Azért ez még nem víz...inkább jégkása!
hozzászólások
zorrokalap
(tag)
Itt a kulcs az lehet hogy mindenki a felhoben lakik ezert a kliens es szerver kozt lehetne szinkronizalni a ksok adatot ami mondjuk egy tenylegesen rombolhato kornyezettel jar. Pl. a sok ezer darabra tort falat nem erdemes atkuldeni az interneten, de belul mar birhatja a halozat. Es ha ez megvalosul akkor eleg ha a szerver egyszer szamol "nagyot" 30 GPU-val es szetdobja 100 kliensnek.
Egy playernek szamolni 50 GPU-val vizet(megha erre epul a jatek is) meg minden esetre kerdeses mert azt valakinek ki kell fizetni.
Hát azért a 160-as ping khm.... Az 0,15 mp.. Van ahol ezen nem sok múlik, mert olyan a játék, de ez már az idegesítő és az igen csak észrevehető kategória. Messze nem esportról beszélünk, de már egy rocket league-ben vagy egy gyerek platformerben is bőven problémát okoz. Szerintem 50-60 alatt nem érdemes egyáltalán ezt komolyan venni vagy csak körökre osztott játékokban ahol egyáltalán nem jelent előnyt a real time input.
Prof
(addikt)
2 kérdés:
Milyen video codec és mekkora max latency? Nem tudom miről pofáztak órákig, ez a 2 határozza meg a vékonyklienses játék használhatóságát. Magyarországon sokkal jobban fog menni mint, nagy kiterjedésű országokban mint USA, Ausztrália, ahol drága és lassú net van. Ha azt mondom egy amcsinak nekem 1 Gbites netem van havi 10 dollárért lehet helyben meghal a röhögéstől és legalább nagy hazugnak hisz majd.
Marketing rizsa idiótáknak akik elhiszik, hogy a kontroller közvetlenül csatlakozik wifin a szerverparkhoz...
Péntek este pistike játszani akar, ahogy a másik 10000 vérpistike is, Fortnite-ot Intel fostalicska Gpuval, egész nappal meg szinte senki, kiváncsi vagyok, hogy balancolják ezt.
Adott időpontban 10000-szeres terhelés a rendszerre, ami egyébként napközben 90%-ban "nem csinál semmit", ha csak nem adják ki bányászásra, egyéb kutatási célra a rendszer kapacitását. Gyanítom itt jön képbe a folyadékszimulációs móka.
A nagy latency miatt nem tudnak az időzónák eltolódásaiból se profitálni.
Valamint kizártnak tartom, hogy már 7500 helyen lenne ilyen spéci AMD-s Zen2/Vega alapú szerverközpont.
[ Szerkesztve ]
jtrencsenyi
(csendes tag)
Akkor ezek szerint az XBox sem komolyan vehető a 145-tel?
Carlos Padre
(veterán)
Jó lehet ez tíz éven belül, van benne potenciál. Új dimenziót adhat az mmo-knak például, hatalmas, elképesztően részletes területekkel, dinamikus időjárással és környezeti rombolhatósággal.
AnonyX
(tag)
Majd még lesz újra Second Life brutál grafikával és óriás virtuális világgal. :-)
Hát nem igazán. Amúgy most néztem pár oldalt erről és az sem feature hanem bug és nem mindenkit érint. Ahogy nekem lejön a fórumok alapján bizonyos Xbox verziók jobban érintettek és azok is csak bizonyos routerekkel. Szóval tény, hogy vannak akik kénytelenek 100+ pinggel játszani boxon, de azért a többségnél nem ez a helyzet.
Ha esetleg másra gondolsz akkor fejtsd ki kérlek, tudtommal a joy-box között alig van latency (legalábbis PC-n használva az XOne joyt nincs észrevehető), a TV input lagja meg olyan amilyen, nem box specifikus.
Sinesol
(veterán)
Nem egészen értem ennek mi értelme van. Oké tudnak nagyon jó szimulaciot kitudja mennyi gpu-val, de mégis mit számít? Ha ilyen gamekat akarnak, amikhez sok erőforrás kell, akkor hogy szolgálnak ki sokezer vagy millionyi jatekost? Hol éri meg ha egy felhasználó számára kell vagy 10 gpu-t lekötni a játékhoz?
Ez a folyadékszimuláció realisztikusságát tekintve engem jobban meggyőzött.
Valahogy nekem eddig minden víz, inkább zselének tűnt a jétékokban. Nem sok rendesen megvalósított vizet láttam még játékokban.
Én is ugyan így látom. 20 éve legalább, hogy a fizikai realitás és a mesterséges intelligencia elakadt. Az amit láthatunk ezen a szinten már rég megvolt a Half-LIFE 1-ben. Az pedig 1998-ban volt. Az itt bemutatott folyadékok szimulációja is öreg , szakállas próbálkozás. De rendre eldobják ezeket a fejlesztéseket.
Ennek oka, hogy elsősorban konzolokra írják ma a játékokat. Addig volt fejlődés még a fejleszthető PC-kre írtak elsősorban. Az húzott mindent. Ma is emlékszem meddig spóroltam a Voodoo1-es kártyámra... Az akkori fejlesztők nem féltek nagyot alkotni, majd a világ felzárkózott! És így tovább...újra és újra...
Van azonban még egy terület amit rendre elhanyagolnak és amiért annó abbahagytam a multiplayert a CrysisWars-ral bezárólag: ez pedig A csalásszűrés.
A Google ötlete egyáltalán nem új. Most nekik, talán nekik meg is van a hardver hozzá. Meglátjuk. Mit kezdenek vele. Minden esetre nem vagyok derűlátó mert az egész világ minden téren a 90-es évek végén át állt a minőségről a minél olcsóbban előállíthatóra... meg is van az eredménye...