üzenetek

hozzászólások


NoZoli
(tag)

Igaz, májusi. De se klíma, se fűtés nem ment (A/C fogyasztás: 0,2 kWh/100 km).

Hasonló időjárással, július végéről, egy 238 km-es út, 04:05 alatt, 58 km/h-s átlaggal, 11,1 kWh/100 km, szintén klíma nélkül.


NoZoli
(tag)

Naná! Ilyen távon, már a terepviszonyok, szélirány (és erősség), csapadék is...


Yeffy
(veterán)

azok a front tüdők, Isstenem. eloben sem jobbak, lattam mar joparszor.


temppro
(tag)

Sajnos ma már mindenki tesztel mindent attól függetlenül, hogy ért hozzá, szakértője e vagy sem :(?
Atya Úristen, hová jutottunk! :F


hemaka
(nagyúr)

Egy elektromos autónak minek szakértő? Áll vagy 10 főegységből, egy kaptafa az összes szinte, :DDD

[ Szerkesztve ]


<Adamsky>
(nagyúr)

"Egy elektromos autónak minek szakértő?"
Nem tudom - a szmájli miatt, hogy - mennyire gondoltad ezt komolyan, de azért ha ezeket a járműveket nem csak úgy nézzük, mint egy 4 keréken guruló tablet, akkor igenis érdekes lehet pl., hogy milyen futómű van alatt, hogyan viselkedik a kanyarokban, terhelten, terheletlenül, milyen esetleges ergonómiai bakik vannak benne, és nem utolsó sorban milyen más hasonló méretű vagy árú autókhoz (és ebbe jó lenne belevenni a belsőégésű motorral szerelt példányokat is) képest.
Én a felsoroltak hiánya miatt (és mert néha egészen bunkó tud lenni) kerülöm például HAndrás méltán híres YT csatornáját.


opr
(veterán)

A dizajnnal kapcsolatban: Mindenki nyugodjon meg, eloben kivulrol sokkal borzalmasabb, belulrol meg sokkal bazaribb, mint kepeken. :DDD
Amugy erdekes, mert pl az i4-nel se szep (a szep az nagyon nem ilyen), de ott eloben annyira nem faj a dolog, meg kezdem is mar megszokni, de ennel... Hat, ennel ez pont forditva van, eloben rendesen karistolja a retinat.

A masik, amit nem ertek, hogy miert hivja mindenki az orran a "vese" dizajnt hodfogaknak meg stb-nek. Nem kell kerulgetni a forro kasat, szamomra egyertelmu, honnan jott az inspiracio a dizajner csapat kedves vezetojenek:

Konkretan az egesz kocsi szembol egy cyberdisznoorr.

Hogy valami jot is irjak, a teszt alapjan (es sok masik teszt alapjan is) nagyon jo uton jar a BMW, csak a vezeto dizajnert kell kirugni de ASAP jelleggel (vagy atkuldeni valami reszlegre, ahol max egy vodrot tervezhet, azt talan nem tudja ilyen szinten elbaszni), aztan jo lesz ez.


Shadowbull
(addikt)

"nagyon jo uton jar a BMW, csak a vezeto dizajnert kell kirugni de ASAP jelleggel"

Nem neked kell tetszeni a dizájnnak hanem a megcélzott vásárlói rétegnek.
Annak meg tetszik, a BMW rekordot rekordra halmoz, az autókat viszik mint a cukrot.

Tudod, a kutya ugat, a karaván meg halad.


vicze
(félisten)

LOL, de azt képzeld el mekkora lesz a visszapattanódban mikor ráhúz a seggedre, jó BMW-sként. Félelmetes ahogy jön a két gigantikus lyuk egyre közelebb... ;]


Shadowbull
(addikt)

Chiphiány, ukrán háború. Nem tudott eleget gyártani, némely modellre már több mint egy éves várólisták vannak.


opr
(veterán)

Ezt majd megbeszeljuk akkor, amikor majd lesz olyan adat, amit van ertelme nyalazgatni. Jelenleg azt az autot adjak el, amelyikbol van/hamarabb tudnak szallitani, kiveve azt a par igazi maniakust aki hajlando (meg ceget, akinek muszaj, mert nincs valasztasa) 60+ heteket varni egy megrendelt autora. Jelenleg eladasi statisztikakat nezni pont semmi ertelme nincs, mert ugyan annyit jelent, mint a nextgen konzoloknal: Hogy kinek mennyit sikerult gyartani.

[ Szerkesztve ]


vicze
(félisten)

Bla bla bla....

"BMW rekordot rekordra halmoz, az autókat viszik mint a cukrot."
:U

[ Szerkesztve ]


Shadowbull
(addikt)

Próbáld meg a világot nem egy biten ábrázolni.


Tsebacsi
(nagyúr)

A MyBMW app nálad sem mutat semmit a korábbi megtett utakból? Mert nálam semmi se nézhető vissza az appon, csak a pillanatnyi töltöttség és a korábbi töltések, oké ez jó, de jó lenne fogyasztási és útadatokat is látni, főleg úgy, hogy a napi számlálója az 530e-nek elég tré...
A régi BMW app ezt legalább tudta, az újból ezt már sikerült kispórolni... :W


Shadowbull
(addikt)

Akkor nyugodtan nézd az elmúlt 20 év eladási statisztikáit. A BMW dizájnon való nyavajgás legalább ennyire régi.


opr
(veterán)

Ugyanmar. Eddig olyan baromsagokon huztak a fanok az arcukat, mint a fecskefarok a Bangle eraban. Baromsag, csak par idiota nyavajgott miatta. Eddig sose volt BMW se kivulrol, se belulrol konretan csicsas es bazari. Most de. Plusz tovabbra is gyartanak jol kinezo autokat, szoval a teljes eladasi statisztika pont nem jelent loszart se. Ne maszatolj szandekosan baromsagokkal.


Shadowbull
(addikt)

Állandóan ment a nyavajgás, gyakorlatilag az E60 óta, és mindig volt valami amin lehetett morogni. Az első X6 amikor kijött egy csomó ember agya ledobta a láncot. Aztán nem győzik azóta másolni.
i3 felzúdulásra sem emlékszel? Vagy amikor az első 1es kijött? Vagy az X7?

A hiszti állandó. Aztán az elmúlt 20 évben csoportszinten évi egymillióról két és fél millióra nőttek az eladások, de a BMW márka is több mint duplázott, 900e-ről 2,2 millióra.

Nem úgy tűnik mintha nem tudnák mit csinálnak.


Cannabis7
(senior tag)

Szerintem nem annyira csúnya, próbál agresszív lenni mint legtöbb BMW, az sikerül is neki.


vicze
(félisten)

Amúgy halkan megsúgom, hogy attól, hogy valami ronda az emberek még megveszik, mert pl. a funkciói megfelelőek és pont leszajrák, hogy néz ki. Saját autóm is szerintem kifejezetten csúnya, egy formátlan krumpli, de különösebben nem érdekel mert a funkciói megfelelnek.

Fiat Multiplákat is megvette valaki, és nem ismerek ember aki nem kap hányingert tőle. Eredeti Ford Ka-nál rondább valamit nem tudok elképzelni(Ford Ka cabrio... :Y ) és mégis millószám adták ell, az újak eladása meg a béka segge alatt van, pedig azok kinéznek valahogy.

üzenetek