üzenetek

hozzászólások


b.
(félisten)
Blog

Ez így ahogy van bejön. A navi is és a kocsi is.
De azért az elég gáz, hogy az alapkivitelhez még BT sincs, mikor egy 10 K-s 1 DIN es fejegység már tudja ezt.

[ Szerkesztve ]


INGJOKE
(veterán)

A középső szint elég lenne, ha nem Skodaba lenne. :D


Polarstar
(nagyúr)

Annyit dumáltatok az elektronikáról hogy ez jött át:
"Ez egy okostelefon, amihez pakoltak széket és kereket... meg tekerhető kormányt!" :D


noPublicFG
(senior tag)

A tekerőgombos az jó, a csak teljesen tapicskolós viszont a legrosszabb ötlet, ami csak létezik!


Bib
(őstag)

Az kiegészítést érdemel ,hogy ilyen már régóta van a skodákban, mert ez gyakorlatilag egy gyorsabb MiB2. Úgyhogy nem csak vw-ben lehetett látni, sőt a skoda szoftverfejlesztésben, támogatásban előbbre jár.


hemaka
(nagyúr)

2db usb-c, helyes


MrPetya19
(addikt)

Kérdés mennyi teljesítményt tudnak leadni.


noro79
(tag)

Mi a baj a Skodával?


Tigerclaw
(nagyúr)
Blog

Valószínüleg pont azért nincs, hogy ne az alapot vegyék. Én jobbnak tartanám, ha lenne szabványos hardveres és szoftveres interface, illetve egy szintén szabványos dokkoló, hogy ne a gyári megoldásokat kelljen használni kötelezően. Ez ugyanaz mint az okostévé funkció a tévékben. Jellemzően elavult hw, bugos sw, minimális support, persze méregdrágán. Az autógyártók ne foglalkozzanak azzal, amihez nem értenek, és amit nem is akarnak igényesen megoldani.

[ Szerkesztve ]


b.
(félisten)
Blog

Csak ebben az a probléma, hogy szerintem a mostani konkurens autógyártók legalapabb fejegység modelljében ( amit biztos tudok az a Opel, Peugeot,Renault, KIA, Suzuki,) is elérhető a BT.
Számomra ez így egy kicsit furcsa, hogy az EU szorgalmazza az aktív biztonsági felszerelések kötelezővé tételét ( sávtartó stb ) de a kihangosítóval szerelt BT fejegységet nem teszi azzá, mikor a balesetek jókora részéért a mobiltelefon a felelős.
Ugye szoftverezettség részében meg ott van az Android auto vagy a carplay.

[ Szerkesztve ]


Bib
(őstag)

Itt megint félreértés van, sajnos a cikk írója nincs teljesen képben. Az alap autó modellhez a legkisebb szintű rádióhoz is lehet kihangosítót kérni.Természetesen az apple carplay, az android auto és mirrorlink szabványos felületek amit pont azért találtak ki amiért te gondolod. Amúgy a skodákban jelenleg főleg Panasonic Mib-ek vannak.Kb 50e forintért smartlinket bármikor aktiválva lesz navi stb a telóról remekül működnek.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Itt is félreértés van, sajnos a cikk olvasója nincs teljesen képben. Mert nem azt írtam, hogy nem lehet hozzá rendelni, hanem azt, hogy a legkisebb szintű rádióhoz alapból nincs.


Bib
(őstag)

Nem jó sajnos így sem. A swing rádióhoz az active felszereltségnél nincs telefon kihangosító, de az ambition felszereltségnél alapból benne van.Amúgy én nagyon örülök hogy a kedvenc oldalamon a Ph-n ilyesmikről olvasok, érdekelne ilyesmi cikk több márkától is, mert ezeket már jól ismerem.


INGJOKE
(veterán)

Hogy nem japán... :D


klambi
(addikt)

ezt a kézi váltóhoz ragaszkodást nem fogom már megérteni...

köszi a cikket, szeretném követni az ilyen témákat továbbra is!


collecting
(tag)

Én is nagyon kéziváltós voltam mindig, ősszel vettem egy új Swift-et manuállal, hát már kicsit bánom, hogy nem automatát, mert gyakorlatilag csak a Körúton belül mozgok, és már a >padlizsánom< kivan a váltogatástól. Legközelebb csak automatát veszek vagy elektromos autót.


b.
(félisten)
Blog

Pedig nagyon egyszerű, vidéken kb senki nem tudja javítani.
Amikor 9 éves volt a vectram megadta magát az automata és Pesten foglalkoztak vele. A szerviz azt mo dta az induló koltsege a javítanak 300 K, szetszedik hiba megallapitas és utána kozlik a javítás összeget. Végül 670 ezerbe került, a kocsim piaci értékének kb 40 % része.
1 év Garancia volt a javitasra, rá 2.5 évre elfelejtett 4. sebességes tenni. Ment eladásra.
Új garanciás kocsiban jó az automata,aztan utána meg egy rizikofaktor.


MrPetya19
(addikt)

VW csoportnál az autómata sajnos DCT amik sokat fejlődtek, de még mindig DCT annak minden hátrányával, amik főleg a városban zavaróak.


klambi
(addikt)

Hát srácok én akkor sem fogok többet kézit venni... Szintén így vagyok vele mint kolléga, városban totális szívás a kézi, ok talán vidéken nem.
Javítása meg típus függő, nem hiszem, hogy ma már nem értenének hozzá. Eléggé ciki ha nem értenek hozzá, ez sem új dolog szóval oda én nem is vinném.
Autó javításon meg nem tudom mit akad le mindenki, tudomásul kell venni, hogy erre költeni kell és meg 10e- lesz sajna ez ilyen... én sem jókedvvel adom ki de ez van. Ahol meg 600e környéki árról beszélünk (mármint a verda ára) ott már kb csak a gumi és olajcsere éri meg ha %-os arányban nézzük a javítás, miden számottevő.

Oké ez csak az én véleményem, eltértünk a cikktől, csak feltűnt, hogy még most is mindenki fél és inkább kézi... ha veszel 2-3...1x millióért autót akkor miért kell kiakadni a 100-200e -es számlától?
Tényleg sry, csak ezeket nem szoktam érteni, hogy öreg mire számítottál, nem ló ez, hogy legel az udvarban..


MrPetya19
(addikt)

Hagyományos automata jó a városban, de én például falra tudok mászni attól amit a DCT-k csinálnak városi araszolásban.

üzenetek