üzenetek

hozzászólások


Normi™
(őstag)

Kövezzetek meg,de nekem jobban tetszik kikapcsolva,valahogy természetesebb.


darkarthur
(senior tag)

Pont ezt akartam írni, csak elkéstem. :K


Bici
(félisten)

Szerintem csak jól kell tudni használni.
Ha úgy állítod be a falakat, hogy erősen verjék vissza a fenyt, akkor ilyen lesz, de ha az anyagának megfelelő tükröződést adsz neki, akkor közelebb kerül a valósághoz.
Sajna, kétséges, hogy a fejlesztők mértéktartóan fogják-e használni, legalábbis a gyakran előforduló üvegesen csillogó deszkákból, és a szárazon is tükörszerű aszfaltból kiindulva. :DDD


Duck663
(őstag)

Nagyon gáz, ha azt mondom, hogy nekem igazából egyik sem tetszik igazán? Valahogy ha bemegyünk egy már félig széthullott, növényekkel benőtt raktárépületbe, akkor nem ez az amit látunk. Jó persze pont ilyenbe nem voltam.

(#3) Bici: Ha egy technikának meg akarják mutatni, az előnyeit, akkor már alapból jól kellene használni, nem? Hogy lássuk, mitől is jobb, mitől több.

[ Szerkesztve ]


Picturemaker
(őstag)

Kicsit kivilágosítottam a "rosszabb" képet. Olyan lett, mint a másik.
Az viszont igaz, hogy a CryEngine SVOTI sokkal jobban hangzik, mint az, hogy világosítás. :)

[ Szerkesztve ]


FLATRONW
(őstag)
Blog

Nekem is jobban tetszik a sötétebb kép. Ez a világos kép nekem olyan, mintha nem lenne rajta AO.
Nekem erről az erőforrások felesleges elpocsékolása jut eszembe. Az AO elsötétíti az alap képet, a megvilágítás pedig újra kivilágosítja.


duc
(aktív tag)

Ne mondjátok már hogy a világosabbnál van bekapcsolva... szerintem fordítva, a sötétebbnél. Ha nem, akkor kár volt dolgozni rajta. A sötétebb képnél plusz árnyékok is vannak, pl a fa lombja a jobb oldali falon fent.

[ Szerkesztve ]


Bici
(félisten)

De igen, de ha a fejlesztők többsége képtelen értelmesen használni egy effektet a végeleges eladásra szánt játékban, akkor miért nézzük ki belőle, hogy a demóban tudni fogja?


Duck663
(őstag)

:D Ezzel mindent el is mondtunk a fejlesztőkről... kezdjék elölről... :D

[ Szerkesztve ]


#06658560
(félisten)
Blog

Ezek közül egyik sem mutat valóságközeli állapotot.


DrGreen
(csendes tag)

Van jobb összehasonlítás is, ami talán megmutatja mire képes a technológia.

Edit: Gyors rátekintve amott a képekre, valóban a sötétebb képen van alkalmazva a SVOTI. Ott van pár szemléletesebb kép is.

[ Szerkesztve ]


imibogyo
(veterán)
Blog

Egyértelműen a "sötétebb" kép a SVOTI-s... :K
Vagy a szöveget kell megcserélni, vagy a képeket...

[ Szerkesztve ]


sTERNI
(senior tag)

Lehet, hogy csak Abu tesztel minket :)


UnSkilleD
(senior tag)

a sötétebb a bekapcsolt, a felirat rossz a kép alatt


Duck663
(őstag)

Na ez már igen, annak az erdőnek egészen erdő szerű kinézete van. :) Még persze ez sem az igazi, de már alakul.


lenox
(veterán)
Blog

Az a baj az egesszel, hogy ami a kulonbseg lenne az nem latszik, ellenben ami latszik, mint kulonbseg azt egy megfelelo viewing transzformacioval is meg lehet csinalni a 2d kepbol 3d hokusz-pokusz nelkul. Szoval ez igy parasztvakitas.


alevan
(őstag)
Blog

de senki sem számolt a Crytekkel

Gyerekek, számoljunk Crytek bácsival: Crisis 1, Crisis 2, Crisis 3, ... . ;]


huskydog17
(addikt)
Blog

Az a gond, hogy ezt a cikket javítani kéne, ugyanis fel van cserélve a kikapcsolt és bekapcsolt állapot.

Itt van helyesen még több összehasonlító képpel.

Amúgy szerintem nagyon látványos technika, ilyen és ehhez hasonlókat kéne használniuk a játékfejlesztőknek a parasztvakító motion blur és DoF helyett. Az egész piacon szerintem a CryEngine nyújtja a legrealisztikusabb és legszebb látványt.

Még egy dolog:
Abu, honnan jött ez az SVOTI, amikor maguk a fejlesztők is egyértelműen és félreérthetetlenül SVOGI-ról beszélnek? Lásd a fenti linket.

[ Szerkesztve ]


imi123
(őstag)

Miért érzem úgy hogy ez a cikk csak azért született hogy újra leírhasd hogy a Nvidia VXGI megoldása sz@r! ;]
Lehet velem van baj de olyan mintha csak a fényerőt tekergették volna.
Lehet mozgásban meggyőzőbb lesz.

[ Szerkesztve ]


Duck663
(őstag)

"Lehet velem van baj de olyan mintha csak a fényerőt tekergették volna."

Hát apukám, ha te csak annyit veszel észre, mintha csak a fényerő változott volna, akkor menj szemészetre. :D

A huskydog17 által linkelt oldalon nézed meg az utolsó két képet. Vagy amin bent vagyunk és egy ajtón tekintünk ki.

üzenetek