üzenetek

hozzászólások


Silenzio
(addikt)
Blog

"Kár, hogy nem olvasol jól, a fiam 11 éves, neki is jobban megy..." Köszi. Valóban csak átfutottam. Én viszont újságíró vagyok, és fájdalom, de ugyanazt a korrektséget és stílust, valamint alaposságot követelem meg, mint egy fizetett teszt esetében. Elnézést, ha már emiatt troll vagyok, de sosem állítottam, hogy objektív leszek, netalántán fair. Ezer ccö és piha.

Szóval.

1. Értettem. Ezen a részen csak átfutottam, nem voltam fair.
2. Nem vitattam - a tartalmat vitattam, nem a vállalást.
3. A nagy memóriaigény kamu abban a játékban. A Prey textúrái magasabb felbontásúak, a vram igénye mégis a felére "nőtt".
3a. Tedd bele. Nem fog érte senki sem megvetni. A grafikája viszont kvalitatíve és kvantitatíve is elavult, zsákutca, még sorolhatnám. Ez nem magánvélemény, hanem az engine elemzéséből fakadó tény. Harcolj a realitások ellen, nekem ehhez semmi közöm. Amúgy meg ld. a szubjektivitásról szóló részt egy záradékkal kiegészítve: nem lesz ebből gyakori tesztalany, azt garantálom. Kiegészítés: esetleg némi konkrétumra is reagálhatnál, ha már ilyen hosszan írtam, pl. hogy egyetértesz-e a Rage-dzsel kapcsolatos érveimre, vagy magasról teszel rá, esetleg idióta vagyok. Valahogy a konkrétumokban sosem mer velem senki vitázni, csak az önérzetével foglalkozik minden vitapartnerem.
4. Hátrább az agarakkal, fórumtárs! A képernyőlopat jó 20 éves találmány, amit a screenshot helyett akartak honosítani a magyar nyelvben. Vicces, hogy ezen háborodtál fel a leginkább. A pokolba vezető út jószándékkal van kikövezve.
5. Az jogos, hogy azzal mérsz, amivel mások is. Azaz csak lenne, ha lennének a tesztben diagrammok, a kártyát összehasonlítandó a paletta más tagjaival. Ne csak itt legyünk objektívek. Az megint nem magánvélemény, hogy a Crysis 2 grafikája a legtöbb esetben visszalépés az 1-hez képest, hanem mérhető dolog, és 3-4 féle alrendszere is bugos. A mod legalább kiküszöböli az összes hibát, és sokkal szebb textúrákkal kecsegtet. Elnézést, hogy jót akarok.
6. Ez is jogos. Számomra viszont túlságosan shader orientált, természetellenesek a textúrák és az 550-esnél mérföldekkel erősebb 5850-nél képtelen voltam belőle 35 fps-nél többet kihozni. Asszem elvileg valami driver bug volt, mert max grafikán és mediumon is ugyanúgy futott. Mivel csak fél órát töltött a gépemen, nem jártam utána. Amúgy a szakújságírók közül vajmi kevésnek van jó szeme a dolgokhoz és van kellő tudása kivesézni egy engine-t. A játék látványos és van benne jópár szemkápráztató effekt, de összességében nem csinált grafikai forradalmat.
7. Három S.T.A.L.K.E.R. játék van a piacon, a S.T.A.L.K.E.R., a S.T.A.L.K.E.R. és a S.T.A.L.K.E.R. Az első alcíme Shadow of Chernobyl, a következőé Clear Sky, míg az eddigi utolsóé Call of Pripyat. Csak az utóbbiban van dx11 támogatás. Egyszerű olvasóként mertem arra következtetni, hogy ezzel teszteltél. Hiba volt, tudom. Szóval? :U Amúgy rengeteg mod van mindhárom részhez, a szánalmas/élelmes fejlesztők a modderek ötleteit pakolják bele a folytatásokba/előzményekbe.
8. Ok.
9. Nem mondtam, hogy nem.
10. Jogos. Megértettem a célt. Csak a cikk felépítéséből nem volt világos a legvégéig.
11. Furcsa, nekem az év végi felhozatallal semmi ilyen bajom nem volt, pedig a 8800 és a 9800 ugyanaz. A Crysis 2 is faszán ment maxon, méghozzá épp egy 8800GS-sel (dx9). Apropó a modder srác kivesézte az engine-t a keretprogramban, és a Crysis 2 alap látótávolsága (pontosabban a LOD ratiója, azaz a távolság függvényében renderelt részletessége) épp a Crysis max grafkájának a háromszorosa. Nem rossz. Ha minőségre is olyan volna, még jobban kajolná a pc-s.

+1: Üdv a felmenőknek és az oroszlánoknak (ha igaz)! (Nem poén és nem sértés.)

[ Szerkesztve ]

üzenetek