üzenetek

hozzászólások


gbors
(nagyúr)
Blog

ez nagy vonalakban így van. az igazi kérdés az az, hogy mi történik akkor, amikor a betöltögetés túllépi a 1.5 GB-ot. korábban az aggasztott a flex megoldással kapcsolatban, hogy ilyenkor az új, várhatóan rövidesen használandó textúrák fognak bekerülni a kissebességű szegmensbe, és annak bizony lesz látható hatása. mint megtudtam, az nVidia külön vezérlést csinált a flex kártyák memória-menedzsmentjéhez - és minden bizonnyal ez volt az első probléma, amit lekezeltek vele. sajna nem tudom, mire használják az extra 512 MB-ot - vannak elképzeléseim, hogy mire lehet, de mindegyiknek van elég hátulütője. kivéve persze a legcinikusabbat, miszerint semmire ;]

kiegészítettem a cikk első oldalát is - ha pedig valaki tud olyan játékot, amivel a GTX 580 memória híján köhögni kezd, az ne habozzon jelezni!

[ Szerkesztve ]

üzenetek