de, feszítsük.
érezni kellene a finom különbséget aközött, hogy valaki azért vesz mbp-t, hogy amit kiad a kezéből, az jobb legyen az ügyfélnek meg aközött, hogy lássa mindenki, hogy mbpje van.
ha az a fontos neki, hogy az ügyfélnek mennyi hasznot hajt a munkája, akkor teljesen mindegy kellene hogy legyen, hogy észreveszik-e, hogy min csinálta.
ez a másik duma, hogy nem mindegy, hogy fóccvágenből vagy audiból szállsz ki egy tárgyalásnál megint csak egy nevetséges szokás. Egyrészt sosem tudhatod, hogy az az autó milyen. az ilyen arcoskodó yuppie-k esetén rendszerint úgynevezett spúrmodell. Másrészt fennen hirdetsz egy márkát, vállalod, hogy beálltál a sorba, majd a márka valahogy elcseszi a renoméját. pl. tipikus spúrmodell az audi a4 2.0 tdi. a csalós dízellel. vagy mutogatod, hogy almás telefonod, számítógéped van, amin jól meg tudod nézni a híreket, hogy a kínai összeszerelő üzemekben levő állapotok miatt emberek lettek öngyilkosok.