, mert a jelenlegi kagylóülések is teljesen GYÁRI SUZUKI SWIFT ülések az hogy a nálunk lévő példány nem ezekkel az ülésekkel készült, attól még volt sok-sok olyan régi Swift ami meg ezzel az üléssel jött
Jahh, és persze, dehogy veszem támadásnak teljesen más a "hangnemed" mint egyeseknek, szóval veled akár még bele is megyek a részletekbe/vitákba
A vége persze attól még az lesz, hogy én nem foglak meggyőzni téged, te meg engem
szerk: komolyan mondom, hogy ütközzünk egyszer, próbáld ki, tapizd meg, ülj bele, stb, fostos lenézett Swift de nem véletlen mondom hogy átlag mai autókat is keményen megszégyenít
[ Szerkesztve ]
Akkor már célozzál meg egy Subarut, az is pont ugyanolyan kék
És akkor legyen még egy sztori!
Ahogy írtam, sokat járunk vele Olaszországba... nos arrafelé (ide érrtve az osztrákokat) Suzuki Swift még csak-csak volt... úgy 10-15 éve, már mint ezekről a klasszik Swiftekről beszélünk nem az újak/újabbakról beszélünk. De Sedan egyáltalán nem is volt.
ellenben Subaru az volt és van is.
Na most frankón messziről kevésbé avatott szemek simán azt hiszik rá, hogy ez is "valami Subaru féleség"... Ugye egyrészt pont ugyanolyan színű. Ott van a hátsó spoiler a miénken is, mégha kicsit kisebb is... ééééés... nos igaz már nem az a kályhacső van rajta, mint amit írtam is a sztoriknál... de azért elgé sportos a hangja most is... Na és mindig az van, hogy mikor kint vagyunk, tényleg rendszeresen bámulják az autónkat. Én meg direktbe túráztatom nekik, mondom ezt halgassátok. a feleségem meg mellettem mindig morgolódik, ne égess már, hagyd abba, ne csináld már, tiszta égő... én meg csak azért is nyomatom jóó, leírva lehet nem annyira vicces, de külsős szemmel nézve, elgé mókás ahogy én büszkén túráztatom, a zassony mellettem meg folyamatosan morog
Qtya123
(őstag)
Az olaszokkal nekem is van egy sztorim. Régen volt egy hobbi Ladám. Kereklámpás 2101-3.
Néha elmentünk vele külföldre is nyaralni, mert feelinges volt. Kívülről széria kinézet volt, de a beltér, futómű, motor, váltó, minden át volt alakítva. 1.6-os blokk volt benne kissé megtuningolva. Pályán simán lehetett vele menni GPS szerinti 140-es utazót, volt is sokszor nagy nyaktekergetés, mikor mentem el vele a belső sávban. (Amúgy GPS 140-nél az óra 180-at mutatott az eltérő kerékméret és másik differenciálmű miatt ).
Na szóval ugye a kereklámpás nagyon hasonlít a 60-as években készített Fiat 124-re, gyakorlatilag abból készítették az oroszok.
Az olaszok meg voltak vadulva érte. Gondolom azt hitték első ránézésre, hogy az ő Fiat 124-es autójuk. Sokszor nézték, integettek. A mellem akkor dagadt, mikor egy nagy tenger melletti parkolóban két autó köré gyűltek az emberek. Az egyik előtt a 10-20 éves gyerekek álltak, az egy Ferrari volt. A másik meg az én dinnyésem, amely előtt a 30-40+ os korosztály sereglett.
Ez volt amúgy a szóban forgó gépezet:
[ Szerkesztve ]
Bátor vagy, hogy ezt így itt leiírtad, mindjárt jönnek és szétszednek, hogy miylen felelőtlen vagy
A sztori amúgy hatalmas Jahh, a Fiat124-ből faragták a Ladákat Bár szerintem inkább azért néztek, mert (Észak Olaszországban meg ugye pláne) nem nagyon akad 10 évesnél régebbi autó
tudod, hogy mekkora móka volt, mikor bejöttek a vw motoros trabik?
pláne, hogy némelyiket 1.3-as motorral szerelték...
opr
(veterán)
Huuuu, na azt viszont nagyon kiprobalnam, nagyon jol hangzik!
azóta se láttam annyi vörös fejű német prémium sofőrt, mint amikor ilyennel jártam
van aki a szakadt daihatsu-ból se nézi ki a 100+ lóerőt egy ~900kg-s kocsihoz....
[ Szerkesztve ]
te is bűnöző vagy akkor itt sokak szemében
nuke7! A szomszédom versenyszerűen csapatta egy időben... s igen, neki is volt egy daihatsu charade-je... gyárilag turbós.. szanaszéjjel nyerte magát vele gyorsulási versenyeken
ncc1701
(veterán)
Nagybátyám gen1 insigniával taxizott, kéreztem tőle, h hogy vált be, azt mondta, h soha ne vegyek olyat.
hunluki
(senior tag)
Ilyen autószerelő ismerettségi körökből én is ezt hallottam róla. Ők úgy hívták hogy a tökéletes céges autó. Kényelmes, fasza vezetni, csak szervizelni ne neked kelljen
Sirus86
(tag)
Azért jah, én egyszer ültem egy Daihatsi Sharade GTTi-ben, na az vert azért sok-sok nagy izomautót. Sajnos mára szinte mind eltűnt:
https://www.youtube.com/watch?v=47TN-vlL55k
Ez a videó Charade-ot még nyomokban sem tartalmaz.
Ez már Daihatsu dehát nyomokban sem utcai https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=XaEpOOlepjA
Szüleim 22 évig használtak Lada 1300-ast (kerek lámpás), én is voltam 18 éves koromban, érettségi után nyáron Isztambulban vele. Szervókormány, légkondi és autós rádió sem volt benne.... de csak ment és ment...
Viszont akkor még nem fordult utánam senki miatta.......
[ Szerkesztve ]
a kereklámpás jobb volt mint a kocka lámpás..?
punky10
(addikt)
Egy városi legenda miatt úgy tartják,hogy az még Fiat motorral jött.
Sose volt Fiat motor a Ladákban,de eleinte egy olasz mérnöki gárda felügyelte az orosz összeszerelést.A kocka lada ráadásul már egy fejlettebb motort kapott,bár az is igaz,hogy addigra már elég ingadozó lett a gyártás minősége...