[Re:] [Carlytoo:] Automata váltó felújítás - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


#90088192
(senior tag)
Blog

Mármint szabad költői képpel élve, Mi van a Mercédesz tulajdonossal?
Tudom Lalikiraly aki Merciben utazik (kepzavar?), igaz azokban meg már nincs a kis pedál. :DDD


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

De miért pont Merci ?


#90088192
(senior tag)
Blog

A régi Merciben úgy volt a rögzítő fék megoldva, egy kis pedál a kuplung mellett. :K
W202 jó példa. :R


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Jah! Mint most a Nissan Leafben :DDD

Amúgy te miért nem alszol ? :DDD

[ Szerkesztve ]


#90088192
(senior tag)
Blog

Az ördög nem alszik. :DDD


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Ez igaz :DD


LamerGyuri
(senior tag)

Ti mit toltok itt? Adjatok már belőle nekem is :K :DDD


#90088192
(senior tag)
Blog

8 óra idő eltolódás! Már mint részemről.

Kérsz belőle? :DDD


#90088192
(senior tag)
Blog

Köszönöm :R


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Időt hogy lehet tolni :F :P


#90088192
(senior tag)
Blog

Azt kérdezte mit tolunk, én fázist, ami idő eltolást jelent. :C


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

De néha azért megfelelő “kondival” alakítasz rajta remélem . :DDD

Eastman :R

[ Szerkesztve ]


#90088192
(senior tag)
Blog

Én a tekercsre esküszöm, főleg a mákos ami idő dilatáciot okozhat. :K


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Hát jó :)

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Audiban is még 2006ban is volt alsó csülökfék de akkor is az a neve h kézifék :P


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Nem tudod kivel állsz le vitatkozni :DDD :DDD


#90088192
(senior tag)
Blog

Nekem kötelező volt jármű szerkezet tan. :DDD


#90088192
(senior tag)
Blog

Még szerencse, lehet még kocsonyasodna az a sok csülök (no offens) :DDD


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

“(no offens) ” —> itt rontottad el :DDD


norbx
(aktív tag)

A Citroen C4 ek automata váltója vállalható? mcp6 a neve asszem.2015-től mondjuk kb amit vennék.


addamka
(őstag)

Az nem igazi automata, kézi váltó aminél a kuplungot meg a váltót hidraulikus cucc mozgatja. Volt olyan C4em, én szerettem, de nem vált olyan simán, mint egy automata.
Ugyan úgy kell kuplungozni + kettős tömegűt cserélni.
2015 körül szerintem nem MCP néven ment már, volt még talán egy reinkarnációja.

Ha zavar, szerintem a 2.0 HDi-hez már a 6os Aisin automatát adták C4-ben is.

[ Szerkesztve ]


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
Blog

Mert én 0-ra lassítás után rakom P-be, és úgy rögzítem a féket.
De akkor most megállás, N, rögzítőfék, utána P
DSG-ben felesleges N-be tenni: üzemi fék, rögzítő fék, P. Csak az a lényeg hogy az autót a rögzítőfék fogja, ne a váltó.

[ Szerkesztve ]


norbx
(aktív tag)

igen EAT6 néven fut.Ez elvileg Aisin? Gondolom az akkor fokozatmentes ha japán váltó.


bitpork
(veterán)
Blog

A DSG nél leválasztja automatikusan a fokozatot ha megállsz a féket nyomva? Ott nincs kúszás?


addamka
(őstag)

Az eat6 elvileg egy sima aisin automata, valószínű a c4-esbe a max 300Nm-t bíró változat van. Jó választás lehet, komfortosabb, mint az mcp6-hoz hasonló robotizált váltók.


norbx
(aktív tag)

kuszás van de ha féket nyomsz akkor leválaszt szerintem.Abból gondolom hogy a 8 as passatnál hiába léptem le a fékről addig nem indult el míg gázt nem adtam de ezt jelezte is cipő ikonnal.Persze csak akkor volt így ha az auto hold be volt kapcsolva


bitpork
(veterán)
Blog

Mert ugye az auto hold az a rögzítőféket kaccsolja - én is így tom. Ezért fura hogy nem kellene Nbe kirakni. Mert ha hibrid és váltóműben van a villanymotor ahogy Hansban akkor kúszik ha nincs rajta a motor akkor is.

üzenetek