Hogyan kötötted be a bluetooth modult? Nekem is ez jutott eszembe, ez tűnik a legszebb megoldásnak hogy a gyári rádió hátsó, 14 pines bemenetére egy ilyesmit tegyek, van egy ilyen modul elfekvőben. Kicsit tartok a mókolásától...
hozzászólások
fpeter84
(senior tag)
Itt már minden azon múlik, hogy miféle rádióról van szó - milyen autó, milyen évjárat - vagy inkább szerencsésebb kihúzni a helyéről és megnézni hogy mi van ráírva mert évről évre lehet más gyártótól is, esetleg a címkén is lehet már bekötési rajz is (az is autófüggő hogy szabad e kihúzni a tápját csak úgy, előfordulhat hogy utána biztonsági kódot kér!)
A 14P csati alatt nem tudom most így hirtelen hogy mire gondolsz, mert az ISO illetve Mini ISO csatik mind kevesebb/több érintkezővel rendelkeznek. Valami egyedi csatlakozója van?
Freebush
(csendes tag)
Írtam privátot, folytassuk ott.
[ Szerkesztve ]
Az ilyen 5000Ft-kínálat legalja-rádiók az ebayről vajon ugyanilyen rosszul szólnak? Nekem kb. arra lesz majd keret, jó lenne az aux miatt, inkább mint a mostani, egész jó rádiót átalakítani. Hangszórók is cserések az autóban úgyis... Arra se lesz pénz...
Mondjuk ha nem tökéletes, és magasabb hangerőn torzít csak, az nem zavar, nem audiofil rendszer lesz, csak a navigáció szóljon rajta, meg néha hallgatok - nem kopp hangerőn - zenét. Erre remélem megfelel...
(Amúgy mennyire kínai? Filmet lejátszik, könyvtárkezelés nincs Hang nem túl jó, színes LCD van )
[ Szerkesztve ]
"Az ilyen 5000Ft-kínálat legalja-rádiók az ebayről vajon ugyanilyen rosszul szólnak?"
Nagy valószínűséggel igen. Akinek csak háttér(zaj)zenének kell és elfogadja a többi kompromisszumot is, az együtt tud majd vele élni.
Mondjuk ennél pl jobban szól a kínai LCD-s fej. [link]
[ Szerkesztve ]
De hát az is csak egy kínai LCD-s fej
Nekem szerintem elég lesz. Lehet előbb meglesz, mint az első hangszórók, mert kihangosíás nagyon kéne.
Hátul is cserések a hangszórók, meg a kalaptartó is... Hátul is kisebb hangszórók lesznek, hogy kivett kalaptartóval is legyen zene, meg amúgy sem az a cél, hogy durva zene legyen.
Hallod-e, ha már így elő van profin kábelezve az egész verda, miért nem teszel bele egy rendes hifit? Ha minden a helyén van akkor alig pár óra munkával egy nagyon komoly hangzást kaphatnál.
A fejesről:
1. miért venne valaki fejegységet, ha nem a hangzás miatt? kíváncsi lennék mit használsz most, mert szerintem még a 20-e-res pioneer fejesek is nagyon alul teljesítenek - bár átlag hangzásra már azok is sokkal jobbak (nekem is ilyenek vannak a céges kocsikban, de a személykocsiba 1x bepórbáltam a komoly hifi elé, hát az egész rosszul szólt tőle)
2. Semmilyen szabványnak és tesznek nem felelnek meg ezek, simán le tudja égetni a kocsit ha zárlatot kap. Én semmilyen kocsiba nem mernék ilyet betenni.
Akinek legalább egy átlagos hifire pénze az embernek, akkor felesleges bármi ilyet venni bele, mert a gyári fejegységek általában jobbak... De vannak olyan verdák, ahol nagyon korrekt a gyári rendszer is (pl. B Vectra).
HLC
Inkább a 4 hangszóró helyett vegyél a 4 árából két jobbat előre. Semmi szükség hátul hangszórókra. Nekem sincs hátul, mégsincs panasz hogy nem lehetne hátul hallani..
[ Szerkesztve ]
"Hallod-e, ha már így elő van profin kábelezve az egész verda, miért nem teszel bele egy rendes hifit?"
A kábelezést és a "rendes hifit" eladtam a gazdasági válság után, a bitumen lapokat érthető módon nem tudtam.
"mert szerintem még a 20-e-res pioneer fejesek is nagyon alul teljesítenek"
Az emberek kétharmadának meg bőven elég, és lehet keveset mondtam.
"Akinek legalább egy átlagos hifire pénze az embernek, akkor felesleges bármi ilyet venni bele"
Persze, az olyan ember nem fog ilyet venni, de elég sok ember bevállalná.