üzenetek

hozzászólások


Aprósólyom
(addikt)
Blog

+1 Bezony!

+ infó a szerzőnek:
Furmark OpenGL API. Ki használ OpenGL-t ma már? Jóformán senki. A furmark tényleg kitolja a fogyasztást, de modern játékok másként/máshogy terhelik a GPU részeit, úgyhogy tényleg jobb stabilitást és fogyasztást tesztelni Superposition-nal, ahogy MasterDeeJay írta. Esetleg 3D mark Time Spy vagy magával a játékkal fps limit nélkül.
Furmark a kimaxolt fogyasztás miatt leginkább a VGA hűtésének a tesztelésére jó. Mivel gyorsan indítható, leállítható a teszt én a VGA fan curve-t ezzel szoktam finomhangolni.

+ az egyik legjobb fogyasztáscsökkentő metódus az fps limiter használata, undervolt mellett. Smoothness élményben is sokat hoz a konstanst frametime, mint a folyamatosan kimaxolt framerate, de állandóan változó frametime.

#8 tasiadam: Akkor ott valami nagyon félrement. Én sokat szórakoztam RX470/RX580-nal. Nagyon sokat lehet javítani a teljesítmény/fogyasztás mutatón, mindenféle textúra hiba vagy plusz lag nélkül.
Feltételezném, hogy esetleg a BIOS mod belenyúlt a RAM időzítésekbe is, amitől biztos megszaporodtak a memória hibák. Ezért is láthattál textúra hibákat, és lehetséges hogy ezért lett rosszabb az 1% low is, mert a sok hiba miatt sokat kellett tököljön a GPU a korrekciókkal vagy a hibás adatokkal, feltételezem, svsz.

[ Szerkesztve ]

üzenetek