üzenetek

hozzászólások


fi:zi'k
(nagyúr)
Blog

Tehát odamész az importőrhöz, hogy "csókolom, kérnék egy autót, mert írnék róla egy-két oldalt" és ezután adják a kulcsot? :Y

Az mondjuk megint nem értem, hogy ezzel a köszi-puszi szöveggel a végén, átengedik a cikket. Korábban, úgy rémlik, ilyen nem lehetett.

[ Szerkesztve ]


sdd2
(veterán)
Blog

Más lapnál autóteszteket írtam így adnak továbbra is ha itt megjelenik. 3 évvel ezelőtti telefoncikkeknél is ott volt kitől van és, hogy köszönöm. Ez nem reklám, ez egy tisztelettudó szöveg, hogy igen is megköszönöm a cégnek, hogy az autót megkaphattam.


fi:zi'k
(nagyúr)
Blog

Ja, azért így más a leányzó fekvése.

Lehet ezt szépíteni, de attól még az, ami. ;)


sdd2
(veterán)
Blog

Így engedélyezték a cikket, de nem reklámnak szánom ez a lényeg szerintem :)


maximilian4
(addikt)
Blog

Én nagy bmw párti ember vagyok, de szvsz ez a modelljük ritka ronda darab.


#51736960
(őstag)

szerintem ez akkor reklám, akárhogy is nézzük.
mondjuk engem nem zavar, szívesen olvastam. (persze ennyi pénzem soha nem lesz kocsira, úgyhogy mindegy is)


Xero
(nagyúr)

Csak egy kósza idézet egy tesztből: "Az XXL GSM-nek köszönhetően jutott el hozzánk az iPad Pro..."

Szóval...


fi:zi'k
(nagyúr)
Blog

Csak kósza tesztből vagy a lapcsaládnál maradva, az MA tesztjéből? A megfogalmazás hasonlóságától eltekintve nagyon nem egy kategória a kettő. :N


Xero
(nagyúr)

Nyilván nem teljesen egy kategória, de a MA tesztek jelentős részénél ott van kitől is jött az eszköz. Szerintem teljesen érhető, ha ezt az importőr is kérte, bár szerintem enélkül is tök egyértelmű volt, honnan van a jármű. :K


fi:zi'k
(nagyúr)
Blog

Ok, csak azt azért vedd figyelembe, hogy a PH-n vagy MA-n megjelenő cikkeket az oldal üzemeltetője teszi közzé és ezért nem egy kategória a Logouttal.

Ha kérte, ha nem, mindenképpen van reklámértéke, ez is egyértelmű. Ezzel természetesen nem az írást minősítem. :N
Mindenesetre megkérdeztem egy illetékest, az a legtisztább. :K

Amúgy én is szívesen tesztelgetnék így autókat. :DDD


Xero
(nagyúr)

Persze ez teljesen világos.

Azt viszont a logika diktálja, hogy az az egy sor bőven belefér, a lapcsaládnak pedig érdeke, hogy széles témakörben legyen, igényes írás a logouton is.


BeZol
(őstag)
Blog

20d 1 turbó, 25d 2 turbó, 30d 1 turbó, 35d 2 turbó, 50d 3 turbó, de már jön az új 7esbe lassan egy 4turbós 3literes diesel is.

Azért csalóka, hogy 2 turbós, mert kettős megfúvású (az angol elnevezése meg bevihet a susnyásba), mint a 30d-kben, de csak 1db van belőle. (egyébként lehet, hogy drágább 1db kettős megfúvású turbó, mint 2db sima!)

A fogyasztás teljesen korrekt.

Toyota Yaris 2012 1.4d 5-5,5litereket eszik, 2013as skoda octavia 1.6tdi 4,1-4,3-at evett Krakkó oda-vissza szakaszon, egyébként 5liter az is. A peugeot 5008asunk 2.0tdi 154 lóerő talán, az pedig 6,7 litereket eszik (az is ekkora egyterű). Amikor arról írtok, hogy város-vidék használat aránya, ott ne csapjátok be magatokat azzal, hogy 20 perc dugózás városban és 20 perc vidéki úttal fele-fele arányban mentetek, mert az egyik lesz talán 10km, a másik pedig vagy 40km! (tehát nem 50-50, hanem 10:40 az arány). Én is néha becsapom magam ezzel. Még 231 lovas 530d fogyasztással tudok szolgálni, az budapesti lámpázgatós dugózásban 8,5-9 liter lehet, de láttam már 12litert is, amikor lámpánként 2 autó ment előre (a bmw-kben álló helyzetben is megy felfele a fogyasztás). Egyébként azzal is 7,5-8 liter között el lehet járni, de az xdrive hajtás kb. +0,5 literes fogyasztástöbbletet jelent, ezért lehet sokallni ennek a 2esnek a fogyasztását. Spritmonitor.de honlapon lehet nézegetni, hogy mire lehet számítani.


Xero
(nagyúr)

Volt szomszédnak X6M50d-je volt. Ő is eljárt néha vele 8-9-el, de hogy hogyan azt nem tudom. :DDD


BeZol
(őstag)
Blog

Simán lehet autópályázással és országúttal. Annál a kocsinál 2 fő probléma van: 2300kg körüli súlya miatt minden elindulás sokba kerül, míg a magas építés és légellenállás miatt minél nagyobb a tempo, annál jobban ugrik meg a fogyasztás (30d-mel 90-ről gyorsulva 220ig egy 1/4 autónyival tudnak maximum elhúzni, utána meg mintha falnak mennének, annyira belassulnak a légellenállás miatt, és körbeautózom őket, persze a +10m Ft-os árral nagyobb biztonságot, jobb kilátást, és talán több helyet is kapnak. Az alap 30d motor sem hiába kell ezeknek, mert csak egy 20d szintjére képesek a +500kg miatt.)


brumi1024
(veterán)

"...de már jön az új 7esbe lassan egy 4turbós 3literes diesel is."

Ciki is, hogy 4 turbóval sem néz ki úgy, hogy sikerül hozni az Audi 3 literes 435ló/900nyúlmókus TDI-jét. ;]


Niczo
(senior tag)
Blog

az ülések keskenységéhez annyit hozzátennék, hogy a képeken látható hogy a tesztelt autóban sportülés van, ami bizony sokkal jobb választás mint az alap ülés, ami tényleg keskeny (különösen az ülőlap)


bitpork
(veterán)
Blog

A logika azt diktálja h az ÁSZFnek van igaza ;)


8th
(addikt)
Blog

Sokáig biztos voltam benne, hogy az X6 kretén formáját semmivel sem tudják alulmúlni. Erre a bajorok piacra dobták az 5 GT-t. Ott azt mondtam kész megjöttünk ennél undorítóbb bömös míg világ a világ nem lesz. Erre tessék.


BeZol
(őstag)
Blog

Arról még nem olvastam, de az biztos, hogy az elektromos turbók miatt lesznek még itt meglepetések hamarosan. Kemény +10%-ról beszélsz egyébként, ami a valóságban annyiban fog megmutatkozni, hogy ha valaki picit bebambul az erőfitogtatásnál, akkor az picit lemarad, egyébként semmi. +20-30% többlet esetén már érezhető különbség lenne az autópályán csapatáskor, egyébként meg még egy 20d is kb. csak 1 kocsinyira távolodik el mire 180nál jársz a 30d-vel, most ugyanez egy 35d esetén a 30d-hez képest 220nál történik meg, DE ez meg már olyan tempo, amit aztán végképp nagyon ritkán lehet elérni a forgalom miatt, így már egy 35d-t is erős túlzásnak tartok. Ezek a 35d feletti erejű motorok durva felárral rendelkeznek, a teljesítménytöbbletet pedig alig lehet kiaknázni, tehát kb. egy M5, RS6-hoz képest annyival van több értelme ezeknek, hogy kevesebbszer kell megállni tankolni :DDD Szerintem ezeket fogják kiváltani idővel.


brumi1024
(veterán)

Nyilván, ez a megjegyzés csak a csipkelődés rész volt. Ettől függetlenül azt az elektromos turbós V8 TDI motort egy izgalmasabb szerkezetnek tartom, mint a BMW +1 turbóját, az AVS-ével, a kiegészítő 48 V-os elektromos hálózatával, stb.

Most nézem félregépeltem fent, 4 literes, nem 3 a motor.

[ Szerkesztve ]

üzenetek