üzenetek

hozzászólások


jokeph
(nagyúr)

Hatalmas respect ezen tanulmányért! :C :R

Eddig csak tapogatóztam, most már kezdek látni is. :U :K

Remélem lesz folytatása ennek a remekbe szabott tanulmánynak.

Esetleg lehetne róla szó, hogy az SC2-LOTV is bekerüljön nyúzásra? (multiplayer módban jobban terhel)

Ez a game (fene a motorját) max 2 magot használ a CPU-ban, grafikusan pedig DX9-el operál, mindezt 2017!-ben. :((( :W

Tudom, tudom, az eredeti engine 2010 előtti fejlesztés (megjelent 2010-ben az SC2 - WOL), de akkor is.... :F

Ahogy fentebb is írták, az fx8320e-m átlag kihasználtsága (a 8 mag átlaga), bizony a béka segge alatt jár, durván 30%... :(( - érdekesség hogy MSI Afterburnnel nézve folyamatosan jól látszik, hogy a páratlan számú magok "pörögnek" - 40-80%, a páros számú magok pedig "henyélnek" - 0-10%... :F :Y

Az általam használt felbontás (20"-os Samsung SyncMaster 204B) az 1600*1200 pixel, ez 4:3-as képaránynak felel meg.

A VGA az pedig egy ASUS SRTIX R9 380 4GB, nem hinném hogy ezen a felbontáson ultra beállításokkal lenne ő a szűk keresztmetszet.

Az FPS-em iszonyatosan droppol, képes beesni 30 alá is multiplayerben 3v3-ban és 4v4-ben.

Ezen módokban a max FPS szélsőségesen változik, a maximum 1v1-ben sem éri el a 100-at...

Ezen némileg segített, az alap 3,2 GHZ órajel OC-ja 4,2 GHZ-ra, itt még az alaplapom stabilan ellátja krafttal a CPU-t, nem throttlingol.

A rendszer memória 4*2GB G.Skill RIP Jaws 1600MHZ XMP 1.1 profilban hajtva, ez gondolom szintén nem szűk keresztmetszet az SC2 számámra.

Előre is megköszönöm az építő jellegű HSZ.-eket.

:R :R :R

üzenetek