[Re:] Alul motorizált autó? Mi a fenének? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


#90933760
(veterán)

Ajajajjaj, de ismerős tevékenységek ezek. :DDD Mondjuk mi ennyire alapoktól sose építettünk gépet, csak motorcserék voltak. Ugye van az az eset hogy van a fasza alváz/kaszni meg van a fasza motor. Csak sose együtt. :DDD

[ Szerkesztve ]


tomiii.
(aktív tag)
Blog

annyi a különbség, hogy itt semmi sem fasza, de azzá kell tenni, egy kritérium van, hogy mindez ingyen, vagy ennél olcsóbban valósuljon meg :DDD angol alváz, japán karosszéria, olasz motor(először orosz váltóval) olasz váltóval, német kormányművel és millió saját készítésű alkatrésszel, mindez 2 héten belül :D


#90933760
(veterán)

Ó hát itt se fasza mindig, de sebaj a 15-ös felni terepgumival befért a 13 colos kerék helyére, csak kellett a flex segítségével helyet teremteni, meg a kerékagyon lecsiszolni néhány kitüremkedést ami miatt nem feküdt fel rendesen a nem rávaló felni. :DDD


tomiii.
(aktív tag)
Blog

irigyellek :D hacsak ennyi problémánk lenne, még templomba is eljárnék :DDD itt a komplett alvázat ketté kellett vágni és 40 centivel megrövidíteni, hogy a terep gumi jó helyre essen :D

blogolnom kéne, hogy a megfelelő helyen élhessem ki a közlési vágyamat :W


dabadab
(titán)
Blog

Az autók azért alul motorizáltak, mert baromira hülyén nézne ki, ha a tetőn lenne a motor.
</grammarnazi>


#90933760
(veterán)

Azaz tesó, még. :DDD


tomiii.
(aktív tag)
Blog

Ez még kellett ide. :D


PC-rev-RM
(tag)
Blog

A kedvencem az Octavia 1.4...
A geree blogját ismeri itt valaki? Ő Ford-rajongó, és leírta a frankót, eléggé idevág.


tomiii.
(aktív tag)
Blog

Természetesen ismerem, következő motoromat karbisorral akarom szerelni az o segitsegevel :D


PC-rev-RM
(tag)
Blog

Whoa! :Y

Milyen motorról beszélünk, ha szabad érdeklődnöm?


pit stop
(addikt)
Blog

Nekem most egy 1.6 90 lovas dízel Poló van. Ha klíma be van kapcsolva, akkor óvatosan kell kuplunggal játszani, mert kis fordulaton könnyen lefullad. Szerelő szerint ez sajnos normális. Egyébként virgonc, így nincs vele gond, meg nem is arra akarok kilyukadni...
Néztem nagy családi autókat. Új Grand Picasso (7 személy) - hasonlóan 1.6 90 lóval :Y Az mire elég?!?! Autópályára nem engedném fel komolyan. Klímával hét fővel negatív gyorsulási ideje lehet... Engem ez akasztott ki legutóbb.


tomiii.
(aktív tag)
Blog

A cikkben levő kombit ajánlották fel jó áron, bár hagyatéki eljárás alatt van, meg sok műszaki még... képlékeny a dolog. Geree se jelzett még a kommentemre, hogy mi a véleménye erről, mert egyelőre a motor nem lenne megbontva, mert nem találok megfelelő dugattyút, hogy 2.1-re fúrjuk.

De a külhonban eléggé hírhedt 2 literes pinto lenne az alap(ez ugye a cosworth-nak is a blokkja)

hang

Itt pl a gyári 100 lovas motorra poénból akasztottak egy turbót, hogy mit bír, 304 lóerőt bírt a 30 éves cuccokkal :D
A videóban látszik, hogy egy kis probléma miatt véletlenül eg ypillanatig 2.8 barral!! :Y fújták meg :DDD

[ Szerkesztve ]


tvamos
(nagyúr)
Blog

Nekem Renault 5 five 1.6D volt régen... az 6l fölött evett, nem ment, pedig tapostam neki, a menet pedált gyakorlatilag csak 1 es 0-kent használtam.
Most az Astra 1.7 CDTI meg... 50l-rel siman megy 950 km-t... Allig van különbség a fogyasztásban, de nem kell kinyomni a szemét... vagy mégis!?..
Azért, a kettő között volt egy Omega.. abban azért nem csak akkor mosolyogtam, amikor jó viccet hallottam a rádióban!
Uff... megmondtam...


bambano
(titán)
Blog

arra felétek volt 1-2 omega, amitől én is vigyorognék ezerrel...
[link] ennek a tetőcsomagtartóján van a motorja...


#90933760
(veterán)

Háháháhááháh, szarhatár rendőrautó mire eléri 140-ről a 170-et, az Omega országhatárnál van. :DD
Jók azok az Omegák, hátsókerék és annyi a lényeg. Meg van motorválaszték is ami tuningolható, nem 2 literes a plafon, mint a legtöbbnél.

[ Szerkesztve ]


8th
(addikt)
Blog

Ugyan már, egy ilyen Lotus Omega addig jó amíg csak egyenesen kell menni.


#90933760
(veterán)

Ezért kell autópályán menekülni. :DDD
Amúgy gondolhatnád, hogy nem kéne, amelyik nem kormol az rossz üzemanyaggal megy. A négy kerék meg azért van hogy hajtva legyen.

[ Szerkesztve ]


8th
(addikt)
Blog

Amikor egy tulaj szidja nekem a Lotus Omegát, hogy az milyen eseten béna autó az mindennél többet mondd.


tvamos
(nagyúr)
Blog

Nekem nem tűnt esetlen, béna autónak.
Persze, ha valaki egy hot hatch, mint pl. Honda CRX, teljesítményét varja, az csalódik benne. Ahhoz képest esetlen, nem is arra való. Persze, a kis Hondának is bevérzik a szeme 180 fölött.
A másik meg, ezek az autók 20-25 évesek, ki van a motor, a váltó, a kormánymű, a lengéscsillapító, a szilentek. Persze, hogy esetlen.
Ha kell egy autó, ami 5 személynek kényelmes, lehet vele krúzolni, néha gumit égetni, meg azért van az emberben egy kis önérzet, hogy "nehogy má' a kis, olcsó rizsszemű szarok" elemnjenek az autobahnon!", akkor van egy ilyen autónak létjogosultsága. Amigy meg ott a maruti.


bagkri01
(őstag)
Blog

Nem rossz ez a lotus omega (bár ez főleg a lotus érdeme, motort, fütőművet ők alakították át, nem is kicsit), de azért a rizsszeműek is tudnak, nem is kicsit, azért egy civic type-r, honda integra type-r, honda nsx, toyota supra, nissan skyline, nissan 240 SX, 350Z, nissan gt-r, 300zx, mazda rx-7 és még sorolhatnám nem olyan rossz kocsik, mint ahogy a japán autó haterek előadják

üzenetek