üzenetek

hozzászólások


wolruf
(őstag)

Nem nagyon irígykedek, áááá :)


snecy20
(veterán)

Nem semmi lehetett. :)


HXY
(addikt)
Blog

Nagyon jó írás, élmény volt olvasni! :R
A képek is jók, mintha kis vasúti modellek lennének. :D


Foglalt név
(addikt)

Ha rá vagy pörögve a vonatokra, a Saga-Arashiyama Station (嵯峨嵐山駅) is rejteget pár régebbi darabot, nem vagyok műértő, így nem tudom megmondani, hogy van-e igazi különlegesség.


angyalpc2
(aktív tag)
Blog

Hozhatnának ide pár motor vagont...azzal is gyorsabb lenen a MÁV :D :C


Redneck
(veterán)
Blog

Jól sikerült írás lett, jó képekkel! :K Szívesen elmennék megnézni.


GreatL
(őstag)

Jó a múzeum. A brüsszeliben voltam, az is nagyon szuper. Na, mentem is Densha De GO-zni.


flymi
(addikt)
Blog

1964-ben már Shinkanzen száguldott Tokyo és Osaka között, nálunk a mai napig Szilik járnak a villamosított vonalakon meg Csörgők, ahol még nincs villany.
Csodálkozunk azon, hogy a japánok ide jönnek fényképezni/videózni a múlt századi vasutat? :N

Pár ínyencség tőlem is, saját képek:


Gunhild, a Kárpát Vasút tulajdonában lévő 022-es NOHAB Godisa állomáson. (2017 tavasz)


1963-ban készült M61-004 pályaszámú NOHAB eleje Tapolcán. (2017 ősze)


Magyar Vasúttörténeti Park egy része. (2017 nyár)

[ Szerkesztve ]


flymi
(addikt)
Blog


Szili szendvicsben. Frissen festve, pályaszám nélkül. (2017 ősz)


Rozsdás Dácsia az ablak alatt? Nem épp erre gondolnánk... (2015 tavasz)


Ugyanez a példány korábban forgóvázcserén Pécsett. (2015 tavasz)


Ashitaka
(tag)

Grat, nagyon jó lett az írás. Jók a fényképek is,több is jöhetne :) Feldobtad az estémet


Jeanne d'Arc
(addikt)

Ez nem semmi! :))


Mr.Csizmás
(félisten)
Blog

:C

klubba is mehet a megosztás :R


rgranc
(aktív tag)
Blog

Köszi az írást, nagyon jó! (És csak most olvastam vissza a négy évvel ezelőttit a vasútról, az is nagyon jó lett.) November elején voltunk egy hétig Japánban, Kiotóban a nagyfiammal szomorkodtunk is hogy erre a múzeumra sajnos nem volt időnk (meg végül még ezer más dologra nem volt idő, 1 hét nagyon-nagyon kevés), de persze így is nagy élmény volt.
Mondjuk Kiotóból Tokióba a Willers Expresszel mentünk, egyrészt mert olcsó volt, másrészt mert a fapados repülőhöz (bár kb. ugyanannyiért is lett volna) egy csomót kellett volna még utazni (este Kansai-ig, meg Tokióba be a reptérről), így pedig este még várost néztünk Kiotóban aztán a pályaudvar előtt felszálltunk a buszra, reggel Sindzsukuban leszálltunk, a legpraktikusabb.

Nekiállok elolvasgatni a többi írásod is, kösz őket!


kormoskandur
(tag)

jó cikk


wolruf
(őstag)

Nekem ez van otthon a szekrényben (japán, eredeti ZZ Train vonatocskák :) ).

van még egy komplett Narita Express, de az a dobozában alszik (felüljáróval együtt :) )

[ Szerkesztve ]


adlersson
(aktív tag)
Blog

Mikor írtad, hogy a Willer olcsó volt, eszembe jutott, hogy a legdrágább éjszakai buszok kb. repjegy árában visznek Tokyo és Osaka között. :D


rgranc
(aktív tag)
Blog

:D Pont négyszer annyiba kerül...


nyisziati
(veterán)
Blog

Nagyon érdekes írás, köszi!
Két dolog merült fel bennem. Az egyik képen látható egy hagyományos telefon a vezetőfülkében. Az hogy működött?
Illetve az Oszaka-Szapporo táv tényleg 1500 km? :Y


arelim
(tag)

a máv le van maradva, de nagyon.
köszönhetően a záhony által kitermelt elvtársaknak.

[ Szerkesztve ]


nyisziati
(veterán)
Blog

Magyarország mindig le volt maradva. A XVIII. században ezért találták ki az "elkésődés" szót Kazinczyék.
És most sem a felzárkózás irányába haladunk, pedig elvileg már nem elvtársak vannak. Sőt, most fordultunk csak igazán vissza a XIX. sz. felé.

üzenetek