üzenetek

hozzászólások


Kansas
(addikt)

Attól még elég dedós álláspont, hogy "top procim/VGA-m/satöbbim van", akinek ez bármilyen szinten érv, az nem használni akarja a hardverét, hanem dicsekedni vele.

A szoftverfejlesztők fejlesztenek, és ahol fontos(ipari, orvosi, stb szoftver), ott optimalizálnak is teljesítményre/hatékonyságra.
A játékfejlesztők speciel nem teljesítményre optimalizálnak már jó ideje(mióta ilyen óriásira nőttek a játékok), hanem fejlesztési időre/erőforrásra(embermunkaórára), mert attól még, hogy egy mai játék a 10 évvel ezelőttihez képest sokszoros tartalommal bír úgy mennyiségre mint minőségre, amíg nem lehet a mai ár többszöröséért adni a gamernek(én se venném meg pl. 60-80e-ért darabját), addig a bekerülési oldalt kell visszafogni, amennyire lehet - így jönnek be a C helyett a visual scripting nyelvek, az egy éves helyett a fél éves tesztidőszakok és korábban így jöttek be a készen licenszelhető játék engine-ek is, meg az "early access" fogalma, amit sokkal több játékra kéne rásütni, mint amennyire van...
Szóval nincs mese, a hardvert is kell fejleszteni, ha nem szeretnénk a szoftverek tekintetében is megállni a fejlődésben, vagy jelentősen többet fizetni értük, mert bizony nőni fognak a teljesítmény-igények ha tetszik, ha nem.

[ Szerkesztve ]

üzenetek