üzenetek

hozzászólások


jacis
(nagyúr)

Korrekt válasz 👍😊


Crafter32
(őstag)

Minél több a kütyü az autóban annál rosszabb és megbízhatatlanabb lesz tőle. Ráadásul gomb párti vagyok. Nem tudom elképzelni, hogy klímát ne valamilyen gombbal állítsam. A hangerőt meg tekerni kell, mindig is tekerni volt jó, ezután is úgy lesz jó.
A másik, hogy telefont sem lehet használni autózás közben, akkor ezeket miért lehet tapicskolni? Szerintem egy rossz irány, csak látványos.

[ Szerkesztve ]


Trevize1987
(aktív tag)

Tőlem elfér. Ahogy többeket, engem sem érdekel annyira. Főleg nem egy Audi A7. Van olyan olvasó aki nyugodt szívvel megengedheti magának amúgy? Mert ez az ár már az a kategória, hogy vagy a "tulajdonosa" nem tudja elolvasni a cikket, hiába magyar az anyanyelve, vagy nem is magyar az anyanyelve :D

Nem tűnik az itteni (amúgy rengeteg állati értelmes szakember) tech/geek vonzáskörzetbe :D


Integrale
(veterán)

handrás? :DDD :C
Még viccnek is rossz.


Crafter32
(őstag)

Én sem szeretem. Idegesítő.


lolal
(senior tag)

Ezt a sok felesleges sírást, hogy vannak autós cikkek. Sok besavanyodott ember.
A modern technikának köszönhetően az autózás most már nagyban összekapcsolódik az okos eszközeinkkel, többek között az okostelefonokkal. Akinek meg nem tetszik az ne ide kommenteljen, mert senkit nem érdekel, hanem egyszerűen görgessen tovább.


Szellem.
(nagyúr)

Gondolom, most nagyon fontosnak érzed magad, hogy azt a pár sort ide behánytad. :C
Ezek szerint, baromira nem értetted és nem ment át, hogy miről polemizáltunk.

"Akinek meg nem tetszik az ne ide kommenteljen, mert senkit nem érdekel, hanem egyszerűen görgessen tovább."
Ezek szerint Te vagy a "Helység Kalapácsa", hogy ezt így kijelented. :) Vagy csak simán Zsák Fosh, a Fontosh. :)

Akivel pedig létrejött a beszélgetésünk, az korrektül megválaszolta az észrevételeinket, mert NEKI szólt, és nem neked. Szerencsére.

[ Szerkesztve ]


noro79
(tag)

Out of business. Magyarul már ciki írni? Mit jelent?

[ Szerkesztve ]


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ott van mögötte magyarul...


mephi666
(nagyúr)
Blog

leírtad, amire gondolok: 27 éves a gépünk, le sem kell vennem a szemem a környezetről ahhoz, hogy állítsak a tekerentyűkön... céges kocsik is még régebbiek (6-8 évesek), ott is tekerők vannak, ami szimpatikus... főnökömé már újabb, ott van az érintőképernyő és hiába vezet már 30+ éve, érezhetően nem úgy figyel az útra, ha elkezd pl a telefonkönyvben keresgélni rajta :K amit inkább üdvözítenék, ha a szélvédő alsó részébe valami napfényben is jól látható hud kerülne... kormányra meg fizikai gombok a vezérléshez (esetleg hangvezérlés) ...így kevésbé lenne balesetveszélyes


m0h0senator
(őstag)

Teljesen elfér itt csináljátok.


Zsolt73
(csendes tag)

Régen, amikor nem kellett minden napra valami produktum, alig vártam a teszteket. Egy ideje már jó, ha a főcímet elolvasom, aztán el is mengy tőle a kedvem.

[ Szerkesztve ]


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Pedelec kerékpárokról esetleg elektromos váltórendszerekről (kerékpáron) nem terveztek írni?


babosmiki
(addikt)

+1! Nem értek embereket komolyan! Ha valakit nem érdekelnek ezek a cikkek, egyszerűen nem kell kattintani és kész! És igen, többnyire a fedélzeti rendszerekről van ezekben szó, amit ma már sokaknak tanulni kell, és ehhez igen is segítség és kuriózum egy ilyen cikk. Szerintem.. Amúgy köszönjük a munkát Bog.. :R


zolko74
(tag)

Csak 27 millió egy ilyen autó?
Eladom a házam, megveszem az audit és megyek albérletbe lakni. És én leszek az élet császára.


jacis
(nagyúr)

"Van olyan olvasó aki nyugodt szívvel megengedheti magának amúgy? Mert ez az ár már az a kategória, hogy vagy a "tulajdonosa" nem tudja elolvasni a cikket, hiába magyar az anyanyelve, vagy nem is magyar az anyanyelve :D"
Én egy hasonló értékű autó tulajdonosa vagyok és el tudom olvasni a cikkeket, de szerintem ez nem szempont most itt.

(#35) zolko74: demagóg gondolkodás....

[ Szerkesztve ]


haxiboy
(veterán)
Blog

Van akinek ez nem olyan sok pénz, egy kezdő szoftverfejlesztő 4 éves fizetése :U Na de pár év tapasztalattal már lecsökken 1,5-2 évre ha az itthoni viszonylatot vesszük, külföldön teljesen más a helyzet, ott is ennyibe kerül az autó, az átlagbérek tőlünk nyugatabbra magasabbak, és ezek az autók főleg a nyugati piacra vannak szánva, ez jól látszik a fogyasztásból is.


K0vasz
(aktív tag)

"viszonylag erősen kell megnyomni a képernyőt ahhoz, hogy az utasítást el is fogadja az eszköz, amire amúgy rezgéssel jelez vissza"

nocsak, újra feltalálták a resisztív kijelzőt? ;] azért 30 misiért nem semmi :D


INGJOKE
(veterán)

Én szeretem ezeket a cikkeket, szóval legyen több ilyen Bog-tól vagy bárkitől...

Gyerekkoromban mindig audit szeretem volna, de azóta felnőttem és ha lenne is ennyi pénzem akkor inkább teslát vennék. Nagyon jó, hogy most már van vezeték nélküli töltőpad benne, de ha csak kábeles AA-t tud, (pont mint a Vitarám) akkor AA közben melyiket használja? Vagy mind a kettőn töltődik? :o

Melyik miuiban nem volt AA támogatás? A tízessel (pite rendszerrel) tökéletesen fút. Csak be kell tartani pár lépést párosításnál és utána tökéletes. :D

Akinek hiányzik a tekerős hangerőgomb, azt nem nagyon tudom érteni, mert már a 2006-os toyotánkban is kormányról lehetett vezérelni fizikai gombbal, a fenne fog nyúlkálni érte máshova...


domel
(tag)

Szerintetek a képen a kormánykerék az szép???? A kormánykerék közepe nem túl igénytelen (air bag)???, és mintha csúnyán aszimetrikus is lenne...?... Mindez egy 20milliós (vagy mittudoménmennyi) autón..
Amúgy meg tudom érteni a kommentelők türelmetlenségét az autókkal kapcsolatban, az autók műszerfalára nem úgy nézünk mint valami informatikai eszközre, és amíg akár a legdrágább telefonokra is lehet gyűjtögetni és ábrándozni róla, addig egy luxusautó értelmetlen álmodozás. De.. Lehetne autókkal kapcsolatban például autós kamera teszt (éjjel látás, nappal látás, látszik-e a szembejövők rendszáma, stb), vagy autóba szerelhető kütyük (1 vagy 2 din-es autórádiók, kihangosítás, autós internetrádiók), autózással kapcsolatos telefonos applikációk kipróbálása


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Szerintem nagyon hasznos írás, részletesen.

Az autós oldalak nem erre hegyezik ki a hangsúlyt, viszont itt lehet róla infót kapni.

Jó, hogy ilyen jellegű írások is születnek.


bebuci
(tag)

Meg tudná nekem valaki mondani, hogy az előző generációs A7-es MMI rendszere képes-e a mobil tükrözésére, avagy letölthetők rá Google play alkalmazások? Köszi előre is


zeg
(senior tag)

Köszönöm a tesztet, pontosan ez a szemléletmód hiányzik a szokásos autós tesztekből. :R
Nekem tetszik hogy a 'gépészeti' részt nem feszegetitek, ezeket az öt év után a keletre selejtezni való pénznyelő kocsikat amúgy is fényezi elég újságíró a szalonból kihozva a fizetett újságcikkekben.


Jeanne d'Arc
(addikt)

Elfogadnám a kicsikét.


BReal
(addikt)

Úgy ám. 100 autóra vetítve az összes vizsgált márka közül a legtöbb a BMW-nél, a harmadik legtöbb az Audinál jelentkezett. :) (185, illetve 163 hiba). Tipikus prémium autós szolgáltatás. :P

(#19) medica: Nem kell általánosítani, a VW a linkelt listán a középmezőnyben van 128 hibával 100 autóra. A prémium Audi 35-tel több hibát produkált (nem mintha a VW épp olcsó lenne, de azért csak nem Audis árazása van).

[ Szerkesztve ]


akaido
(addikt)
Blog

Tényleg szép és jó ez az Audiba beépített mobil infó pakk, ezért érthető a cikk téma, hiszen a haladni_ "köll"_ a_korral szindróma él ugyebár.
Nekem ilyenkor- egy hatalmas sóhaj után- általában az fogalmazódik meg, hogy arra sincs pénzem, hogy az ütött-kopott 2002-es Jazz-emet lefényeztessem, hogy kissé jobban nézzen ki, nemhogy egy ilyen Audiba élvezhessem annak szolgáltatásait.


Taci
(addikt)

"sederinteni" :D
Erről egyből a Kölcsönkért kastély egy jelenete jutott eszembe (még ha ott az sederedik is). :D


total90
(veterán)
Blog

Azért akkor az érdekelne, hogy miért adnak el annyit belőle amennyit eladnak? Csak, mert az eladás évről évre nől...


Sinesol
(veterán)

Szerintem ezt nem kell reszletezni, sokan akarnak Audi-t a markanev miatt, ez nyilvan utal a vasarlok tudatossagara is, egyszóval a márka a lényeg, nem a minőség.
Ugyanigy feltehetnenk azt a kerdest is, hogy miert veszik annyira közep/kelet europaban a szethajtott, lerugott nemet “premiumokat”..

[ Szerkesztve ]


desigo
(senior tag)

Rendben volt a teszt,köszönöm.
Kellenek az ilyenek is!

üzenetek