üzenetek

hozzászólások


Redneck
(veterán)
Blog

Jó hír, sokakat visszatartott az Acer termékek vásárlásától hogy Brnóba küldik ha gond van. Remélem színvonalasabb lesz mint a hazai szervizek nagy része. ;)


AxBattler
(félisten)

Faja. Notiból csak olyat vennék, amelyik márkának van idehaza hivatalos szervize: Dell, HP, stb.

És az EC-CO Kft-vel most mi lesz?

[ Szerkesztve ]


csako
(veterán)

Hát ja, pedig nem volt veszélyes, legalábbis évekkel ezelőtti tapasztalat alapján (1 hét alatt megjárta és jó sok mindent kicseréltek benne)


Redneck
(veterán)
Blog

Sejtettem, de AxBattler példája is jól mutatja hogy sokan miért kerülték az Acer gépeket, illetve többeket miért beszéltek le róluk. Itt a fórumon is többször volt említve a hazai szerviz hiánya, mint negatívum.


Chaser
(titán)

Volt olyan is akinek 1 honap alatt jarta meg az utat, olyan is akinek hibasan ment vissza v serules lett a gepen
En soha nem szerettem a call centeres torteneteket, szemelyesen bevinni, jegyzokonyv az allapotrol, ne utolag talaljak ki h egyebkent torott volt a gep, mikor bevittem semmi baja nem volt
Ez szimpatikzs lepes toluk


Redneck
(veterán)
Blog

Én se szeretem a beküldős szervizelést, de nem mindenki tudja személyesen bevinni a terméket. Abban az esetben a beküldéssel sincs gond, ha saját garanciafutár szolgálatot üzemeltetnek, vagy normális szerződést kötnek egy futárszolgálattal, és mindent körültekintően dokumentálnak.

[ Szerkesztve ]


Sz.Miki
(őstag)

Itt régen nem Toshiba központi szerviz volt? Egy kék épület piros Toshiba felirattal, a google maps-on még mindig az szerepel :) Velük mi lett?


skathy
(csendes tag)

Ez jó hír! szuper


Chaser
(titán)

becsomagolva tudod átadni, útra készen, azt kifizetni h megvárja a futár amíg te előtte becsomagolod olyan nem lesz:)
nem kell szerviz közelében lenni, a vásárlsá helyére is el lehet vinni - lényegtelen h ők mit mondanak -, velük fel lehet vetetni jegyzőkönyvet az állapotról és utána ők intézik a call centert v vmelyik szervizt, átfutás lehet nagyobb, ha ilyen gépem lenne csak így adnám be garanciáztatni


hallador
(addikt)

TOSHIBA

De. A Google térképen ott virít még.

A Toshiba mint márka gyakorlatilag Kelet-Közép Európában nem létezik már. "Nincs rá igény".

(#2) AxBattler

Az EC-CO az elmúlt 10 évben is jól érezte magát. Ráadásul kvótával voltak képesek ellátni a hazai szervizt, nem véletlenül mondtam, hogy a fillér utcai szerviz egy ilyen elmondhatjuk, hogy van ilyen, de pont ilyen hatásfokú is volt. Egyszerűen túl kicsi ahhoz, hogy egy Acer-t ellásson. Kb egy családi vállalkozás szint egy komolyabb szervizhez képest. Mindig is névleges volt kb, hogy ne lehessen elmondani, hogy nincs szerviz, névleges volt ez, nem megoldás.

-----------------

Ennek nagyon örülök, de van bennem egy olyan félsz, amit a Dell, HP régen túllépett, hogy az új seprű jól seper, de hatékonyan is? Szerintem egy ilyen szerviznek kell egy - két év, hogy összeforrjon. Reméljük a segítőkészség, a hozzáállás, és a mentalitás is meglesz.
A szerviznek örülök.

[ Szerkesztve ]


-Faceless-
(őstag)

Na most már csak érkezzen meg az új aspire 7, és be is szállok a klubba.


hallador
(addikt)

Hát azért ez nem így van a valóságban:

nem kell szerviz közelében lenni, a vásárlsá helyére is el lehet vinni - lényegtelen h ők mit mondanak -, velük fel lehet vetetni jegyzőkönyvet az állapotról és utána ők intézik a call centert v vmelyik szervizt, átfutás lehet nagyobb, ha ilyen gépem lenne csak így adnám be garanciáztatni

Mert a valóságban pont letojja a fejed a magyar kereskedő, mert kb ami neki nem érdeke, azzal nem fog foglalkozni. Megvette a terméket, senkit nem érdekel. A kereskedő a büdös életben nem fogja ezt csinálni, mert ebből egy fillér haszna nincs, Magyarországon nem létezik az erkölcsi haszon fogalma...


Chaser
(titán)

a jogszabályokat egyelőre nem a kereskedő írja:) lehet h téged el tudnak hajtani, engem nem
a gyári szerviz csak opció, nem kötelező, bármit veszel a vásárlás helyére visszaviheted - de szép is lenne a bolt felveszi a lóvét, további kötelessége/felelőssége meg nulla -


hallador
(addikt)

Ez pedig pont így szokott lenni. Nem attól függ, hogy engem elhajt vagy mást, hanem attól, hogy a magyar jogszabályok szart sem érnek, a fogyasztóvédelem a mesében létezik, nem Magyarországon. Amiről Te beszélsz, max a Medimarkt, vagy a Besbuy esetében van így (Véletlenül egyik sem magyar), de a király utcai suftni tuning notebook boltból úgy hajtanak ki, mint román pásztor a juhokat a Kárpátokban, és nem csak onnan.

És akkor ez egy elég jó, és tényleg becsületes bolt: [link]

de szép is lenne a bolt felveszi a lóvét, további kötelessége/felelőssége meg nulla -

Te láttál már olyat, hogy Kelet-Közép Európában, akár Magyarországon valaki felelősséget vállalt volna bármiért is? Most tegyük is félre a miben hiszek, és hogyan kellene működni...

[ Szerkesztve ]


pendre54
(addikt)

Üdv!
A cikk alapján akkor ugye jól értelmezem, hogy ez a szuper szerviz kizárólag csak notikkal foglalkozik majd, más Acer termékekkel itt nem foglalkoznak, mint pl. monitorok?


Redneck
(veterán)
Blog

Ez mondjuk jó kérdés, de nem írták sehol hogy csak notebook szerviz.

(#9) Chaser:
Ha garanciafutár szolgáltatást üzemeltetnek, vagy feláras szerződést kötnek a futárcéggel, megoldható hogy az adott terméket speciálisan dokumentálják és csomagolják. Kérdés Magyarországon ezt meglépik-e.
Annyira nem bonyolult, ezzel a metodikával mindenki jól járna.

[ Szerkesztve ]


Chaser
(titán)

mondom, lehet téged elhajt, velem jóval kezd - nyilván ott kezdődik, mért is vásárolnék sufni boltokban _bármit_? notebookot csak őstermelőtől -
ezzel a linkkel mit szeretnél?:) felsorolja kinek van hivatalos képviselete/call centere, de ha odaírná h hozzzájuk semmilyen körülmények között nem lehet vinni semmit, akkor is annyi történne, h jogszabályba ütköző közlemény lenne, ami semmis

Redneck mindent meg lehet oldani, csak pénz kérdése


balhmm
(tag)

kereskedőként mondom, hogy mi és szerintem sokan örülünk, ha hozzánk hozod vissza a garanciás laptopod, sőt az sem érdekel, ha nem nálunk vetted.. mi mindenkinek segítünk, mert az ajánlások miatt jönnek hozzánk az emberek vásárolni.

És tegyük hozzá, hogy üzletileg is ez a jobb felfogás: a legtöbb gépnél kiderül, hogy szoftveres gond van, így fizetősbe már csináljuk is.. vagy hardveres hiba esetén is simán kérnek telepítést, karbantartást vagy bármit.

Szóval az a hülye, aki ezeket az ügyfeleket elküldi..

Egyébként az acer szervize futározással együtt is sokkal gyorsabb, mint sok hazai szerviz. Ez pont annak köszönhető, hogy szinte minden szar van nekik raktáron és nem kell állandóan alkatrészre várni. Sőt sok esetben olyan dolgokat is garban cserélnek, amit más gyártó nem. Illetve pont az acernél találkozunk olyan fizetős szervizekkel is, ahol meglepően jó árat adnak a gyári alkatrészre és nem valami javított szar alaplapot raknak bele, mint pl a dellnél sok esetben.


AxBattler
(félisten)

Reméljük a legjobbakat.


hallador
(addikt)

mondom, lehet téged elhajt, velem jóval kezd

Én ezzel ott tartok, hogy csak akkor veszek Magyarországon valamit, ha nagyon nem tudom megoldani Ausztriában, Németországban vagy GB-ben. Nem hiszek ebben amit mondasz, ha egy kereskedőnél az kell, hogy veled jóval kezd, akkor az már régen rossz, és nem tudja mi a dolga... Nekem erről ez a véleményem.

A másik probléma ezzel amit mondasz, hogy amikor eladja a terméket 100 kereskedőből 110 nem azt mondja, hogy ide is visszahozhatja, hanem azt, hogy a szerviz a garancijegyen található = Pont nem akar veled foglalkozni.

Az hogy visszamegyek hepciáskodni meg olyan mint a magyar narancs a Tanúból, van de minek?

üzenetek