üzenetek

hozzászólások


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

A Citigo ebben az időjárásban olyan 350-et megy el.


vdavid4
(tag)

objektivitást itt ne várj :) kb minden jutub videóban ezt még az is elmondta aki nem is vezette ezt az autót....én amúgy a tesztet is csak eddig olvastam..aki ilyet leír egy tesztben attól sok jót nem várhat az ember :)


vicze
(félisten)

Azért a fűtött rész a videód alapján a felület 1/5 talán. Szóval 4/5-nek nem igazán van funkciója, csak batár nagy.


kakuk.tamas
(addikt)
Blog

Szebben nézne ki, ha a színek nem vernék agyon egymást.
Ehhez a belsőhöz valami paszteles külső járna, vagy a fehérhez, valami szürkés belső.


vdavid4
(tag)

azért van rajta ilyen vese mert a többin is ilyen van valóban de ha már ott van jó pár cuccot elrejtettek mögötte.. :U és nem egy sima matrica :))


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Tehát valójában nincs funkcionális értelme, ahogyan ezt te, az objektivitás élő fokmérője a korábbi fröcsögésedben nagy hanggal állítottad.

De aki ilyen stílusban kommentel, "attól sok jót nem várhat az ember".

[ Szerkesztve ]


Shadowbull
(addikt)

"Arra a piacra, amire szánták (Kína)"

Nem Kína a kizárólagos piac. USA, EU ugyanolyan fontos.


Shadowbull
(addikt)

Valójában van funkcionális értelme, mert első pillantásra fel lehet ismerni hogy ez egy BMW, még akkor is ha valaki soha nem látta korábban ezt a típust.

Hogy vannak egyéb funkciók is, az már csak hab a tortán. Lehetett volna valódi hűtőrács is, csak az ide nem kell.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ez inkább a "van értelme, de nem funkcionális" kategóriája maximum.


vdavid4
(tag)

akkor jóva az egy sima matrica :)) :R


DanielLong
(senior tag)
Blog

Kedves Bog! Egyáltalán nem terveztem végigolvasni a cikket, de olyan szórakoztató stílusban írtad, hogy nem akartam egy bekezdést sem kihagyni! Az autó eleje egyébként nekem sem tetszik, de a belseje sem győzött meg a képek alapján, élőben azért biztos más lenne.


freeknight
(őstag)
Blog

Fontosnak fontos piacok, csak már másodlagosak.


Shadowbull
(addikt)

Egyáltalán nem. Általában nézve egyenrangú a 3.

Az iXből eddig pl. a legtöbbet Európában adták el, második az USA jóval kevesebb darabbal, és Kína a sor végén van töredéke eladással. Persze ez a piaci bevezetések időpontjának is a függvénye.


homerhamm
(addikt)

Ronda ez a kocsi, mint a bűn. Visszasírom a fekete füstöt kiadó Trabantokat. :(

[ Szerkesztve ]


BReal
(addikt)

Elől nagyon szép.
Hátul ronda.
Belül ocsmány.
Hatótáv alsó-középkategóriás (egy Porsche Taycannak jobb a hatótávja, meh)

Ehhez képest az i4:
-mindkét változata (40 és 50) erősebb az iX megfelelő változataihoz képest
-hatótávolsága 30%-kal több
-11, ill. 16 millióval olcsóbb induló ár (33-40%-kal olcsóbb)
-külsőre-belsőre köröket ver az iX-re

Persze gondolom az iX tágasabb és még modernebb technológia van benne, de az, hogy számomra az i4 sokkal szebb, sokkal olcsóbb és nem utolsósorban jelentősen nagyobb hatótávú (elvégre csak villanyautókról beszélünk), egyértelművé teszi a választást. Na meg persze az is, hogy a SUV-ot alapból is utálom és a rosszabb légellenállás és elsősorban a jelentősen nagyobb tömeg (+15%) miatt egy elektromos autó ne legyen SUV.

Ezek fényében én 6/10-nél nem tudnék többet adni rá.

[ Szerkesztve ]


NoZoli
(tag)

De ugye, ez gyakorlati tapasztalat és nem a tippelőóra kiírása? Szerintem, ECO+ -ban, max. 10% motorteljesítménnyel és max. 50 km/h-val tudja teljesíteni, erősen 100-0% felhasználással. Ilyen körülmények között, a BMW-ből is bőven-bőven előjönne az az 500-as tipp.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

18k kilométer tapasztalata. (10,2 kWh-t fogyasztott 100-on azon a 160 km-es úton, ahol a BMW 18,2-t, végig mögöttem jött ugyanolyan tempóval és útvonalon.)

[ Szerkesztve ]


NoZoli
(tag)

Akkor, biztos a 16"-os kerekek teszik, de én a WLTP-t is csak megközelíteni tudtam eddig. Pedig, csak 4000 km-rel vagyok lemaradva.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog


Noukoum
(veterán)

Vezetési stílus is rengeteget számít.

üzenetek