üzenetek

hozzászólások


buherton
(őstag)
Blog

Nyugodtan mehetett volna két oldalra is :) .

Ez kínai? :Y Nagyon rendezett a felépítése. Már ránézésre is lehet látni, hogy sok időt töltöttek a tervezéssel, és jó esély van a jó hangzásra is. Ezen most ledöbbentem. :R

Köszönöm a cikket.


gordonfreemN
(addikt)
Blog

+1


tom956ster
(aktív tag)
Blog

Köszi a bemutatót, nagyon rendben volt. Én ugyan nem vagyok audiophil, sajnos nincs kellően jó hallásom hozzá, de alapszinten érdekel a technika így azt gondolom, már ránézésre is sugárzik az összes termékéről a cégnek, hogy nem a Tescónak gyártanak gombokért...
Egyébként a hazai forgalmazói linken olvasva, döbbenetes a garancia!!! Ezt másolhatná sok-sok gyártó minden iparágban....
Nekem tecccik (így három "c" vel... )!
Thx!


tbsabo
(csendes tag)
Blog

Igen, azt nem is írtam, hogy 1 év teljeskörű és 10 év javítási garancia van minden termékükre.


Gabex1
(csendes tag)

Nagyon jól összeszedett, érdekes és részletes cikk...Ha adódik másik teszt alany, vagy tapasztalás, akkor nagyon szívesen olvasnék újabb beszámolót.
Öröm olyat olvasni, amikor látszik a minőségre törekvés kínai részről. Jó lenne ha ez általánossá válna..
Az idei egyik legjobb cikk amit olvastam.. Köszönöm!
( Mi a nick neved az AVX-n, vagy AVFórumon? )


krichd1
(addikt)

Köszi a tesztet, örülök hogy itthon is kezdik felfedezni az Audio-gd márkát. A következő hifim elektronikáját valószínűleg Audio-gd elektronikák fogják alkotni. A folyamatosan változó kínálatban próbálok nem elveszni.
Remélem az új DSD mánia lenyomja a régebbi DAC-ok árát, én úgyis jobban szeretem mostanság a nagyfelbontású "studio master" fájlokat, általában jobban szólnak, már amiből van.


tbsabo
(csendes tag)
Blog

"Mi a nick neved az AVX-n, vagy AVFórumon?"

Szia! Küldtem PÜ-t.


chris-v
(senior tag)
Blog

Ilyenkor sajnálom, hogy tök hülye vagyok az ilyen hifi rendszerekhez. Hallásom van hozzá, de a technikai részhez nem értek.
De ezek az erősítő belsők mindig ámulatba ejtenek, olyanok mint valami műalkotás Simán bekeretezném és kiraknám a falra dísznek :DDD

[ Szerkesztve ]


blattida
(nagyúr)

Jól összeszedett és alapos cikk, viszont én nem írnám azt, hogy a krell cast vagy az audio gd acss rendszere egyenáramú jelátvitelt jelentene (hiszen ez, így, nem igaz), hanem azt, amit ők is írnak, hogy nem az általánosan elterjedt feszültségen, hanem az áramon alapul a jeltovábbítás ezekben a rendszerekben. :R


vodkaboy22
(addikt)
Blog

Nagyon jó cikk rendben van! Mint szakmabeli par szakmailag helytelen megfogalmazás és leiras zavart csak, de korrekt és laikust úgyse zavarja. Grat


#71562240
(nagyúr)

Köszönöm én is a cikket, a mások által említett néhány kisebb pontatlanságon túl igényes és értelmes leírás, jó képekkel.
Mondjuk ennyi kiemelt dícséret mögött más márka esetében marketingömlengést sejtenék, de az Audio-gd-ről tényleg tudjuk, hogy "fillérekért" adnak igen komoly tartalmat, amiben már "ránézésre is" komoly hangminőség van, úgyhogy jelen esetben el is hiszem, hogy ennyire jól szól. No meg a support...
Ilyesmik születnek, ha az együttműködő üzletemberek és tervezőmérnökök is értő hifisták.

[ Szerkesztve ]


Secretive
(aktív tag)

Leszögezem, a cikk és a stílusa is tesztett nekem, szerencsére nem éreztem egy erős gerillamarketinget,ami jó, viszont minden hasonlóan kibontott 'óvációt' nagyon óvatosan kezelek. Az itthoni nettó 220ezer audiophile körökben tényleg bagatell összeg, de ez nem jelenti azt, hogy olcsóbban, vagy sokkal olcsóbban nem lehet összerakni (venni) egy komoly erősítőt. Újban nehéz, ezt nem vonom kétségbe. :)
A nyers paraméterek és gyönyörű megépítés mindig és mindenben szépen mutat, elég sokan kint is vannak a piacon sok típussal. Szerencsére a cikkíró nem ezt a részét feszegette, hisz abban azért minden hifista (high-end és audiophile rajongó) is egyetért, hogy egy erősítőt nem a tömege, a papíros paraméterei vagy belső szépsége alapján lesz tuti jó, és a legtökéletesebb teszt a saját meghallgatás. És itt jön képbe, az ahány fül, annyi szokás, és igény tapasztalat témája...(a süketeteket vagy zenei hallás nélkülieket most ne is keverjük ebbe bele) és az ezt hordozó rengeteg szubjektivitás, a hallgatott zenétől, stílusoktól, azok forrásaitól, a hangfaltól (pl. méret,típus) a szoba akusztikán át mindenig, hisz minden rendszert az alkotóelemeivel együtt összességében kell megítélni, amiben az erősítő 1 elem, de nem biztos, hogy a láncolatban miatta lesz jó, jobb vagy rossz valami. Nem egyszerű a téma, sokan éveket, évtizedeket áldoznak a NEKIK optimális rendszer megtalálására vagy összerakására (hogy közben hány kistelepülés éves költségvetését költik el,azt ne is firtassuk). Persze nagyon szívesen kipróbálnék én is hasonlókat, ha sikerülne eleve elhesegetni a 'már előre tartok tőle' dolgokat. :)


tbsabo
(csendes tag)
Blog

Miután leadtam a cikket, egy srác áthozta az Usher 718 Diamond dobozát. Hatalmas különbség volt a KEF Reference-hez képest. Jóval több, mint amikor kicseréltem a QED IC kábelt Cardasra. A KEF egy érzékeny, részletező, monitoros, de nem teljesen természetes hangú doboz. Az Usher pont az ellenkezője, nehezebben hajtható, zártabb, de abszolút természetes, barátságos hangú. Az összehasonlító meghallgatásból számomra az derült ki, hogy ez az erősítő egyáltalán nem szól bele a hangba. Viszont rendesen ki kell szolgálni, mert a rendszer minden elemének képes megmutatni az erényeit és a hibáit. Ennek megvan az az előnye, hogy mindenki olyanra hangolhatja a lánc többi elemével, amilyen a saját ízlése. Egy semleges hangú rendszerben a KEF olyan volt, mint amit a cikkben leírtam, de ha egy olaszos, zenei hangú hangfalat kötünk rá, akkor meg zenei lesz a rendszerhang is. A srác arra panaszkodott, hogy a saját erősítője nem tudja rendesen meghajtani az Ushert, és hogy állandó mélytöbblettel küzdött, ezzel szemben az Audio-gd-vel teljesen kiegyenelített volt a hangkép és megfogottak voltak a mélyei, annak ellenére, hogy itt szerinte sokkal mélyebbre lement, mint nála. Persze ebben benne lehet a szobaméret, akusztika, stb. különbsége is.

[ Szerkesztve ]


beef
(őstag)

Miért választottad a PlayPcmWin-t pl. a Foobar helyett? (nem kötözködés, tényleg érdekelne)
Illetve nálam szempont volt az ASIO driver támogatás. Bár érdemi információt eddig nem találtam arról, hogy a WASAPI jobb/rosszabb választás lenne.


fi:zi'k
(nagyúr)
Blog

Én Audio-gd DAC-ot láttam és hallottam, az nagyon kellemes összképet nyújt. :K


tbsabo
(csendes tag)
Blog

Használom mind a kettőt, de nálam a PlayPcmWin fülre jobban, főleg simábban (folyamatosabban) és dinamikusabban szól. Alapból beolvassa memóriába a teljes lejátszási listát, összehasonlítottam a foobar RAM-Disk megoldásával, de valamiért még úgy is jobb volt. Viszont a foobar óriási előnye, hogy nagyon felhasználóbarát és mindent lejátszik, emiatt én is általában azt használom, és most csak a teszt miatt döntöttem a PlayPcmWin mellett.


Patice
(nagyúr)
Blog

Gratulálok a cikkhez, jó volt olvasni.

Én épp DAC fronton szemezek a márkával. Emotiva Stealth DC-1 az ellenfél. Árban és tudásban is.

Valakinek esetleg van már tapasztalata Emotiva Stealth DC-1-gyel, vagy Audio-GD NFB-1P-vel (vagy NFB 1.32.vel)? :U


pechman8
(aktív tag)
Blog

Nagyon jó a cikk és köszönjük, hogy bemutattad ezt a márkát.
Azt jól érzed a jó HI-FI a hibákat is jobban mutatja.
Egy dolog miatt ragadtam billentyűzetet.
Eddig minden hasonló hasonló cikk itt vérzik el a számomra.
Szerintem ugyanis aki komolyan foglalkozik a HI-FI-vel annak el kell végre felejtenie , hogy hangképeket, magas meg mély meg közép hangokat hallgat. Ez zsák utca.
A jó audiofile rendszer ugyanis nincs is. Úgy értem nincs jelen. A szobába eléd áll a zenekar és játszik. A hangfalak erősítők stb mind eltűnik. A jó hangfal nem üvőlti, hogy "ÉN VAGYOK A HANGFAL!". E helyett Eltűnik. Ilyen láncot még több milliósat sem lehet hallani mert a kiállításokon nincs idő összelőni őket egymással és a környezetükkel.
Amit szerintem figyelni kell: PL cintányér: hol van pontosan a térben? Mekkora? Érezni a méretét? És az anyaga? Rézből van? És mivel ütötték meg? Fa ütővel? Mert az ütő fából van a tányér pedig rézből...
Ez csak a cintányér... És az énekes? Eléd állt? Milyen magas a termete? Alacsonyabb vagy magasabb nálad.? Belelátni a torkába? Látni ahogy a mellkasa megdagad a lélegzetektől.? Szóval, magának a hangszernek a visszaadására vagy az emberi énekhang visszaadására kell figyelni. A teljes zenekar megindulásakor sem bonyolódhatnak egymásba a hangszerek.

A jó HI-FI nem zavarja a szomszéd szobában ülőket sem. Nem kerget ki a szobából egy opera ária. Teljes hangerő mellett is lehet beszélgetni mellette, mert nem a hangossága nő hanem az ereje...
Mindezt azért írtam le mert láttam a képen a ROTEL CD-t.
Egy záró tanács egy új úton. A ROTEL -nek hálózati szűrőt kell rakni. És vegyél alája egy legalább 2,5cm vastag fekete gránittömböt, csak azt más nem jó. A mérete akkora legyen mint a lejátszó...


blattida
(nagyúr)

Amiről Te beszélsz, az igenis van és létezik és egyáltalán nem kell hozzá iszonyat drága rendszer.
Csak mondjuk foglalkozni kell a forrás minőségével és a szobaakusztikával is.

Minden rendszer tud zavaróan hangos lenni, ez nem csak minőség kérdése.
Az más tészta, hogy a jobb rendszerek nem válnak kiabálóssá nagyobb hangerő esetén sem (mert bírják szuflával és van dinamikájuk), ám ehhez is szükséges egy nem csengő-bongó-puffogó szoba.


movax
(őstag)

Azt nem értem, miért folyton prémium minőség a szálcsiszolt alumínium. Ma reggel a fürdőszobában kézbe vettem a dezodoros flakont, és bevillant, hogy szálcsiszolt alumíniumból van. Nahát.

[ Szerkesztve ]

üzenetek