üzenetek

hozzászólások


8th
(addikt)
Blog

A 'zopel a világ legjobb ótója ha nem értetek hozzá ne okoskodjatok. ;]


bambano
(titán)
Blog

egész pontosan mi a bajod az insignia motorjával?
négy év alatt 560 ezer egy opc vectrára? és ezzel egész pontosan mi a probléma?

a 2 év alatt 95 ezret futott astrával is konkrétan mi a probléma? ha belenyomsz egy autóba 2 év alatt 8-9 évnyi átlagos futásteljesítményt, akkor az nem két évet fog öregedni, hanem 9-et.

abban egyetértünk, hogy én sem tudom, mit vennék, ha ma kellene autót vennem. de ez a probléma egy jó darabig most nem fenyeget.


Qtya123
(őstag)

Ennyi. Pontosabban csak bőr kormánnyal, mert idézem: "rendes autóban a kormány mindig bőr stb..." :DD

Van egy olyan érzésem, hogy a kolléga felsorolta a vectrája felszereltségét és meggyőződése, hogy kizárólag azon lista alapján lehet jó és minőségi egy autó.

Humor ON: Én is tudok ilyet írni, szerintem meg a rendes autó hátsókerekes, aki mást mond nincs igaza, a topik zárható :)) Humor OFF

[ Szerkesztve ]


bambano
(titán)
Blog

az eredeti kiinduló felvetés nem arról szólt, hogy a swift rossz, hanem arról, hogy amikor én autót kerestem, a swift túlárazott volt a j astrához képest.

ennek a mondatnak a pontos tartalmát nem tudja értelmezni a topic könzönsége, ennyi a történet.


Qtya123
(őstag)

Azért nem csak erről van szó.
Te kezdted el a trabikat, ladákat, meg a kilométeres listát, hogy mitől autó egy autó. Továbbá a road presence, meg a suzuki az suzuki ésatöbbi. Mindegy, túl lett ez tárgyalva, meg nagyon eltért a fórum a cikk témájától már.

[ Szerkesztve ]


nuke7
(veterán)
Blog

amúgy igazad van, a rendes autó hátsókerekes :K

egy év alatt a rendes használat az 20-30ezer km alatt van, azalatt nagyon megkímélt... szóval a kolléga két év alatt 3 évet tett bele az autóba, azért ez annyira nem durva, én két év alatt 50 ezret tettem az enyémbe és nem igazán látszik meg rajta belül a 190 vs 240:N

[ Szerkesztve ]


kovsol
(titán)

Én előbb be fogok engedni valami régi kocsiban ülőt, mert annak annyiba kerül a kocsija, mint nekem a fényezés. A 15 millás kocsival nem fog lezúzni úgyse ha nem engedem be, mert félti a kocsiját.

[ Szerkesztve ]


spirit007
(senior tag)
Blog

Jól tetted, mert _valójában_ 4 millióért 2018-ban egy erős alku után vehettél volna új J Astra Sedant-t, alap színben, szívó 1.6 116 Le motorral, alap felszereltséggel (start-stop, pótkerék stb.)
Azért tudom ilyen pontosan mert benne volt a merítésben 2018 tavaszán és Duna Autónál (Opel/Suzuki) ki is próbáltuk.
Ott gyorsan rájöttünk, hogy egy K Astra HB akár 1.4 101 Le motorral is sokkal de sokkal jobb vétel 4.290.000-ért, mint az ólommadár J Astra sedan.
Az 1.4T Enjoy felszereltséggel 5 millióba került J-ből, K-ból meg 5.4millió... amihez nekünk még kellett volna a winter csomag.
Szóval valaki hazudik... vagy erősen ferdít.
Viszont ~80 méterre a Opel Duna mellett ott a Suzuki Duna.
És ez akkor meg is pecsételte az Opel sorsát mert a Vitara 1.6 GL+ felszereltséggel (ami több mint az Opel Enjoy) megállt névre írva 4.2 millióban.
Azután viszont fordult a kocka, mert 2019-ben a "kifutó" GM motorokkal jobb ár érték arányúak lettek pl. Mokka X mint pl. a Vitara.
Nekünk pl. ezért nincs mégegy Vitara -nk :D :D :D


nuke7
(veterán)
Blog

ennyi :K


b.
(félisten)
Blog

-ajánlom a figyelmedbe ezt a népítéletet. [link] meg úgy általában a többit is.Úgy általánosan leírja mennyire rossz konstrukció volt. Ez nem egy radom kiragadott ítélet , ismerem a tulajt, az egész előzményeket ismerem a kollégákat akikkel együtt dolgoztam az Opelnél évekig, mai napig összejárunk. Egy insignia nem egy olcsó kategóriás kocsi volt,de a Turbó motorjai úgy hullanak minta legyek. Jó amikor jó,a la J Astra de rengeteg hiba van benne, kerülendő szerintem. 3 hónapig használtam az ALD től bérelve , amíg vártam az új kocsi megjövetelére, hibamentesen, de a helykínálat a méretéhez képest vicces volt 2 gyerekkel és amikor vissza vittem sokat sztorizgatott róla az ALD-s kolléga, én meg csak néztem hogy így utólag kifizetve majd fél milliós díjat rá 3 hónapra, ezeket bele tolja a képembe milyen problémák és szervízeken esett át egy 4 éves kocsi én meg közben 2 gyerekkel és a párommal körbejárta vele többek között Erdélyt, amiből ha scak egy velem történik nem jövök onnan haza nagyon sokáig...
-
Mi a baj vele? Az hogy én 17 éve ennyit megyek minden céges autómmal sőt többet. egy sem kopott még el ,ez az első.
-

De amúgy sok mindenben egyetértek veled és tudom mire gondolsz úgy általában a Suzuki vs Opel dologban,de az ma már nem állja meg a helyét szerintem pont a fent felsorolt dolgok miatt, az Opel minősége nem túl jó már, a Suzukié sokat javult és közben olcsóbb maradt mint a villám.

[ Szerkesztve ]


8th
(addikt)
Blog

Amikor a munkás autóval vagyok és időre kell mennem ezt simán kihasználom. Simán betolom az orrát a legkisebb lyukba is, hogy a nyomakodó szabálytalankodó bepofátlankodó köcsögök hátulról ne tudjanak elém bejönni a sorba. Szoktam röhögni amikor tudatosul bennük, hogy hiába a szép fekete suv és hiába néz át csúnyán itt és most kurvára nem lesz beengedve. Amíg én a hibátlan gyári karosszériaelemet megveszem három doboz cigi áráért a bontóban addig neki kb. a betört lámpabúrája többe kerül mint az a szar kompletten amiben én ülök. :DDD

szerk: ami véletlenül pont egy opel. :DD

[ Szerkesztve ]


sh4d0w
(nagyúr)
Blog

Mindenhol - Pesten, vidéken, főúton, pályán.


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

Tudom, mi volt két éve egy Suzuki szalonban, mert egy éve is pontosan ugyanaz volt. Tudom akkor mibe kerültek a Suzukik.

"ha a fullos suzuki 4 misi lett volna, a közepesen gagyi astra meg 6, akkor lett volna értékarányos."
Na, ez jelen pillanatban hasonlóan van. Egy gagyi Astra 6,7M, a közepesen gagyi az 7-8M, ennyiért fullos vitarát kapsz, automatával (ha lenne, tegyük félre azt, hogy most nem kapható)

Astrát közben láttam, hogy miféle, csak már nem szerkesztettem.

Lassan viszont hagyom a dolgot, mert belőled erősen a sznobság beszél, az utóbbi hsz-eid alapján, merthogy Suzuki.
Egy viszonylag jó felszereltségű A Zafirából ültünk át új Scrossba. 2 dolgot vettem észre: Az elektromos ablak nem olyan finoman működok és hogy csak a bal első automata. Anyagminőségre gyakorlatilag semmit nem venni észre, bár tény, hogy én nem azaz ember vagyok, aki vezetés közben a műszarfalat kopogtatja folyamatosan. Vedd le a sznobszemüveget és próbáld objektívabban látni a dolgot. Van élet a Peugeot izé Opelon túl is.

Abbahagytam.


b.
(félisten)
Blog

nem arra értettem, hanem arra ahogy osztályoztad. Semmi másra. hidd el hogy nagyon fapad a suzy és akkor is annak számította konkurenciahoz képestde cserébe olcsó, megbízható olcsón fenntartható. közepes osztályzatot akkor sem érdemelt menet komfortra és kényelemre, ma meg már főleg nem. :N


nuke7
(veterán)
Blog

Ebben az esetben meg merem kockáztatni, hogy más a vezetési stílusunk :DDD :))


bambano
(titán)
Blog

máris veszem a telefont és hívom a bátyámat, hogy értesítsem arról, sok légy van a motor helyén az autójában...
nekem személy szerint nincs tapasztalatom az első generációs insigniával, mivel én második generációsat vettem, amikor ez az ominózus autókeresgélés történt... nem mondom, hogy nincsenek vele kihívások, mikor például a helyi tróger opel márkaszerviz közli, hogy ne vigyem oda az autót szervizre, mert nincs villanyászuk, de majd elboronálom ezeket a problémákat.


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

De érdekes, hogy minden cikknél kötözködni látlak.. lételemed, úgy látom :U

Természetesen mindig más a helikopter, meg aki nem érti a dolgokat.


bambano
(titán)
Blog

1. valóban egyforma, az sx4 s-cross tengelytávja 2600 mm, a c1-es vectráé meg 2700 mm. ez pont egyforma, ha azt a tíz centit nem számoljuk...
2. [link] ebben a swiftben, amit fotóztak, merev tengely van. megpróbálok keresni swift sport képet is... rendben, te ezt nem merev tengelynek hívod, hanem csatolt lengőkaros felfüggesztésnek... [link]


punky10
(addikt)

Nem,nem csak nuke7 hívja ezt csatolt lengőkarnak,hanem Rajtad kívül mindenki.Mivel ez a hivatalos neve.Merev hátsò tengellyel úgy tudom a gen1 Ignisek jöttek ki.
Meg talán az összes Ford Mustang... :D


Kolondrum
(félisten)
Blog

Ecotec bicikli lánc vezérléssel. Soha többet opelt. Corsa D alig 20.000km-el rozsdás, alig megy garázsban tartott. Újonnan vették szüleim. Nekem a 2007-es SX4-en össz nincs annyi rozsda mint annak a bal kereke körül alul. De a csóró ignisüblnk is 2003-as ebben az ütemben még 10 év védelem nélkül mire szétesik.

[ Szerkesztve ]

üzenetek