üzenetek

hozzászólások


imi123
(őstag)

Köszi!

Kicsit meggyőzőbb.
Kezdek spórolni új videó kártyára. :)

:R

[ Szerkesztve ]


Normi™
(őstag)

Értem,köszi,úgy már más!


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Oké. Elnézést! Valóban felcseréltem a képeket a mentésnél. Javítottam. :R

(#18) huskydog17: Aki csinálta SVOTI-nek hívta a redditen. Igazából nincs jelentősége.

[ Szerkesztve ]


Normi™
(őstag)

Semmi gond,előfordul.

Nekem egy dolog ami nem tetszik,az ég hátrányára változik.Persze egy képből nem dönthető el teljesen,de a kikapcsolt állapotban természetesebb kék.


imi123
(őstag)

Azt lehet már tudni hogy milyen API-val működik?


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Amilyeneket a CryEngine támogat. Nem tűnik valami halálosan bonyolult dolognak. Sőt...

[ Szerkesztve ]


imi123
(őstag)

Lehet aki megírta a kódot kicsit másképp látja. :)


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Aláírom, nyilván tisztelet érte azoknak, akik kifejlesztették. :)


imi123
(őstag)

Remélem a konkurensek is ráfekszenek a témára.


Kristof93
(senior tag)

Sikerult a legrosszabb osszehasonlitast kivalasztani egy nem valami szep jatekbol... Ide erdemes menni all-leejteni: Baron Haussmann

Le is lehet tolteni a techdemot.

[ Szerkesztve ]


UnSkilleD
(senior tag)

hát ez tényleg brutális


imi123
(őstag)

Köszi a linket!
:R


cheatergs
(senior tag)

Nekem úgy rémlik, mintha ezt a megvilágítósdit lövöldözgetnék a DX7-8 váltás óta. A világos kép olyan, mintha nem használnának shadereket.
Ugyanez volt a HDR bevezetésekor is. Van árnyék-nincs árnyék.
A global illumination DX10.1-es marketingjénél is ezt mutogatták.
És már megint...

A HDR-t se tanulták meg normálisan használni a fejlesztők (legalábbis nem emlékszem olyan játékra, ahol felismerhető, mégis látványos volt), a fény egy olvadt masszának hatott.
Ha ebből a global illuminationból lesz még valaha valami, akk se fognak értelmesebben bánni vele.


Peat;)
(veterán)

Eddig is láttunk már nagyon szép fényeffekteket, már elég régi játékokban is. Nem tudom, szerintem nem az effektek útján kéne továbbmenni, mert azok már rég megelőzték a textúrák, modellek, objektumok részletességeit, látványosságát, szerintem ezeknél van nagy elmaradás, amit a cikkben szereplő kép is remekül prezentál..


Kristof93
(senior tag)

Pedig pont a valosaghu megvilagitas hianyzik meg mindig. Ha lehetne valos idoben szamolni a fenyvisszaverodest kevesebbet kellene bajlodnunk a modellekkel/texturakkal :)

@33: Ezek a szavak nem azt jelentik amit gondolod, hogy jelentenek :))


Strezi
(őstag)

Nem pusztán kötözködés képpen ;) , de a linkelt techdemó hihetőségét nekem teljesen eltolta az alkalmazott pont fényforrás mozgatása nemsokkal az ablak előtt :W

Nézd meg az ablakkeretek árnyékait és nagyon kibukik a dolog.

Kicsit illúzióromboló, hogy egy amúgy valós, szépen bevilágított szoba csak egy lámpával van bevilágítva, nem pedig egy távoli nap modellel, valós napszaknak megfelelően :N

Mindez csak az oldalon linkelt videó alapján ;) Ha lehet kapcsolgatni a fényforrás típusát akkor kiegyezem vele :DDD

[ Szerkesztve ]


Kristof93
(senior tag)

Nappal megcsinalni pedig konnyebb, mint pont fenyforrasssal :N Es az arnyekok sem lennenek parhuzamosak. Egyebkent nappal van megcsinalva, nem pontfenyforrassal; beleneztem a jelenetbe az editorban.


bobalazs
(nagyúr)
Blog

Elég jó lett az összehasonlító kép, itt legalább tényleg látszik a különbség!


GodGamer5
(addikt)

Végre a PC is kezd haladni a korral. Személy szerint örülök neki, hogy legalább a Crytek próbálkozik.


imibogyo
(veterán)
Blog

SVOTI - Sparse Voxel Octree Total Illumination
SVOGI - Sparse Voxel Octree Global Illumination

Proper name is SVOGI, Crytek however uses SVOTI. ;)


brd
(nagyúr)

Elsőre látványosnak hat, aztán belegondolva, ha a valósághoz közelítő ábrázolást akarják tuningolni vele, akkor ez arra nagyon gáz lesz. A külső fényerőhöz viszonyítva (már ami a valóságban ilyennek tűnik) a benti árnyékok túl sötétek. Ettől még a technika lehet jó, csak akkor meg kellene tanulni használni.


Ragnar_
(addikt)

Ha sötétebbre veszed az AO-t globál a mapon simán lehet sötétíteni az árnyékokat. Persze lehet, hogy űberalgoritmus számolja a materialnak megfelelő fényelenyelést meg fényvisszaverést, és nem lehet ezt az eredményt egyszerűen produkálni..

[ Szerkesztve ]


laposonly11
(senior tag)

Vagy a kontrasztot növeled a monitoron, vagy szoftveresen. :DDD

[ Szerkesztve ]

üzenetek