üzenetek

hozzászólások


Kanczy
(veterán)
Blog

Szerintem gyönyörű az autó eleje, ízlések és pofonok ;]


vicze
(félisten)

Ez leginkább egy nagy pofon annak aki tervezte, meg annak aki jóváhagyta. ;]


DigitXT
(félisten)

a többi közlekedő pedig olyan iramban pucolt el a belső sávból, mintha minimum valami Mad Maxből kölcsönvett rémmel ijesztgettem volna őket.
Gondolom épp ez a cél, tehát kiváló a formaterv.:))


z123456z
(őstag)

Szerintem is piszkosul jól néz ki az eleje.

[ Szerkesztve ]


BoneDragon
(veterán)

Ez kívül belül ronda lett. :D


freeknight
(őstag)
Blog

Hát ez tényleg okádékra sikerült sajnos. Bár a BMW-től már nem is várok mást.
Ha lenne ennyi pénzem, és azt mindenképpen valami elektromos luxusautóra akarnám elkölteni (nem akarnám), akkor inkább az EQS. Vagy egy Model Y és akkor már trendi is vagyok, nem azt hiszik a tükörből, hogy itt jön egy börtönviselt katás kisvállalkozó mátkája.


hemaka
(nagyúr)

inkább egy dízel x5


giroud199
(aktív tag)

Ízlések és pofonok.. anno az e60as BMW t is mindenki rondanak tartotta ,mégis a mai napig időtálló ,sőt beérett a forma… mellette egy ufó civic pl irtó rondan öregedett meg… :U
ami a lényeg ennél az autónál abba a legjobbak kozott van , úgy suhan ahogy egyik másik villanyos sem ,és mellette az egyik legjobb hatotavval rendelkezik :R


Hallosz
(senior tag)

Nos a külső megjelenése pont olyan mint Mike Tysoné fekete nadrágban és fekete cipőben.
Gondolom pont ezt akarták.

A teljesítménye jó, a vezetéstámogatás még jobb. Abban nem vagyok biztos, hogy ez lesz a környezettudatos népautó. ;-)


<Adamsky>
(nagyúr)

Háát... én az E60-at ma se látom szépnek. Cicalámpás BMW-nek hívom.
Ez az iX is akkor, és úgy kezd majd széppé válni, ha kb. már nem lesz más.
A fedélzeti kamerarendszer "képminősége" csak nekem szúrja a szemem? Tudom apróság, de az ilyen apróságok miatt - főleg ennyi pénzért - mondom azt, hogy ez így egy kalap ...
Kenjék a hajukra a BMW-nél! :(((


kBika
(csendes tag)

Szerintem nagyon jó kiállása van élőben, kár hosszasan részletezni miért nem tetszik. A legfrissebb m3, m4 hatalmas veséje is élőben nagyon merész, azok is jól mutatnak és egyediek. Valahonnan tudnia kell a laikusnak is, hogy igen ez az ÚJ BMW, nem pedig az 5 éves 320i m optikával :)


vicze
(félisten)

Bocs de ez most is mocsok ronda. :D
[link]
Új Civic nekem lényegesen rondább az értelmetlen izékkel, mint a régi.

[ Szerkesztve ]


kBika
(csendes tag)

tegyél már mellé egy hondát, vagy mondjuk mercedest 2004-ből.
[link]
[link]


vicze
(félisten)

Nem jobb. :D De az ufó alatt gondolom a 8gen 2008-asra gondolt.


#72042496
(félisten)

Szerintem inkább egy undormány a mai napig, ahogy az a kocsi kinéz. Az ufó Civic is, de attól a BMW még nem lesz szebb. :)

***

Az iX képről egészen tetszik, majd kíváncsi leszek rá élőben. Úgy sokszor máshogy hat a forma.

[ Szerkesztve ]


tothmaxy182
(őstag)

Hogy nézhet ki valami ennyire ízléstelenül?


babosmiki
(addikt)

Ronda de finom... :D Jó lett a teszt, köszönjük! :)


vdavid4
(tag)

nem igazán értem az ár fikázást. A forint szuper szereplése is azért ott van ebben :) egy sima bmw5 is 20 milliótól indul és itt az alapfelszereltség is magasabb plusz ez elektromos stb..az új ötösben is hasonló dolgok lesznek de csak jövöre...


Shadowbull
(addikt)

"az orbitális méretű BMW-s márkajegy itt tényleg kizárólag a márkaidentitás megjelenése miatt van az autó elején, nulla funkcionális értelme van ugyanis. Ami abból is látszik, hogy ez valójában egy matrica"

Valójában nem matrica, hanem egy öngyógyító bevonat, kisebb karcok idővel begyògyulnak.
És van funkcionális értelme, mert az alatt vannak a radarok és néhány szenzor, emiatt fűtött is.
[link]

[ Szerkesztve ]


NoZoli
(tag)

Azért, a Citigoe 265 km-es (WLTP) hatótávja, nem éppen "majdnem" 395-422 km... a két autó akku kapacitása között is, jó kétszeres a különbség.
A külső-belsőről kár vitatkozni. Arra a piacra, amire szánták (Kína), bőven kiskirálynak érezheti magát a tulaj, ezekkel a vesékkel és a csilli-villi kristályokkal, stb...

üzenetek