üzenetek

hozzászólások


jUUh
(addikt)

Elég érdekes megoldások ezek.


macskea
(őstag)

Sajnos nem angol vagy német illetve más támogatott nyelvterületen tényleg rossz használni ezeket a dolgokat. Magyarázd el egy ilyen autónkat angolul vagy németül, hogy abba a finn városba mennél, amit egy percen belül leszótagolni sem tudnál, nem hogy egyben kimondani. Egyébként itthon is ugyan ez a helyzet, szóval nem is kell ilyen messzire menni. Telefonhívás dettó. Mondhatom én németül meg angolul is, hogy telefonálni akarok, ha a Celldömölki Gáspárból annyira nem jön rá, hogy ez már a név volt, nem egy másik hangutasítás. Sajnos bizonyos funkcióktól akkor is elesel, ha rossz helyen akarod használni az autót, vagy bármilyen más hangvezérléses kütyüt.

[ Szerkesztve ]


doooo
(veterán)

Mégis mitől lenne "gamer" egy autó, ha nem ettől? :U

;]


noPublicFG
(senior tag)

Álomvilágban élsz! Azért, mert Mercedes, még lehet rossz a fedélzeti rendszer.
Ide két hete egy A45-t kipróbáltam és nem is ismerte fel a telefonom (S8)!!! Vittem vissza, és elhoztam a Focus RS-t.


ben5001
(tag)

64 színárnyalat a belső világításnak...

Maaaargííííít! Nóóóóóóómáááááálíííís?!?!?!?

Eszement világban élünk. A legfontosabb cél az kellene legyen, hogy
- a fék 100.000-taposásból 100.000-szer működjön
- a kapcsolók 100.000 kapcsolásból 100.000-szer működjenek
- a motor 300.000 km-ig mukk nélkül -50-től +70 C fokig "toljon" (elvégre prémium márka, vagy mi)
- a benzintank-ajtó 50.000-ből 50.000-szer működjön
- az esőérzékelő ablaktörlő "élete végéig" működjön
...
stb.stb.stb.

Ehelyett kapunk 64 féle színárnyalatot a belső világításnak. Derék. De persze mi, felhasználók vagyunk a "hülyék", mert ezt várjuk el a gyártóktól. Azt várjuk, hogy kápráztassanak el. Nem érdekes, hogy fél-egy éves autókkal komoly gondok vannak - lassan rendszeres lesz, hogy új autókat tréleren visznek el a garázsból, mert nem indul -, de nekünk fogyasztóknak az a "szempont", hogy 64 féle színárnyalata legyen a belső világításnak. Azzal is elbeszélgetnék hosszasan, akinek a fejében ez a gondolat egyáltalán megszületett.

Félreértés ne essék: jópofa dolog ez, de könyörgöm, legyenek már prioritások! Az autó elsődleges feladata, hogy elinduljon a motor, tudjak gyorsítani, lassítani, kormányozni, működjön a gáz, a kormáyn, a fék, az ABS, a légzsákok. Amíg ezek a funkciók nem "halálbiztosak" - márpedig mostanában sajnos egyre inkább nem azok -, addig menjenek a p...ba a 64 féle színárnyalatukkal.

[ Szerkesztve ]


atike
(nagyúr)

Szerintem ebben az autóban a fék 100.000-taposásból 100.000-szer működik....
- a kapcsolók 100.000 kapcsolásból 100.000-szer működnek
- a motor 300.000 km-ig mukk nélkül -50-től +70 C fokig "tol" (elvégre prémium márka, vagy mi)
- a benzintank-ajtó 50.000-ből 50.000-szer működik
- az esőérzékelő ablaktörlő "élete végéig" működik.

És e mellé még 64 színárnyalat van a belső világításnak... :)


tothmaxy182
(őstag)

Jah, szerintem neki is a 3 beszélt nyelv mellet biztosan van még két doktorija is: [link]


macskea
(őstag)

Álomvilágban élsz. Minél magasabb kategóriáról beszélünk, annál kisebb a tervezett élettartam. Akik ezeket veszik, jellemzően 3-5 éves korukban túl is adnak rajtuk. Ezt kell nekik kibírni, többet nem. Egy ilyen premium autót tíz évesen megvenni maga az ultimate szopóroller. Fenntarthatatlan, folyamatosan égni fog egy hibalámpa. A fék valóban fogni fog, meg az ajtó is nyílik majd, de a motor 200e-nél komoly törődést kér majd, az extrák pedig szépen elkezdenek elhalálozni, és azokat gazdaságosan senki sem fogja neked megcsinálni. Ez a szomorú valóság. Nem a második meg harmadik tulaj örömére fejlesztenek és gyártanak autókat. Illetve a premium autó kb tizenöt éve szólt utoljára arról, hogy a szó szoros értelmében jobb minőségű, mostmár a szolgáltatásokban, biztonságban és kényelemben adnak többet, de más dolgokba már kevesebbet kapsz. Ezért nem szabad álmot venni, mert keményen megszívod.


Somatom
(veterán)
Blog

Ahha:
"de határozottabb gázadással felül lehet bírálni a figyelmeztetést, nekem erre szükségem is volt, amikor az egyik első szenzor (hat darab van elöl) koszos lett.".
Ennyit a megbízhatóságról. A funkció azért nem működött, mert koszos lett a szenzora. Tervezéskor nem számítottak arra, hogy valaki utcán is használná az autót?


Lenry
(félisten)
Blog

nekik szerintem nem gond a celallomas megadasa angolul v akar sms irasa

aha.
próbáld már meg angolul elmagyarázni, hogy Batthyány Lajos utca
vagy SMS címzettjének megadni, hogy "Anya"


atike
(nagyúr)

Nekem az életben nem lesz ilyen autóm az tuti - sokszorosa az ára annak, amit megengedhetek magamnak... De - részben a munkám révén, részben ismerősi körben - nem egy prémium autós embert ismerek (cégvezetők, orvosok, ügyvédek) akikkel beszélgetve agyba főbe dicsérik a saját választottjukat. Általánosítani nem lehet nyilván - erősen használatfüggő is a dolog, meg tuti az is benne van, hogy "védem a döntésem" de elég pozitív véleményt hallottam már vissza - akár a cikkben szereplő márkáról és adott típusról is. Igen, ezek között bőven van olyan aki 2-3 évente cseréli le, de nem egy olyan is akinek már több, mint 10 éves...


ben5001
(tag)

Ezt beszéld meg azzal az ismerősömmel, aki Németországban vett egy ilyen márkájú autót, pár hónap után nem működött az esőérzékelős ablaktörlő, a szervízben meg azt mondták neki - ott kinn, Németországban, nem itthon! - , hogy ez ilyen, nem tudnak vele mit kezdeni. Prémium márka. Az!

Vagy azzal, akinek egy év alatt háromszor vitték a garázsból tréleren szervízbe a szintén ezen márkához tartozó SUVját, mert nem indult.

Ehhez "mérd" a 64 színárnyalatot. :))


ben5001
(tag)

Gondolod, hogy elköltenek tizen-huszon-milliókat egy autóra, és szidni fogják? :N
A legtöbb "ilyen autó tulajdonos" nem ismerné be, hogy feleannyiért jobb, megbízhatóbb, üzembiztosabb "nem prémium" márkák közül választhatott volna.

Meghibásodási statisztikák


Lenry
(félisten)
Blog

ez ugyanaz, mint az audiofilek körében az arannyal futtatott, bejáratott tápkábel 100.000-ért: miután kiadtál egy darab huzalért egy felső-közepes okostelefon árát, hallani fogod a különbséget.


macskea
(őstag)

Sajnos ez egyenes következménye annak, hogy a legtöbb esetben ugyan azon beszállítók ugyan azon komponenseiből válogatnak, csak a prémiumokban a sokkal több funkció miatt sokkal több alkatrész is van. Így ezzel egyenes arányban nő is a meghibásodás valószínűsége. Tetézi a bajt, hogy a kiforratlan technológiák is itt jelennek meg először, az összes gyermekbetegségükkel együtt. Sajnos ez ilyen. Premiumot újonnan kell venni, és időben el kell adni.


atike
(nagyúr)

....gondolom nem újat vett... :U


macskea
(őstag)

Ha szerinted a világ végezetéig működik úgyis, nem mindegy? :DDD Egyébként tényleg sok estében számít az autó előélete, de ez most pont egy kivétel volt. (esőérzékelő)


atike
(nagyúr)

Dehogy működik a világ végéig... Mikor mondtam ilyet? :)


ben5001
(tag)

De bizony! 0 km-es vadonat újat, szalonból! (Középvezető kinti nagy cégnél, a cége vette neki!) Pont ezért volt vérlázító a pár hónap utáni vállvonogatás.

[ Szerkesztve ]


atike
(nagyúr)

Akkor én kérek elnézést! :R

"pár hónap után nem működött az esőérzékelős ablaktörlő, a szervízben meg azt mondták neki - ott kinn, Németországban, nem itthon! - , hogy ez ilyen, nem tudnak vele mit kezdeni"

Na de komolyan, a garancia az smafu? :F Ez azért elég hihetetlen számomra... Minimum komplett csere kellett volna... :U

üzenetek