Pont 15 éves a G Astra CII anyám alatt, az volt újonnan megvéve. Futná újabbra? Hááááát talán. Tudod mi a gond? Hogy azt fenn is kell tartani. Erre a kocsira a szett Michelin gumi 90k. A teljes kisszerviz anyagszükséglete, olajjal, szűrőkkel, mindennel 13k bruttó, számla, kisker áron, gyári beszállítói cuccokból, nem a szutyokból.
Merjem írni csak egy pollenszűrő árát egy K Astranak? Mi a jobb? Erőn felül új autók amik aztán lepusztulva és Linglong gumival kopaszra kopva, belül égő karácsonyfával és kiütött katival meg részecskeszűrővel gyalulják le a te kocsidat/testedet vagy inkább legyen a már így is 4 lufis, ABS-es, öregebb autóka topon tartva? Hogy egy öreg prémiummal mi van... nem, nem az a mérvadó.
Az olyan biztonsági fejlesztéseket amik arra törekednek olykor, hogy te is meghalj és vele mások is pedig nem is fejtem már ki, van elég videó és cikk a hazai tesztelőktől is.