Nem nagyon irígykedek, áááá
hozzászólások
Nagyon jó írás, élmény volt olvasni!
A képek is jók, mintha kis vasúti modellek lennének.
Foglalt név
(addikt)
Ha rá vagy pörögve a vonatokra, a Saga-Arashiyama Station (嵯峨嵐山駅) is rejteget pár régebbi darabot, nem vagyok műértő, így nem tudom megmondani, hogy van-e igazi különlegesség.
Hozhatnának ide pár motor vagont...azzal is gyorsabb lenen a MÁV
Jól sikerült írás lett, jó képekkel! Szívesen elmennék megnézni.
GreatL
(őstag)
Jó a múzeum. A brüsszeliben voltam, az is nagyon szuper. Na, mentem is Densha De GO-zni.
1964-ben már Shinkanzen száguldott Tokyo és Osaka között, nálunk a mai napig Szilik járnak a villamosított vonalakon meg Csörgők, ahol még nincs villany.
Csodálkozunk azon, hogy a japánok ide jönnek fényképezni/videózni a múlt századi vasutat?
Pár ínyencség tőlem is, saját képek:
Gunhild, a Kárpát Vasút tulajdonában lévő 022-es NOHAB Godisa állomáson. (2017 tavasz)
1963-ban készült M61-004 pályaszámú NOHAB eleje Tapolcán. (2017 ősze)
Magyar Vasúttörténeti Park egy része. (2017 nyár)
[ Szerkesztve ]
Ashitaka
(tag)
Grat, nagyon jó lett az írás. Jók a fényképek is,több is jöhetne Feldobtad az estémet
Köszi az írást, nagyon jó! (És csak most olvastam vissza a négy évvel ezelőttit a vasútról, az is nagyon jó lett.) November elején voltunk egy hétig Japánban, Kiotóban a nagyfiammal szomorkodtunk is hogy erre a múzeumra sajnos nem volt időnk (meg végül még ezer más dologra nem volt idő, 1 hét nagyon-nagyon kevés), de persze így is nagy élmény volt.
Mondjuk Kiotóból Tokióba a Willers Expresszel mentünk, egyrészt mert olcsó volt, másrészt mert a fapados repülőhöz (bár kb. ugyanannyiért is lett volna) egy csomót kellett volna még utazni (este Kansai-ig, meg Tokióba be a reptérről), így pedig este még várost néztünk Kiotóban aztán a pályaudvar előtt felszálltunk a buszra, reggel Sindzsukuban leszálltunk, a legpraktikusabb.
Nekiállok elolvasgatni a többi írásod is, kösz őket!
wolruf
(őstag)
Nekem ez van otthon a szekrényben (japán, eredeti ZZ Train vonatocskák ).
van még egy komplett Narita Express, de az a dobozában alszik (felüljáróval együtt )
[ Szerkesztve ]
Mikor írtad, hogy a Willer olcsó volt, eszembe jutott, hogy a legdrágább éjszakai buszok kb. repjegy árában visznek Tokyo és Osaka között.
Nagyon érdekes írás, köszi!
Két dolog merült fel bennem. Az egyik képen látható egy hagyományos telefon a vezetőfülkében. Az hogy működött?
Illetve az Oszaka-Szapporo táv tényleg 1500 km?
arelim
(tag)
a máv le van maradva, de nagyon.
köszönhetően a záhony által kitermelt elvtársaknak.
[ Szerkesztve ]
Magyarország mindig le volt maradva. A XVIII. században ezért találták ki az "elkésődés" szót Kazinczyék.
És most sem a felzárkózás irányába haladunk, pedig elvileg már nem elvtársak vannak. Sőt, most fordultunk csak igazán vissza a XIX. sz. felé.