üzenetek

hozzászólások


Cannabis7
(senior tag)

Az elmélet igaz, azzal kiegészíteném, hogy azért ez a kocsi más kategóriában indul, mint anno a KA és multiple, ez némileg árnyalja a képet, nem csak azért mert több pénzért nézzen i s jól ki, hanem egészen más típusú ember is a célközönség, akik vszleg igényesebb erre.

DE! Szerintem ez messze nem annyira egyértelműen csúnya autó, hogy ne vegyék az emberek emiatt, ha egyébként meg teljesen rendben van.

[ Szerkesztve ]


opr
(veterán)

i3 felzudulas? Tele volt vele a net, hogy mekkora zsenialis dizajn. Milyen felzudulas? :DDD
1-esnel az elsokerekhajtason verte a nyalat a sok hulye, hogy milyen dolog mar az egy BMW-tol... Egy csaladi kompaktnal. No comment. Mikor a vevok hatalmas resze nem is tudja, hogy hol hajt a kocsija. Teljesen mas kategoria, mint a kinai utcai bazaros kristalykacat bizsu dizajn.
Mindegy, remelem nem neked lesz igazad, mert nagyon rossz az irany. Szep BMW-ket akarok az utcan latni, nem ilyen uberkompenzatorokat, na. :D

[ Szerkesztve ]


BReal
(addikt)

Konkrétan mi a gondod a teszttel?

#47 opr: A külseje még so-so (elől nekem tetszik, hátul nem), de az a képeken is átjön, milyen ocsmány belül. :D Konkrétan VW elektromos autós hatást kelt. Rémisztő.

[ Szerkesztve ]


opr
(veterán)

A belsoepiteszet "csucsa" szerintem itt a buttplug-kristaly-tekero bizgentyu. :DDD


<Adamsky>
(nagyúr)

" ... a buttplug-kristaly-tekero ... "
Ha lett volna némi humora / önkritikája a belső designer-nek, akkor kivehetővé teszi, hogy elláthassa másodlagos funkcióját :DDD


opr
(veterán)

Jaja, egy jo kis cuppano hang kisereteben, meg a hifibol is kijohet egy halk "sohaj". :DDD


Yeffy
(veterán)

huuuJe :DDD :DDD


Shadowbull
(addikt)

"felzudulas? Tele volt vele a net, hogy mekkora zsenialis dizajn"

Hát nem egészen. Ugyanez ment. Hogy milyen ronda, ez nem is igazi BMW, az utolsó igazi BMW az Exx volt (mindig valami 10-15 évvel korábbi modell) megindult a BMW lefelé a lejtőn, kínai dizájn, ki kell rúgni a dizájnert, satöbbi. Lehet azért nem emlékszel mert már 10 éve volt.

Hogy mi a szép az relatív. Szerintem ez is tök jól néz ki bizonyos konfigurációkban. De az én véleményem irreleváns, nem vagyok a célcsoport, nem akarok ennyi pénzt költeni autóra.

Láttam élőben az új XM végleges változatát is, ültem is benne, na az überkompenzátor, ez ahhoz képest egy szolid autó. Aztán azért már most sorban állnak, pedig még csak a tanulmányt látták.


NoZoli
(tag)

Szerintem, a KA egy műalkotás, bármelyik Jukehoz képest.


gyuszos
(tag)

Kicsit le vagy maradva....

Senki nem gyárt annyit, mint 2-3 évvel ezelőtt, és nem azért mert nincs kereslet, hanem mert nincs alkatrész, nincs miből összerakni az autókat.

Konkrétan a BMW-ről: iX3 esetén márciusi szállításra van még néhány gyártási hely, de legalább egy erősebb áremelés biztos,
I4-re sorba kell állni, kb. 2 év,
iX-re szintén másfél év a várakozás, már ha nem raksz bele semmi individualt....

Nézz szét mi megy a többinél....Kia, Hyundai, Skoda, VW, Toyota.....és nem csak az ev-k esetén.

Próbálj rendelni egy automata váltós Ceed-et..... esetleg egy phev Sorentot, vagy egy sima hibrid Rav4-et. Netán egy Merci GLE-t....., vagy egy Enyaq-ot,..... Kia EV6? Tavasz óta nem rendelhető....
Új e-Niro minimum 1 év.

[ Szerkesztve ]


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Saját véleményem szerint ez az új formavilág nem a legszebb .


moleculez
(veterán)
Blog

Bírom a megosztó designt, mert vagy szeretem, vagy utálom, pl a Cybertruckot imádom. Ezt is láttam már élőben, és olyan szavak ugrottak be, hogy monumentális, valamint megdöbbentő. Az viszont nem, hogy szép. Na' mindegy is, szerintem a belső tök.rendben van, sikerült kellően modern, de nem Teslásan puritán érzést közölni. Az ilyen trendi 4* városi szállodák jutnak eszembe róla. Bőven van feljebb, de messze nem átlagos.
A vezetés segítő rendszerek is el lettek találva, nem lett Teslásan "sokat akar a szarka" effektus, nem akar önvezető lenni, csak egy mindig éber útitárs. Nekem ez a vonal tetszik. Erről pár videó egyébként elférne a cikkekben, mármint az asszisztensek működéséről.

[ Szerkesztve ]


Bandetad66
(csendes tag)

Börtönviselt Katás??? Viktor képére játszol magaddal otthon az tuti...😉🤔🤣🤣🤣 Amúgy az autó tökéletes arra,amire tervezték.. próbáltam...besza,behu,minden szinten...😉


angyalpc2
(aktív tag)
Blog

elég nagy hód pofon volt
űha ez menti a meg a Földet akkor az elég szar ügy.
Már ott bukik hogy hatchback és nem csepp forma...2 tonna, sehova nem lehet vele parkolni átlag városban se pláne nem bevárásokban.
gumiból (környezetszennyező) legalább 2xer annyi kell rá
Gazdagok játékszere lesz ez megint.
EU vezetők meg kv-ra aggódnak 100g-os kibocsájtás miatt meg 1 literes motorokkal járunk ami nem bír ki 100-200e km-t se.
Nem is értem, hogy miért nincs belekalkulálva a súly, a kasztni, vas üveg beltér gyártási CO2 költsége. Se a cW, cd légellenállási tényező..
Hirtelen kiderülne hogy a 2010 körüli benzin lpg, dízel cng közép kategória felett minden betiltandó lenne...nemhogy 2-2,5tonnás suv meg ilyenek.

https://www.vezess.hu/vezetunk/2022/09/09/nagy-puha-farokkal-csokkentette-fogyasztasat-egy-elelemes-autos/

[ Szerkesztve ]


BReal
(addikt)

A 2 tonna még viszonylag jó is lenne. A gond ott van, hogy a legkisebb modell is 2440 kg. :D

[ Szerkesztve ]


Shadowbull
(addikt)

Ez egy bazi nagy autó. Persze hogy nehéz.
Majdnem 5 méter és 3 méter a tengelytáv.


opr
(veterán)

Raadasul elektromos is, az se segit.
Amugy azt lehet tudni, hogy milyen nehez benne az akkupakk, cakkompakk mindennel egyutt? Tippre siman ad egy 200kg-ot a tomeghez, mondjuk egy hasonlo szintu belsoegesuhez viszonyitva.


Shadowbull
(addikt)

600 kiló felett van csak az akku, lehet van 700 is.


opr
(veterán)

Wow. Ok, az joval tobb, mint gondoltam. Akkor van az az extra tomeg fel tonna is siman. :Y


Shadowbull
(addikt)

Annyi azért szerintem nincs. Egy ilyen teljesítményű belsőégésű hajtáslánc sem könnyű.

[ Szerkesztve ]

üzenetek