üzenetek

hozzászólások


huskydog17
(addikt)
Blog

Számomra is egy kisebb csalódás, ugyanis én arra számítottam, hogy sokkal erősebb ez az APU játékok alatt. A casual alatti förtelmes sebességek szerintem a nagyon alacsony költségvetés és ember/időhiány miatti optimalizálás hiányának tudható be. Azért az, hogy a legerősebb Trinity több száz számolóegységgel nem tudott 60 FPS-t kisajtolni egy 2d platformer játékból még 720p alatt sem, az azért nagyon elszomorító (illetve egy rossz viccként is felfogható), bár engem aztán nem érdekelnek a casual játékok, csak megdöbbentettek az eredmények.

A Grid 2-nél szerintem nem kéne így kijelenti, hogy nem ér fel az elődjéhez, mert sok ember van, akinek pont a 2. rész tetszik jobban, ez nagyon szubjektív dolog. Az viszont kétségtelen, hogy a Codemasters a legmodernebb/legfejlettebb motort rakta alá, ugyanis az EGO Engine ma már ugye az úgynevezett Forward+ Lighting render-t alkalmazza, ezen felül példaértékű az optimalizálása.

Óh, a Prey, számomra az a 2006-os év legjobb játéka! Az egy remekmű minden szempontból! Ezen felül amit a Human Head Studios művelt az id Tech4-nek, azt oktatni kellene, zseniális, a mai napig a legszebb, tech4-re épülő játék, a hangulata fantasztikus!

A régi AAA címeknél a cikk elején azt hittem, hogy a 2004-es klasszikusokat (Far Cry; HL2; Doom3) rakod bele, de aztán rájöttem, hogy nem, csak kíváncsi lettem volna, hogy ezek alatt mire képesek.

Köszi a cikket, érdekes volt! :R

üzenetek